nee, de relatie tussen A&S was inderdaad interessanter, maar ik heb dit geschreven omdat in het verleden de rol van Ann weleens beperkt bleef tot het zetten van het occasionele potje koffie.manon schreef:Ja, maar de Fit & Fun vind ik nu ook niet bepaald het meest interessante onderwerp in thuis...satine schreef:Even offtopic: dit is blijkbaar mode: kijk maar eens naar Sam en Peter Vlerick, daar hebben ze de shampoo ook verstopt thuis.maurice schreef:Even iets anders dan over haar overlijden, maar toch over Sandrine,
ik zeg altijd: over de doden niets dan goed, maar dit moest ik toch even kwijt...
Vond je niet dat Sandrine bijna altijd met vettig haar rondliep in Thuis? Mij leek dat toch zo, je zou toch tenminste verwachten dat een acteur/actrice zijn haar zou wassdn als je voor heel Vlaanderen op tv komt.....![]()
en terug ontopic: een gelukkige relatie waar niets gebeurt levert natuurlijk maar saaie televisie op!
ik denk niet dat Ann meteen een meubelstuk gaat worden, zoals het momenteel draait in de Fit en Fun (vierkant dus), zal ze haar handen nog wel vol krijgen, denk ik.

Haar meteen een nieuwe vriendin geven zou er wat over zijn, dus ik heb toch liever dat ze zich dan in de F&F 'gooit', dan dat ze ook zou uitgeschreven wordt (wat toch meestal gebeurt met mensen wiens verhaal 'op' is)