Ik dacht dat ze topadvocate ging worden ?heidiw schreef: do 28 mar 2024, 22:03 Man man man, je hebt kiekens en kiekens, en dan heb je dit. Een herseninhoud de grootte van een pinda. Al is zelfs dat overdreven groot in haar geval.

Ik dacht dat ze topadvocate ging worden ?heidiw schreef: do 28 mar 2024, 22:03 Man man man, je hebt kiekens en kiekens, en dan heb je dit. Een herseninhoud de grootte van een pinda. Al is zelfs dat overdreven groot in haar geval.
Gelukkig komt de R niet voor in het F woord! anders zou je je nog meer groen ergeren. Vita heeft toch gemist door haar binnen te halen. Niks dan miserie!
`zou dat kunnen? Ik denk dat ze daar niet vatbaar voor is, voor iets minder van de toren te blazen en haar eigendunk wat bij te stellen. Ze waande zich de meerdere van Viv, zoals ze daar tekeer ging in haar job bij Vita. Je zult je werkgever maar zo behandelen en zo'n bijdrage aan capaciteit en werklust heeft ze nu ook niet gehad. Soms heb ik de snode gedachte: waarom hebben ze haar zo vroeg gevonden na die 'verkeerde' drugs!heidiw schreef: wo 17 apr 2024, 00:51 Hopelijk is ze ook even haar stem kwijt zodat ze wat minder noten op hare zang heeft de komende weken.
Je bent de enige nietdaffy duck schreef: wo 17 apr 2024, 12:30 Soms heb ik de snode gedachte: waarom hebben ze haar zo vroeg gevonden na die 'verkeerde' drugs!
Zo zal zij dan een toontje lager zingen wat zeg ik 10 tonen lager.heidiw schreef: wo 17 apr 2024, 00:51 Hopelijk is ze ook even haar stem kwijt zodat ze wat minder noten op hare zang heeft de komende weken.
Zij is dan ook door Viv ontslagen dus heeft zij bij Vita dan ook niks meer te zoeken, maar blijkbaar is Silke daar niet rouwig om.daffy duck schreef: wo 17 apr 2024, 12:30 Ze waande zich de meerdere van Viv, zoals ze daar tekeer ging in haar job bij Vita. Je zult je werkgever maar zo behandelen en zo'n bijdrage aan capaciteit en werklust heeft ze nu ook niet gehad.