Het stond haar inderdaad! Haar haren, de outfit,.. en ze heeft ook nog een mooi figuur.
Maar het deed haar duidelijk wel iets, toen Dieter zei dat Eddy haar mocht hebben.
Ik hoop maar dat ze geen bruggen onherroepelijk verbrandt achter zich, ze is duidelijk lang niet zo onafhankelijk als ze wil laten uitschijnen, ze ziet Dieter nog graag.
En ze heeft ook aan Eddy de laatste tijd een goeie vriend en Britt heeft ruzie tussen haar ouders helemaal niet nodig.
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Die mauve jas van Nancy : hoe lang heeft ze die al ? 10 Jaar ? 15 jaar ? En dan dat broekpakje : ik herinner me nog wanneer ze dat gekocht heeft : dat was namelijk toen zij per ongeluk (denk dat het nog de Cois is geweest) die som geld onder haar deur werd geschoven. Geld die eigenlijk voor iemand anders bedoeld was. Toen heeft Nancy o.a. een handtas "lowie feuilleton " gekocht
En dat is ook al van heel lang geleden.
En ochgottekes onze sterke onafhankelijke vrouw kan niet op haar eentje ergens gaan logeren/wonen
En wat had ze gedacht : dat men in de withoeve de rode loper ging uitrollen
Maar vond de reactie van Rosa wel hilarisch toen ze wervelwind Nancy door de wijnbar zag stormen 
En ochgottekes onze sterke onafhankelijke vrouw kan niet op haar eentje ergens gaan logeren/wonen
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
was ver van die beschrijving gisterenavond toen ze wakker werd en de zielepoot begon uit te hangen tegen Britt. Ik heb toch m'n twijfels als het ooit nog goed komt tussen haar en Dieter. Werkt zij eigenlijk nog en heeft ze een inkomen om al haar fratsen te bekostigen??Ze zal nog lang dat mauve jasje mogen drange!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Taxi fancy is niet meer langer fancy
En laat mij raden : de oplossing die Britt misschien weet zal wel een kamer zijn in Lowie zijn huis
Niels gaat heel content zijn
En ik dacht nog : haar kaart zal geweigerd worden : was dat 42 euro dat ze opgezopen heeft ?
En toch kon ze haar auto netjes in achteruit parkeren.
En laat mij raden : de oplossing die Britt misschien weet zal wel een kamer zijn in Lowie zijn huis
En ik dacht nog : haar kaart zal geweigerd worden : was dat 42 euro dat ze opgezopen heeft ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Tja, cocktails zijn niet goedkoop he 
En misschien stond die taxi al in de buurt van Bar Madam en is ze er gewoon te voet naartoe gegaan, ik hoop het in ieder geval!
En als ze niet van alles zo'n drama zou maken, had ik er nu compassie mee - maar het is allemaal gewoon te veel.
En misschien stond die taxi al in de buurt van Bar Madam en is ze er gewoon te voet naartoe gegaan, ik hoop het in ieder geval!
En als ze niet van alles zo'n drama zou maken, had ik er nu compassie mee - maar het is allemaal gewoon te veel.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Vermits Dieter bij Tim logeert kan ze toch naar huis?
Moderator bericht:
Spoiler verwijderd.
Iets wat trouwens in 'de pers' is verschenen, maar door de actrice zelf stellig ontkend is op Instagram.
Iets wat trouwens in 'de pers' is verschenen, maar door de actrice zelf stellig ontkend is op Instagram.
0 x