Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Poolski
Nog geen rang

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Poolski »

Toch niet altijd, zeker nu niet meer nu Bram in de Frens werkt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolski schreef:Toch niet altijd, zeker nu niet meer nu Bram in de Frens werkt.
Sindsdien gaat ze toch bijna altijd na school naar de Frens om dan later samen naar de Zus&Zo te gaan.
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Dat kan ze dus blijkbaar te voet, allez ja, waar ligt haar school eigenlijk. Daar hebben we nooit iets van gezien of gehoord.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat er niet klopte in Thuis? De littekens van Peggy gisteren, de ene keer waren ze groot, de andere keren klein en nog een andere keer waren ze plots weg :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Vandaag stond bij de aftiteling Muriel bronzwaar in plaats van Myriam Bronzwaar :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

doken18 schreef:Vandaag stond bij de aftiteling Muriel bronzwaar in plaats van Myriam Bronzwaar :lol:
Stond die naam bij Julia? Lijkt wel of ze de namen van Myriam Bronzwaar en Muriel Bats (Mayra) door elkaar gemengd hebben... :whistle:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Taxi's rijden in België met een T-nummerplaat: 1-T**-***, behalve Taxi Leo blijkbaar. Viel me op bij dat ongeval met Peggy. Was een B-nummerplaat. Makkelijk op te lossen door een duplicaat met een T-nummerplaat te maken. Verschil tussen echt en duplicaat valt toch niet op.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Ik ben er nu heilig van overtuigd dat de scenaristen van Thuis opzettelijk gaten in hun verhalen schrijven om dit forum ter wille te zijn. 8)

Zijn ze zelf vergeten dat Paulien voor een jaar in de States ging studeren en dus (theoretisch) in september diende terug te komen? (Ik hou even geen rekening dat dit eigenlijk een reden was om Tina Maerevoet uit de serie te schrijven.)

In september keerde Paulien niet terug omdat ze een boyfriend had in de States, ze zou zelfs niet terugkeren voor kerstmis en nieuwjaar. Maar sinds haar terugkeer weten we dat ze beslist had om een eindwerk te maken over de Ieperse slachtvelden. Dus diende ze toch sowieso terug te keren, of niet? Of heeft ze in oktober plots beslist om haar (Amerikaanse) eindwerk te vervangen, want ze heeft nooit tegen haar moeder gezegd dat haar eindwerk over Flanders Fields zou gaan???

Enigma's, enigma's!
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Peter Jansens schreef:Ik ben er nu heilig van overtuigd dat de scenaristen van Thuis opzettelijk gaten in hun verhalen schrijven om dit forum ter wille te zijn. 8)

Zijn ze zelf vergeten dat Paulien voor een jaar in de States ging studeren en dus (theoretisch) in september diende terug te komen? (Ik hou even geen rekening dat dit eigenlijk een reden was om Tina Maerevoet uit de serie te schrijven.)

In september keerde Paulien niet terug omdat ze een boyfriend had in de States, ze zou zelfs niet terugkeren voor kerstmis en nieuwjaar. Maar sinds haar terugkeer weten we dat ze beslist had om een eindwerk te maken over de Ieperse slachtvelden. Dus diende ze toch sowieso terug te keren, of niet? Of heeft ze in oktober plots beslist om haar (Amerikaanse) eindwerk te vervangen, want ze heeft nooit tegen haar moeder gezegd dat haar eindwerk over Flanders Fields zou gaan???

Enigma's, enigma's!
Maar nee! Dat neemt wel even tijd in beslag eer een voorstel voor een eindwerkonderwerp is goedgekeurd. Bovendien weet ik eigenlijk niet hoe het systeem daarvoor aan de Amerikaanse universiteiten precies werkt. Ik ben er wel vrij zeker van dat het academiejaar ginder niet op de exact dezelfde dag begint als hier! Laten we daar nu maar niet te veel achter zoeken en er voor het gemak van uit gaan dat haar voorstel nog niet was goedgekeurd op het moment dat ze met haar mama belde en ze aldus heeft besloten om haar nog even in het ongewisse te laten om haar korte tijd later te kunnen verrassen door plots voor de deur te staan. Zeg nu zelf dat is toch veel mooier zo. Alleen al die euforie van Julia dat ze totaal onverwacht haar oudste dochter in haar armen kon sluiten. Daar doe je het toch voor!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

^Ppssst, jongste dochter. Katrien is de oudste. ;-)
0 x
Afbeelding
zwartster
Nog geen rang

Bericht door zwartster »

Dat Luc Bomans zoveel geld heeft om de Zus & Zo te kopen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolaapje schreef:^Ppssst, jongste dochter. Katrien is de oudste. ;-)
Neenee absoluut niet. Paulien is zeker en vast de oudste. Ze mag dan wel een kleinere gestalte hebben maar ze is wel de oudste. Bij de actrices is het wel omgekeerd Lotte is ouder dan Tina.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

tvx1 schreef:Maar nee! Dat neemt wel even tijd in beslag eer een voorstel voor een eindwerk onderwerp is goedgekeurd.
Paulien zei vandaag dat ze nog maar 3 maanden tijd heeft voor haar eindwerk, dan vermoed ik dat dit niet zomaar iets is dat pas in oktober beslist wordt. Eerder lijkt het me normaal dat ze haar onderwerp al in maart had moeten vastleggen. Ze moet toch waarschijnlijk ook enige literatuur doornemen, misschien een 'met bronnen geverifieerde' verhandeling of inleiding schrijven, wat historische feiten verzamelen, naast het eigenlijke fotowerk.

Maar het kan wel 'logisch' zijn dat ze eerst een ander onderwerp had, in functie met haar 'vast' verblijf in de US, en dan maar van onderwerp veranderd is nadat haar relatie stukliep en ze geen reden meer zag om in de US te blijven. Dan wordt het hard werken meisje, vrees ik, hoewel dat niet blijkt uit wat we tot nu toe in de serie zien. :mrgreen:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Peter Jansens schreef:
tvx1 schreef:Maar nee! Dat neemt wel even tijd in beslag eer een voorstel voor een eindwerk onderwerp is goedgekeurd.
Paulien zei vandaag dat ze nog maar 3 maanden tijd heeft voor haar eindwerk, dan vermoed ik dat dit niet zomaar iets is dat pas in oktober beslist wordt. Eerder lijkt het me normaal dat ze haar onderwerp al in maart had moeten vastleggen. Ze moet toch waarschijnlijk ook enige literatuur doornemen, misschien een 'met bronnen geverifieerde' verhandeling of inleiding schrijven, wat historische feiten verzamelen, naast het eigenlijke fotowerk.

Maar het kan wel 'logisch' zijn dat ze eerst een ander onderwerp had, in functie met haar 'vast' verblijf in de US, en dan maar van onderwerp veranderd is nadat haar relatie stukliep en ze geen reden meer zag om in de US te blijven. Dan wordt het hard werken meisje, vrees ik, hoewel dat niet blijkt uit wat we tot nu toe in de serie zien. :mrgreen:
Hmmm... :denk: dat van die drie maanden heb ik blijkbaar gemist. Wanneer heeft ze dat juist gezegd? Het toont wel dat het Amerikaanse academiejaar duidelijk anders valt dan het Belgische...
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

tvx1 schreef:
Poolaapje schreef:^Ppssst, jongste dochter. Katrien is de oudste. ;-)
Neenee absoluut niet. Paulien is zeker en vast de oudste. Ze mag dan wel een kleinere gestalte hebben maar ze is wel de oudste. Bij de actrices is het wel omgekeerd Lotte is ouder dan Tina.
Katrien studeerde al verder voor verpleegster, toen Paulien nog niet afgestudeerd was van het middelbaar. Dus neen, Paulien is de jongste.
0 x
Afbeelding
Plaats reactie