Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1768
- Contacteer:
Eddy en Greet krijgen wel allebei een donsveertje. Omdat ze eerlijk zijn tegenover elkaar en durven benoemen wat ze allebei zien in hun verhouding. Die is totaal verschillend, maar toch hebben ze respect voor elkaars wensen. Goed dat ze het uitgesproken hebben en dat ze weten waar ze staan.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Dat is jammer genoeg van korte duur geweest, Greet is tezamen met Christine met volle ruzie vertrokken bij Eddy en dat omdat Greet niet kon verdragen dat hij met Angèle stond te praten.daffy duck schreef: di 23 dec 2025, 19:56 Omdat ze eerlijk zijn tegenover elkaar en durven benoemen wat ze allebei zien in hun verhouding. Die is totaal verschillend, maar toch hebben ze respect voor elkaars wensen. Goed dat ze het uitgesproken hebben en dat ze weten waar ze staan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Ik denk niet echt dat het jaloesie was, eerder ontgoocheld dat Eddy eerst zegt hoe blij hij is dat Greet meegaat, terwijl ze aangaf er tegenop re kijken omdat ze niemand daar kent - om haar dan als een baksteen te laten vallen wanneer hij zijn ex in het snotje krijgt...
Daarna - wanneer hij toch de ernst van de feiten moet beseffen - blijft hij Angèle pushen en beledigen, op een moment dat ze echt wel iets anders aan het hoofd heeft. Om daarna thuis ook Greet nog eens de volle laag te geven.
Voor dit alles verdient Eddy geen pluim, maar een flinke lap.
Daarna - wanneer hij toch de ernst van de feiten moet beseffen - blijft hij Angèle pushen en beledigen, op een moment dat ze echt wel iets anders aan het hoofd heeft. Om daarna thuis ook Greet nog eens de volle laag te geven.
Voor dit alles verdient Eddy geen pluim, maar een flinke lap.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2625
In mijn ogen gebruiken ze elkaar gewoon om niet allebei alleen te moeten zitten. Het leek inderdaad een mooi gesprek, maar Greet heeft schrik in haar eigen huis en Eddy wil gewoon meer en denkt dat het er op termijn wel van zal komen.daffy duck schreef: di 23 dec 2025, 19:56 Eddy en Greet krijgen wel allebei een donsveertje. Omdat ze eerlijk zijn tegenover elkaar en durven benoemen wat ze allebei zien in hun verhouding. Die is totaal verschillend, maar toch hebben ze respect voor elkaars wensen. Goed dat ze het uitgesproken hebben en dat ze weten waar ze staan.
En elkaars gezelschap is beter dan niks.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Eddy is gewoon een opportunist. Toen Nancy overhoop lag met Dieter, heeft hij haar (met bijbedoelingen) binnen gehaald. Toen Greet "weg moest" van Peter idem dito. Nu hij Angèle plots terugzag, liet hij alles (en Greet) vallen om haar weer voor zich te winnen. Toen dat niet lukte, ging hij misnoegd en met de staart tussen de benen weer naar huis, om tegen Greet te zeggen "dat ze veel voor hem betekent"...
Denkt hij echt dat alle vrouwen uilen zijn? Greet was nochtans vanaf dag 1 rechtlijnig. Vriendschap, niks meer. Eddy zal zijn "pleziertjes" dus elders moeten zoeken.
BOT een pluim voor Frank, die (hoewel alweer op zijn typisch boerse manier) alles doet om zijn suske te redden, wat niet makkelijk zal zijn. En zich tegelijk ook excuseerde bij Lyn en Rosa. Chapeau, Frank
Denkt hij echt dat alle vrouwen uilen zijn? Greet was nochtans vanaf dag 1 rechtlijnig. Vriendschap, niks meer. Eddy zal zijn "pleziertjes" dus elders moeten zoeken.
BOT een pluim voor Frank, die (hoewel alweer op zijn typisch boerse manier) alles doet om zijn suske te redden, wat niet makkelijk zal zijn. En zich tegelijk ook excuseerde bij Lyn en Rosa. Chapeau, Frank
3 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Greet. Voor de rustige manier waarom ze "de speer" kwam uitleggen waarom ze geen koppel kunnen worden, maar graag wél vrienden wil blijven.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Greet en Frank die hun fout inzien, maar ook Eddy en Lyn die de excuses aanvaarden.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2625
Pluim voor Britt, dat ze meteen zonder omwegen Robin duidelijk maakt dat hij best uit de buurt van Thérèse blijft.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1768
- Contacteer:
Pluim voor Angèle, de subtiele manier waarop ze afscheid nam van Simonne en haar een leuk vooruitzicht bood. Ook Eddy heeft ze correct en met veel geduld tot inkeer kunnen brengen en op gepaste manier dag gezegd.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1768
- Contacteer:
Toch een dikke veer voor Britney. De aanhoudende manier waarop ze mensen steunt zoals nu weer therese. Ze zal haar voorstellen in het ziekenhuis, zodanig dat het voor haar minder moeilijk wordt om daar het werk aan te vatten. Hopelijk slaagt ze in haar droom om dokter te worden, want zo'n meevoelende dokter...die zou ik ook wel willen!
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Femke die aan Judith uitlegde dat Katrien geen heilige was en er wel meer mensen dan Cody probleem met/door haar hadden.
Britney die haar vrienden onvoorwaardelijk steunt.
Britney die haar vrienden onvoorwaardelijk steunt.
0 x
-
elders
- Nog geen rang
- x 29
Tilly die Tim onaangekondigd op oude-jaarsavond een rustige avond wist te bezorgen, zo rustig dat ...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1768
- Contacteer:
Waldek om Robin die kansen te bieden, maar blijkbaar is het dweilen met de kraan open!
0 x
-
Farfalla
- Nog geen rang
- x 19