Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Bianca

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:En als er eenmaal een bezoekregeling komt, zal dat nooit genoeg zijn. Peggy zal nu (ze zelf geen kind meer kan krijgen) steeds meer willen, want het is tenslotte hun kind, al is het nu van An :evil:
Dat denk ik nu niet, want ze weten nu dat ze juridisch niks meer kunnen doen. Alleen een beetje een rare situatie natuurlijk, die bezoekregeling. Lijkt bijna op een co-ouderschap na een scheiding.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

lord F. schreef: Dat denk ik nu niet, want ze weten nu dat ze juridisch niks meer kunnen doen.
Maar als ze afspraken op papier gaan zetten, is dat niet gewoon een contract, dat voor beide partijen bindend is?
Als Ann haar afspraken dan niet nakomt, dan is het wel contractbreuk, volgens de letter van de wet - of zie ik dat verkeerd?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
lord F. schreef: Dat denk ik nu niet, want ze weten nu dat ze juridisch niks meer kunnen doen.
Maar als ze afspraken op papier gaan zetten, is dat niet gewoon een contract, dat voor beide partijen bindend is?
Als Ann haar afspraken dan niet nakomt, dan is het wel contractbreuk, volgens de letter van de wet - of zie ik dat verkeerd?
Zo zie ik dat toch ook. Ann wilde het ook door Peter laten bekrachtigen, dus het lijkt me wel officieel allemaal...
En zoals jessie V. al zei, vrees ik ook dat het voor Peggy (en ook voor Rosa misschien) niet genoeg gaat zijn op den duur.
Al bij al inderdaad een heel vreemde situatie (en da's nog zacht uitgedrukt), en ik vraag me dan ook af of dit wel zo'n slimme zet was van Ann.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Wa is Bianca van plan zeg ! ! wil ze Tommeke terug?
Wa zat die daar nu te zeveren tegen Geert dat het niet goed ging met Peggy? terwijl het wel goed ging met Peggy ! Soms kan da wel een ambetant kind zijn zene die Bianca :crazy:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hebben ze in de schminkkamer eigenlijk veel werk om die puist op haar gezicht te plakken? Wel goed gedaan, precies echt
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Crackers schreef:Hebben ze in de schminkkamer eigenlijk veel werk om die puist op haar gezicht te plakken? Wel goed gedaan, precies echt
Nee ze geven er gewoon een lap op :P
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Crackers schreef:Hebben ze in de schminkkamer eigenlijk veel werk om die puist op haar gezicht te plakken? Wel goed gedaan, precies echt
Zou toch ook wel kunnen dat die echt is?!
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Wel nie schoon van haar dat ze ineens Robin nie meer wil mee geven aan Tom.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

imséha schreef:
Denk je?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Crackers schreef:
imséha schreef:
Denk je?
ja, dat denk ik.
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Ik heb haar eens gezien in 't echt (lang geleden, 1998 of zo) en puist is echt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:Wel nie schoon van haar dat ze ineens Robin nie meer wil mee geven aan Tom.
En ook niet slim denk ik...
Hoewel ik het waardeloos vind dat Tom en Marianne weer naar de rechtbank willen stappen, begrijp ik wel dat Tom boos is dat hij Robin niet mee krijgt. Er zit lichtjes een haar in de boter en mevrouw Bianca begint meteen weer haar zoon op te eisen. Dat kind is net zo goed van Tom, of ze dat nu leuk vindt of niet. Dan had ze Tom bovendien maar geen bezoekrecht moeten geven.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat ze dat doet, omdat ze vindt dat Peggy daar onder lijdt, als Tom weer met dat kind aan komt. Vooral nu het volgens An en Bianca niet goed gaat met Peggy. Of dat helpt weet ik niet, maar Tom heeft ook niet direct erg handig gedaan door Robin mee naar huis te nemen zonder dat Peggy daar iets van wist. Hij had daar natuurlijk zelf een "hele goede uitleg voor". Sukkel!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tom is inderdaad een sukkel eersteklas wat dat betreft en hij heeft de dingen met Peggy waardeloos aangepakt.
Toch geloof ik niet dat dit de echte reden voor Bianca is, om Robin niet mee te geven... Tom neemt hem toch steeds mee naar Marianne zodat Peggy hem niet hoeft te zien? Bianca wist dat Peggy er niet mee akkoord is dat Tom een bezoekregeling wilde en in het begin was dat niet echt een probleem voor Bianca, zolang Tom maar instemde met de erkenning van Mo als vader. Tom gaat één keer tegen haar in en hop: Robin mag niet meer mee.
Ook al heb ik nog zo'n hekel aan Tom, ik vind wel dat Bianca steeds van mening wisselt en daarbij Robin volledig opeist als "van haar". Dat heeft ze ook niet te doen...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien denkt ze in de eerste plaats aan Robin?
Zoveel stress is niet goed voor een kind, ook al is hij nog maar 6 maanden oud.

Ik zou het ook niet leuk vinden moest mijn kind elke week in zo'n wespennest terecht komen, dat Tom maar eerst orde op zaken stelt!

En Peggy heeft daar wél last van, of Robin bij Marianne is of niet, dat maakt wél een groot verschil.
En dan wel het feit dat Tom keer op keer bewijst geen rekening te (willen) houden met Peggy.
Als hij ook maar een greintje respect had voor zijn vriendin, zou hij dit niet doen.

Tom heeft zich mooi voor de kar van zijn moeder gespannen en dan nog wel voor een kind dat hij eerst niet eens wou.
En ik ben blij dat de rest daar tegenin gaat, als je uitgaat van 'wat is goed voor het kind' dan is dit niet de beste regeling voor Robin, en dàt zou centraal moeten staan, niet wat 'mama's boy Tommeke' wil en wat de oma wil nog minder.
0 x
Gesloten