Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Van mij ook een dikke lap voor Thilly - ze had inderdaad niet gevraagd om haar ontslag in te trekken, maar ze had Sam iets kunnen laten weten.
Maar nee hoor, Sam een beetje plat op haar bek laten gaan - zo is haar stijl wel, als ze daarmee in het middelpunt van de belangstelling kan staan.
Ik dacht dat ze veranderd was, maar vos en streken en zo...
Maar nee hoor, Sam een beetje plat op haar bek laten gaan - zo is haar stijl wel, als ze daarmee in het middelpunt van de belangstelling kan staan.
Ik dacht dat ze veranderd was, maar vos en streken en zo...
3 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het klagen van Femke ging natuurlijk niet over het feit dat Peter Yasmine had gezien, maar over het feit dat hij uit dit alles nog niks lijkt geleerd te hebben. Want hij had het haar ook gewoon kunnen zeggen. Dus een lap voor gluiperd Peter.
Thilly is natuurlijk gewoon maar een freelance hulpje, die komt enkel als het haar uitkomt. Dat kun je haar niet kwalijk nemen en al zeker niet vergelijken met Angèle en Sam, voor wie het de broodwinning is. En natuurlijk, als je zoals "madame" gerante van een bar wil zijn, moet je ook bereid zijn de moeilijke shiften erbij te doen. En daar schort het wel eens bij Sam.
Dus ook een lap voor Sam.
Thilly is natuurlijk gewoon maar een freelance hulpje, die komt enkel als het haar uitkomt. Dat kun je haar niet kwalijk nemen en al zeker niet vergelijken met Angèle en Sam, voor wie het de broodwinning is. En natuurlijk, als je zoals "madame" gerante van een bar wil zijn, moet je ook bereid zijn de moeilijke shiften erbij te doen. En daar schort het wel eens bij Sam.
Dus ook een lap voor Sam.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Thilly heeft tenslotte nog haar job bij ACE en dat is haar broodwinning, dat van Bar Madam was maar een bijverdienste.Tiboko schreef: za 24 apr 2021, 10:09 Thilly is natuurlijk gewoon maar een freelance hulpje, die komt enkel als het haar uitkomt. Dat kun je haar niet kwalijk nemen en al zeker niet vergelijken met Angèle en Sam, voor wie het de broodwinning is.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Laat het maar uit, zij is nog in staat om die soep aan te laten branden of overkoken want haar kookkunsten is niet bepaald om er over naar huis te schrijven met andere woorden Thilly en koken dat gaat niet samen.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Volledig mee akkoord. Ik heb niet de indruk dat van Thilly alles rond haar moet draaien terwijl dit van Sam overduidelijk is. ZIJ stelt de wetten en iedereen moet zich ernaar schikken, akkoord of niet.tvx1 schreef: za 24 apr 2021, 00:19 En waarom zou Thilly eigenlijk dankbaar moeten zijn? Zie had toch helemaal niet gevraagd om terug te mogen gaan werken. Sam heeft geen enkele moeite gedaan om te polsen of dat Thilly dat wel zag zitten. Ze heeft daar gewoon haar eigen wil mee doorgedramd. Zij wilde gewoon haar ego laten kennen tov Harry en Thilly moest maar zonder meer haar pion daarin zijn. Zij verdient dus nog veel meer een lap.
Femke wil eerlijkheid! Niets meer, niets minder. Eerst verzwijgt Peter al jaren dat hij een dochter heeft maar haar absoluut niet in zijn leven wil en zijn geweten al die jaren afkoopt met 900 euro per maand. Dan verzwijgt hij dat hij haar, toevallig weliswaar, gezien heeft. Je zou voor minder beginnen nadenken of er nog spreekwoordelijke lijken uit de kast zullen vallen.tvx1 schreef: za 24 apr 2021, 00:22 Van mij krijgt ze ook een lap. Ik snap echt niet meer wat ze nu wilt. Het éne moment is ze kwaad omdat hij zijn dochter NIET wil zien, de volgende moment is ze kwaad omdat hij haar WEL ziet. Wat wil ze nu eigenlijk???
0 x
-
- x 435
Awel, ik vind dat ze net groot gelijk had. ‘T was hoog tijd dat Sam eens het deksel op de neus kreeg. Mensen zijn geen marionetten. Van mij een pluim voor Thilly en een lap voor Sam.satine schreef: za 24 apr 2021, 09:36 Van mij ook een dikke lap voor Thilly - ze had inderdaad niet gevraagd om haar ontslag in te trekken, maar ze had Sam iets kunnen laten weten.
0 x
-
- x 435
Maar hij heeft die ontmoeting toch helemaal niet verzwegen. Hij heeft gewoon geen kans gehad om het haar te vertellen. Elke keer dat hij een gesprek met haar wilde aanknopen liep ze kwaad weg nog voor hij iets kon zeggen. Bovendien is dat een immense schok voor hem om zijn dochtertje ineens totaal onverwacht voor hem te zien staan. Hij ligt duidelijk compleet overhoop met zijn gevoelens. Dat hij dus een klein beetje tijd nodig heeft om dat allemaal te verwerken is niet meer dan normaal.heidiw schreef: za 24 apr 2021, 13:14 Femke wil eerlijkheid! Niets meer, niets minder. Eerst verzwijgt Peter al jaren dat hij een dochter heeft maar haar absoluut niet in zijn leven wil en zijn geweten al die jaren afkoopt met 900 euro per maand. Dan verzwijgt hij dat hij haar, toevallig weliswaar, gezien heeft. Je zou voor minder beginnen nadenken of er nog spreekwoordelijke lijken uit de kast zullen vallen.
0 x
-
- x 435
Ik denk dat je je van zus vergist. Thilly heeft net veel verstand van de wereldkeuken. Het is eerder Judith die geen kookkunsten heeft.apestaart schreef: za 24 apr 2021, 12:16 Laat het maar uit, zij is nog in staat om die soep aan te laten branden of overkoken want haar kookkunsten is niet bepaald om er over naar huis te schrijven met andere woorden Thilly en koken dat gaat niet samen.
Laatst gewijzigd door tvx1 op za 24 apr 2021, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- x 435
Wanneer dan wel??? Ze gaf hem op geen enkel moment een kans om een woord tegen haar te zeggen. Ze vermeed hem zo veel als mogelijk. Nee de lap hoort hier voor Femke. Haar reacter was er gewoon over.Tiboko schreef: za 24 apr 2021, 10:09 Want hij had het haar ook gewoon kunnen zeggen. Dus een lap voor gluiperd Peter.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Vrouwen denken anders dan mannen hétvx1 schreef: za 24 apr 2021, 16:59 Hij heeft gewoon geen kans gehad om het haar te vertellen. Elke keer dat hij een gesprek met haar wilde aanknopen liep ze kwaad weg nog voor hij iets kon zeggen.

0 x
-
- x 435
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Zal nog eens vragen aan mijn vrouw hoe ze denken
Nee. Peter had kunnen vragen even niet weg te lopen. Na het gesprekje over Vic (ik zal hem afhalen) was er ruimte om haar even apart te nemen. Die vergadering met Kobe had zeker even kunnen wachten.

Nee. Peter had kunnen vragen even niet weg te lopen. Na het gesprekje over Vic (ik zal hem afhalen) was er ruimte om haar even apart te nemen. Die vergadering met Kobe had zeker even kunnen wachten.
0 x
-
- x 435
Jij stelt dat allemaal veel en veel te simplistisch voor. Zo eenvoudig is dat allemaal niet in werkelijkheid.Tiboko schreef: za 24 apr 2021, 18:40 Nee. Peter had kunnen vragen even niet weg te lopen. Na het gesprekje over Vic (ik zal hem afhalen) was er ruimte om haar even apart te nemen. Die vergadering met Kobe had zeker even kunnen wachten.
0 x
-
- x 435
-
- x 435
Wat heeft dat er nu mee te maken? Mijn mening zou net dezelfde geweest zijn moest het een man-man of vrouw-vrouw koppel geweest zijn die ruzie had over dit onderwerp.
0 x