Vandaag, toen Lowie opmerkte dat de (100ste) verjaardag van WO1 pas volgend jaar zou zijn. En overigens valt het verdedigen van een eindwerk niet altijd samen met het studiejaar, ik geloof zelfs dat je in sommige richtingen tot twee jaar de tijd hebt om dit in te dienen. Nog drie maanden is logisch omdat Paulien dan ongeveer een jaar tijd heeft gehad om dit voor te bereiden, waarvan ze natuurlijk 9 maanden verspild heeft (zoals alle studenten trouwens, ik herinner ook mijn eindwerk dat plots in 3 weken af moest zijn, lol).tvx1 schreef:...dat van die drie maanden heb ik blijkbaar gemist. Wanneer heeft ze dat juist gezegd?
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- x 435
Frank was maandag een krant aan het lezen en op de achterkant stond "al 350 000 mensen die vegetarisch eten"
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ruim- ... 22360.html
Dat was dus een krant van 2011! Want dit artikel is ook van 2011
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ruim- ... 22360.html
Dat was dus een krant van 2011! Want dit artikel is ook van 2011
0 x
-
- Poster rang 1
Heb dat artikel ook gezien, maar ik maal er niet om van welke datum een gazet is. Ze kunnen ook moeilijk de gazet van vandaag gebruiken hé, want de opnames zijn maanden van tevoren gebeurd.
0 x
-
- x 435
Ja ik weet het maar een krant van een paar maand geleden had al beter geweest dan een krant van 2 jaar geleden 

0 x
-
- Poster rang 3
Zal wel te maken hebben met het feit dat Pol Goossens zo'n dierenvriend is en vegetarisme wat wil promoten.
0 x

-
- Poster rang 1
Misschien, als Pol zelf mocht kiezen. De acteurs mogen af en toe wel een eigen accentje erin leggen hoor ik soms.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Dit lijkt me eerder een geval van goed bewaarde requisieten, die geregeld van stal gehaald kunnen worden. Men verwacht niet dat kijkers het leesmateriaal zo in detail bestuderen en zelfs kunnen herleiden naar datum 

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Jenny vroeg aan Geert hoe het ging met Nancy, maa een dokter heeft beroepsgeheim.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Het is dan ook aan hem om al dan niet te antwoorden, en hij heeft dat vrij diplomatisch gedaan.Lazylady schreef:Jenny vroeg aan Geert hoe het ging met Nancy, maa een dokter heeft beroepsgeheim.
0 x
-
- x 435
Met zwart geld zeker, dat ze daar de belastingen maar eens op afsturen. Lenen bij de bank kan volgens mij niet want zijn zaak is pas failliet gegaan door fraude!zwartster schreef: Dat Luc Bomans zoveel geld heeft om de Zus & Zo te kopen.
0 x
-
- x 435
Dat hij zo veel zwart geld zou hebben kan ik toch moeilijk geloven, hoor.ecirvers schreef:Met zwart geld zeker, dat ze daar de belastingen maar eens op afsturen. Lenen bij de bank kan volgens mij niet want zijn zaak is pas failliet gegaan door fraude!zwartster schreef: Dat Luc Bomans zoveel geld heeft om de Zus & Zo te kopen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
In de aflevering van donderdag kregen we een blik op de keuken van Julia.
Boven de kookplaat (op het kookeiland) hangt geen dampkap, maar gewoon drie lampen.
Wellicht wordt er bij Julia alleen met de oven/microgolf gekookt, dus
Boven de kookplaat (op het kookeiland) hangt geen dampkap, maar gewoon drie lampen.
Wellicht wordt er bij Julia alleen met de oven/microgolf gekookt, dus

0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Pas op ken mensen die wel een dampkap hebben maar ze nooit gebruiken omdat het teveel lawaai maakt
mischien is Julia er ook zo iemand en heeft ze geen geinstalleerd
Maar heb het eigelijk ook nog nooit een keuken gezien zonder dampkap
mischien is Julia er ook zo iemand en heeft ze geen geinstalleerd

0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Vermits Luc het appartement heeft vernieuwd is het misschien een 'witte' dampkap! 

0 x