Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Zou best kunnen, hoor! Ik zag het niet echt zo, maar het zou me van de andere kant niks verbazen.
Van Eddy en Angèle kunnen we vanalles verwachten, vrees ik...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Toen Angele zo lachend zegde tegen Eddy dat hij toch bij haar was toen ? Toen dacht ik even
aub Eddy, verknal het nu niet, zij is u aan het helpen. Oef ! Hij speelde mee.
Angèle, 1O X gewiekster dan de rest zou Angèle niet zijn als ze daar niet meteen op kwam.
nounake schreef:Volgens mij heeft hij die diefstal gedaan en nu heeft hij dik spijt omdat zijn chefs zo vriendelijk zijn .
Ik zie Eddy fysiek( hij is tenslotte geen atletische 20 of 30-jarige meer) niet in staat om langs dat dakraam dat stuk was , naar binnen te kruipen, en dingen te stelen... is er eigenlijk ooit gezegd hoe die spullen daar zijn weggeraakt?
Heeft hij misschien kennissen uit de gevangenis getipt, dat er daar wel wat interessant materiaal om te stelen lag , en heeft hij een gedeelte van de opbrengst gekregen?
ach was dat het ? Ja wij zeggen dat in west vlaanderen tegen een kleuter als die ergens niet aan mag komen maar de kleuterklas zat toch niet in de Frens