Ach ja???

Ja.ikke schreef: di 15 sep 2020, 17:20 "Ik vond het eigenlijk vooral een grappig moment.".
Ach ja??? := "Hoe ongevoelig kan Lowie zijn zeg? Tegen Chantal zeggen dat ze niet in de weg loopt... "
Hij heeft zeker het zakeninstinct niet van z'n vader! Professioneel is hij alles behalve. Heeft misschien wel goede ideeën als architect, maar hij heeft zoveel persoonlijke tijd nodig dat het meeste initiatief toch van Bob komt.nounake schreef: do 17 sep 2020, 16:32 Louis...dat is nogal een zakenman hé !!! Hoe die Bowie kan blijven bestaan ????en dan nog personeel in dienst nemen !
0 x
Maar best dat hij wat dat betreft niet te veel op zijn vader lijkt. Die was meer failliet als iets anders. Lowie is uiteindelijk architect van opleiding. Hij is meer het creatieve type, niet het zakelijke.daffy duck schreef: do 17 sep 2020, 17:01Hij heeft zeker het zakeninstinct niet van z'n vader! Professioneel is hij alles behalve. Heeft misschien wel goede ideeën als architect, maar hij heeft zoveel persoonlijke tijd nodig dat het meeste initiatief toch van Bob komt.nounake schreef: do 17 sep 2020, 16:32 Louis...dat is nogal een zakenman hé !!! Hoe die Bowie kan blijven bestaan ????en dan nog personeel in dienst nemen !
Inderdaad, en ik vind het eigenlijk wel mooi dat dit eens aangekaart wordt. Ik ben ook benieuwd of dat doorgezet wordt en er gevolgen aan gaan zitten uiteindelijk, want in alle eerlijkheid kan ik me niet voorstellen dat een bedrijf fatsoenlijk kan draaien op deze manier.tvx1 schreef: do 17 sep 2020, 20:04 Lowie is uiteindelijk architect van opleiding. Hij is meer het creatieve type, niet het zakelijke.
Dat klopt natuurlijk, maar waar ze normaal gesproken juist doen overkomen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat iedereen te pas en te onpas vrij neemt e.d., zetten ze de nogal nonchalante werkhouding van Lowie wel steeds vaker in de verf de laatste tijd. En ook dat Bob er wat van zegt.
Klopt inderdaad, maar hij is dan ook één van de twee eigenaars. Ik kan me voorstellen dat het er in zo'n klein bedrijfje (ze waren met 3, nu met 4) iets losser aan toegaat.Christel schreef: vr 18 sep 2020, 13:06 de nogal nonchalante werkhouding van Lowie wel steeds vaker in de verf de laatste tijd.
Dat kan, maar ze zijn ook maar, van de 4, met 2 actief. Lowie is er meer niet dan wel, en als je ziet dat ze toch belangrijke opdrachten krijgen en veel werk hebben, dan is het heel moeilijk te geloven dat er niet eens veel gesakkerd wordt, als er iemand meer afwezig blijkt dan actief.Tiboko schreef: vr 18 sep 2020, 17:12 Ik kan me voorstellen dat het er in zo'n klein bedrijfje (ze waren met 3, nu met 4) iets losser aan toegaat.
Drie eigenaars intussen. Tania is een tijdje geleden ook eigenaar geworden. Bij haar terugkeer na dat incident met Reinhilde.Tiboko schreef: vr 18 sep 2020, 17:12 Klopt inderdaad, maar hij is dan ook één van de twee eigenaars. Ik kan me voorstellen dat het er in zo'n klein bedrijfje (ze waren met 3, nu met 4) iets losser aan toegaat.
Ze kunnen kaarten met z'n vieren! Ik denk toch dat het meeste werk op Bob z'n schouders valt. Simonneke doet haar best, maar als beginnelinge en niet meer zo mee met de vernieuwinge, toch geen volle kracht. Lowieke is meer bezig met lief en schoonmoeder en Tania heeft er al helemaal de brui aan. Voor een beginnend bedrijf kan dat tellen!Tiboko schreef: vr 18 sep 2020, 23:56 Nu ook nog Simonneke en dan hebben ze een soort van coöperatieve