Franky & Bram
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Re: Franky & Bram
Ben ik dan de enige die het toch maar raar vind dat Simonne zo kwaad was op de Franky? Ik weet wel dat ze zich verantwoordelijk voelt voor Bram door alles wat ze met hem meegemaakt heeft en met zijn vader enzo.... maar zou ze niet eerder opgelucht moeten zijn dat haar eigen zoon niets te maken heeft met die messteek?
Dat ze het makkelijker aanvaardt dat hij zijn vader neerstak dan nu als blijkt dat het niet zo is, kan er bij mij niet echt in! Ik had eerder verwacht dat ze wel enorm schrok en teleurgesteld was dat hij daarover gelogen heeft, maar hem toch in haar armen pakte om hem te troosten.
Dat ze het makkelijker aanvaardt dat hij zijn vader neerstak dan nu als blijkt dat het niet zo is, kan er bij mij niet echt in! Ik had eerder verwacht dat ze wel enorm schrok en teleurgesteld was dat hij daarover gelogen heeft, maar hem toch in haar armen pakte om hem te troosten.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
De scène van gisteravond was haar eerste reactie he.
Toen ze pas hoorde dat Franky zijn vader had neergestoken heeft ze dat niet zo makkelijk aanvaard vind ik, daar is toch even over gegaan.
Ik denk dat ze zich vooral verraden voelde, omdat Franky zo lang is blijven liegen en weigerde om zijn moeder nog te zien, zelfs toen Franky wist dat het thuis helemaal fout liep en niets nog ooit terug zou worden zoals het was.
Toen ze pas hoorde dat Franky zijn vader had neergestoken heeft ze dat niet zo makkelijk aanvaard vind ik, daar is toch even over gegaan.
Ik denk dat ze zich vooral verraden voelde, omdat Franky zo lang is blijven liegen en weigerde om zijn moeder nog te zien, zelfs toen Franky wist dat het thuis helemaal fout liep en niets nog ooit terug zou worden zoals het was.
0 x
-
- Nog geen rang
Wat ik denk, is dat Bram zal ontdekken dat hij wel degelijk homo is en misschien zelfs vanavond al Franky zal kussen. Dat zou 'Thuis' niet ongeloofwoordig maken, integendeel!!!!! Mensen moeten dringend beseffen dat iemand die zo mannelijk is/lijkt ook homo kan blijken te zijn!!!! Daarom dat de scenarioschrijvers het zo lang laten aanslepen!! 't Komt perfect overeen met de realiteit!!!
0 x
-
- x 435
OKEE, dit heb we hier al vaker mogen lezen. Komt mijn strot uit.IVV schreef:Wat ik denk, is dat Bram zal ontdekken dat hij wel degelijk homo is en misschien zelfs vanavond al Franky zal kussen. Dat zou 'Thuis' niet ongeloofwoordig maken, integendeel!!!!! Mensen moeten dringend beseffen dat iemand die zo mannelijk is/lijkt ook homo kan blijken te zijn!!!! Daarom dat de scenarioschrijvers het zo lang laten aanslepen!! 't Komt perfect overeen met de realiteit!!!
Waarom nu eens niet gewoon verder afwachten tot ze in "Thuis" zelf tonen wat ze met die verhaallijn willen doen?
Straks krijg ik een degout van/door ongeduldige homo's!

Homo's moeten dringend beseffen dat ze niet altijd het gelijk aan hun kant hebben, maw dat ze OOK maar gewone mensen zijn!
Nogmaals, het kan nog steeds alle kanten uit met Bram en Franky.
0 x
-
- Nog geen rang
WIE ZEGT DAT IK HOMO BEN!!!! WIE ZEGT DAT IK DENK DAT IK ALTIJD GELIJK ZOU HEBBEN!!!! IK ZEG ALLEEN MAAR DAT SOMMIGEN MOETEN WETEN DAT NIET ALLEEN VERWIJFDE TYPES HOMO KUNNEN ZIJN!!!!Rieka schreef:OKEE, dit heb we hier al vaker mogen lezen. Komt mijn strot uit.IVV schreef:Wat ik denk, is dat Bram zal ontdekken dat hij wel degelijk homo is en misschien zelfs vanavond al Franky zal kussen. Dat zou 'Thuis' niet ongeloofwoordig maken, integendeel!!!!! Mensen moeten dringend beseffen dat iemand die zo mannelijk is/lijkt ook homo kan blijken te zijn!!!! Daarom dat de scenarioschrijvers het zo lang laten aanslepen!! 't Komt perfect overeen met de realiteit!!!
Waarom nu eens niet gewoon verder afwachten tot ze in "Thuis" zelf tonen wat ze met die verhaallijn willen doen?
Straks krijg ik een degout van/door ongeduldige homo's!![]()
Homo's moeten dringend beseffen dat ze niet altijd het gelijk aan hun kant hebben, maw dat ze OOK maar gewone mensen zijn!
Nogmaals, het kan nog steeds alle kanten uit met Bram en Franky.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar deze discussie is hier al tot in het oneindige gevoerd en sommige mensen worden dat gewoon beu.
Verder vind ik het een beetje apart dat je je zo aangevallen voelt blijkbaar, er staat toch nergens in het bericht van Rieka dat dit voor jou bestemd is?
Het is een algemeen bericht, n.a.v. postings die door andere mensen tot in het oneindige herhaald werden/worden.
Verder vind ik het een beetje apart dat je je zo aangevallen voelt blijkbaar, er staat toch nergens in het bericht van Rieka dat dit voor jou bestemd is?
Het is een algemeen bericht, n.a.v. postings die door andere mensen tot in het oneindige herhaald werden/worden.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Rieka schreef: OKEE, dit heb we hier al vaker mogen lezen. Komt mijn strot uit.
Straks krijg ik een degout van/door ongeduldige homo's!![]()
Ik ben hier duizend keer en meer mee eenssatine schreef:Maar deze discussie is hier al tot in het oneindige gevoerd en sommige mensen worden dat gewoon beu.

Mij komt het ook mijn oren uit altijd dat gezaag over dat Bram homo moet zijn en dat dit wel kan

En voor hier mij iedereen gaat aanvallen dat ik tegen homo's ben - vergeet het want ik ben zelf holebi (maar blijkbaar hier de enige die niet wil dat de helft van Thuis zoo is) Bovendien zou ik het super ongeloofwaardig vinden. Niet omdat Bram zogezegd mannelijk is maar wel gezien de verhaallijn en het feit dat hij honderduizend keer zegt dat hij stapelzot is van Paulien. En mocht hij dan toch Franky kussen dan smijt ik mijne Tv buiten

0 x
-
- Nog geen rang
Ze citeert mij anders wel. Ik mag trouwens toch als newbie op dit forum mijn mening geven? Wat ik zei, was dan nog totaal anders geformuleerd dan alle vorige berichten!!satine schreef:Maar deze discussie is hier al tot in het oneindige gevoerd en sommige mensen worden dat gewoon beu.
0 x
- dylan
- Poster rang 1
kijk vanavond gaan we het wrs wel te weten komen
als ze vanavond niet kussen dan worden ze geen koppel en legt iedereen zich er bij neer dus tot vanavond kunnen we aub erover stoppen zeveren
en ja het is ongeloofwaardig omdat hij zo verliefd is op paulien (en enkel om die reden) en ja het zou goed zijn om te tonen dat "stoere" mannen ook homo kunnen zijn maar laten we gewoon afwachten oké?
als ze vanavond niet kussen dan worden ze geen koppel en legt iedereen zich er bij neer dus tot vanavond kunnen we aub erover stoppen zeveren
en ja het is ongeloofwaardig omdat hij zo verliefd is op paulien (en enkel om die reden) en ja het zou goed zijn om te tonen dat "stoere" mannen ook homo kunnen zijn maar laten we gewoon afwachten oké?
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Ganja
- Poster rang 3
dylan schreef:kijk vanavond gaan we het wrs wel te weten komen

Jaaaaaa AUB er over stoppen en iedereen zich er bij neer leggen dat het nopes wordt.
Want het blijft hier maar doorgaan zelfs in postjes die niet over franky en bram gaan

aub the end.........
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
dylan schreef:kijk vanavond gaan we het wrs wel te weten komen

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
er bestaat volgens mij nog altijd zoiets als echte vriendschap; waar 2 mensen elkaar troosten en neen, ze moeten geen holebi's zijn.
Of kan dat niet meer tegenwoordig?
Moet er achter vriendschap meer gezocht worden?
Denk ik niet!
Of kan dat niet meer tegenwoordig?

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
satine schreef:De scène van gisteravond was haar eerste reactie he.
Maar in't eerste geval lijkt me dat ook wel logisch dat ze het moeilijk kon aanvaarden. Welke moeder zou er nu zo makkelijk over gaan als haar kind zo'n daad pleegt?

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
OW, hij was verliefd, daarom dat ie zich opofferde voor Bram! Een kleine nuance...hannanaske schreef:satine schreef:De scène van gisteravond was haar eerste reactie he.
Maar in't eerste geval lijkt me dat ook wel logisch dat ze het moeilijk kon aanvaarden. Welke moeder zou er nu zo makkelijk over gaan als haar kind zo'n daad pleegt?Dat ze schrok nu ze weet dat de kaarten helemaal anders liggen, snap ik best. Ook dat ze hem een onnozelaar noemt omdat hij zijn eigen heeft opgeofferd door in een instelling te zitten, dat ze weet dat haar zoon de misdadiger verdedigt,.... Dat snap ik allemaal best. Maar dat die teleurstelling groter is dan de opluchting, vind ik maar raar!
nuja, heel 't verhaal is gewoon zo absurd. Ik zou ook niet in de bak gaan zitten voor iemand anders en laat staan dat ik daar achteraf nog es smoorverliefd op zou worden.
0 x
- dylan
- Poster rang 1
het was gewoon een domme move tout-court en nu voelt hij de gevolgen daarvanRieka schreef:OW, hij was verliefd, daarom dat ie zich opofferde voor Bram! Een kleine nuance...hannanaske schreef:satine schreef:De scène van gisteravond was haar eerste reactie he.
Maar in't eerste geval lijkt me dat ook wel logisch dat ze het moeilijk kon aanvaarden. Welke moeder zou er nu zo makkelijk over gaan als haar kind zo'n daad pleegt?Dat ze schrok nu ze weet dat de kaarten helemaal anders liggen, snap ik best. Ook dat ze hem een onnozelaar noemt omdat hij zijn eigen heeft opgeofferd door in een instelling te zitten, dat ze weet dat haar zoon de misdadiger verdedigt,.... Dat snap ik allemaal best. Maar dat die teleurstelling groter is dan de opluchting, vind ik maar raar!
nuja, heel 't verhaal is gewoon zo absurd. Ik zou ook niet in de bak gaan zitten voor iemand anders en laat staan dat ik daar achteraf nog es smoorverliefd op zou worden.
de echte reden dat hij het deed? oorspronkelijk moest bram in de bak maar omdat franky (braam) een andere job ergens had ofzo kon hij een eindje niet meedoen met thuis
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy