Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Nog geen rang
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Eerst zag je dat Luc en Sam de Zus & zo uitliepen, waar Frank en Toon bijstonden. En een scène later zitten ze weer in de Zus & zo...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waarschijnlijk via een achterdeurtje, letterlijk en figuurlijk.Bas4444 schreef:Eerst zag je dat Luc en Sam de Zus & zo uitliepen, waar Frank en Toon bijstonden. En een scène later zitten ze weer in de Zus & zo...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Jawel, rechts van de toog.Christel schreef:Ze hebben in de Frens toch helemaal geen tap?
Gevangenen mogen niet in het bezit zijn van een GSM, of andere technologische middelen die communicatie met de buitenwereld mogelijk maken op straffe van tuchtsancties van categorie I, met andere woorden tot 30 dagen.Tim zegt tegen Paulien dat hij op de voicemail van Femke staat - maar zij heeft toch geen gsm of persoonlijke telefoon in de gevangenis?
Wettelijke bron: 1 JULI 2013. - Wet tot wijziging van de basiswet van 12 januari 2005 betreffende het gevangeniswezen en de rechtspositie van de gedetineerden
Art. 6. Artikel 129 van dezelfde wet wordt aangevuld met een 9°, luidende :
" 9° het bezit of gebruik van technologische middelen die onregelmatige communicatie met de buitenwereld mogelijk maken. ".
Laatst gewijzigd door Peter Jansens op za 30 nov 2013, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Nancy die al zo vaak op bezoek is geweest bij Femke, maar nog steeds niet gezien heeft dat die zwanger is?
0 x
-
- Nog geen rang
Nancy weet wel dat Femke zwanger is, maar Eddy weet dit volgens mij niet. Dit wordt bewust verzwegen om het spannend te houden.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Femke heeft het niet gezegd tegen Nancy omdat...
-Nancy meteen zou panikeren en naar Tim lopen om hem voor zijn verantwoordelijkheid te stellen
-Nancy niet kan zwijgen - zelfs als het over haar eigen dochter gaat. Dat is tegen haar natuur
-Femke aanvankelijk abortus wou, het is pas in de gevangenis dat ze van gedachten veranderde
-Nancy meteen zou panikeren en naar Tim lopen om hem voor zijn verantwoordelijkheid te stellen
-Nancy niet kan zwijgen - zelfs als het over haar eigen dochter gaat. Dat is tegen haar natuur
-Femke aanvankelijk abortus wou, het is pas in de gevangenis dat ze van gedachten veranderde
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Nancy weet toch dat Femke zwanger is of ben ik nu zo abuis?Tiboko schreef:Femke heeft het niet gezegd tegen Nancy omdat...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Jij hebt precies veel tijd gehad om het gevangenisreglement vanbuiten te leren toen je er zatPeter Jansens schreef:Jawel, recht van de toog.Christel schreef:Ze hebben in de Frens toch helemaal geen tap?
Gevangenen mogen niet in het bezit zijn van een GSM, of andere technologische middelen die communicatie met de buitenwereld mogelijk maken op straffe van tuchtsancties van categorie I, met andere woorden tot 30 dagen.Tim zegt tegen Paulien dat hij op de voicemail van Femke staat - maar zij heeft toch geen gsm of persoonlijke telefoon in de gevangenis?
Wettelijke bron: 1 JULI 2013. - Wet tot wijziging van de basiswet van 12 januari 2005 betreffende het gevangeniswezen en de rechtspositie van de gedetineerden
Art. 6. Artikel 129 van dezelfde wet wordt aangevuld met een 9°, luidende :
" 9° het bezit of gebruik van technologische middelen die onregelmatige communicatie met de buitenwereld mogelijk maken. ".

0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
En zo starten de misverstanden in Thuis nu, zie!Crackers schreef:Jij hebt precies veel tijd gehad om het gevangenisreglement vanbuiten te leren toen je er zat?

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- Poster rang 4
Nancy weet het van de zwangerschap van Femke, ze zegde het haar voor ze naar de gevangenis moest.
Maar ze liet wel de mogelijkheid op abortus open. Dat meen ik me te herinneren.
Maar ze liet wel de mogelijkheid op abortus open. Dat meen ik me te herinneren.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik zie Femke toch echt niet terugkomen met een baby van peter ....

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Peter Jansens schreef:En zo starten de misverstanden in Thuis nu, zie!Crackers schreef:Jij hebt precies veel tijd gehad om het gevangenisreglement vanbuiten te leren toen je er zat?

Bedankt voor de info, Peter Jansens!
En wat de tap betreft; volgede keer dus echt beter mijn bril poetsen voor ik naar Thuis kijk...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Nancy weet inderdaad WEL dat Femke zwanger is.Crackers schreef:Nancy weet toch dat Femke zwanger is of ben ik nu zo abuis?Tiboko schreef:Femke heeft het niet gezegd tegen Nancy omdat...
0 x
-
- Poster rang 1