Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door ikke »

Kwast schreef:Of gezellig met Nancy pintjes pakken! :character-beavisbutthead:
Ik zie Marianne eerder Nancy tot het Portodom bekeren. :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
Kwast schreef:Of gezellig met Nancy pintjes pakken! :character-beavisbutthead:
Ik zie Marianne eerder Nancy tot het Portodom bekeren. :mrgreen:
Dat denk ik ook :lol:
En Nancy doet niet moeilijk, hè? Die is totaal niet kieskeurig.. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nanske gaat toch eerder voor een goei pintje dacht ik.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Allé, Marianne heeft dus al terug gevoel tot in haar kleine teen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Marianne is een taaie hoor. Als ik Mayra was zou ik haar niet onderschatten. Maar goed,ze moet nu eerst haar vriendin Rosa gaan opzoeken. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Zou dat een verzoening voor het leven worden? :razz:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Zou dat een verzoening voor het leven worden? :razz:
Zou zomaar kunnen, want om de één of andere reden denk ik niet dat het helemaal een toeval is dat Marianne en Rosa daar op hetzelfde moment liggen, en allebei in zo'n toestand. (Al is het bij de één nog erger dan bij de natuurlijk.)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Marianne haar reactie gisteren was toch wel straf. In plaats van opgelucht te zijn dat haar man niets met de zaak te maken heeft, zoals iedere normale echtgenote zou doen, reageert ze met "Hoe kan dat nu? Geert heeft Emma ontvoerd!"
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel,Marianne was nog niet helemaal op de hoogte van de laatste gebeurtenissen. Zodus. Maar een mea culpa zal wel aan de orde zijn. En ofdat genoeg is valt nog te bezien.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zo raar vond ik haar reactie niet...

Die ligt daar al een paar weken het grootste deel van de dag alleen op haar kamer met haar eigen twijfels en gedachten, en met een hoop pijn en lichamelijke ellende daar bovenop, en het enige wat ze te horen krijgt is dat Geert is aangehouden, dat er DNA van Emma in zijn moeder's huis gevonden is, dat hij opnieuw is opgepakt, dat Emma's kettinkje in zijn jaszak is gevonden, enz...
Tom verzekert haar verschillende keren dat hij er toch wel van overtuigd is dat Geert de dader is, en ook Ann verliest langzaam haar vertrouwen in de onschuldigheid van Geert. Jenny weet het allemaal ook niet meer, en zelfs Nancy twijfelt - om daar op terug te komen onder het motto "dat ze in zijn ogen zag dat hij onschuldig is" - ook niet echt een hoopvolle gedachte...

Al die tijd heeft Marianne in feite moeite liggen doen om zichzelf te overtuigen van het feit dat haar man schuldig is, en heeft ze het heel lastig gehad om die schok te verwerken, vooral ook omdat dit al de 2e keer is dat ze zoiets meemaakt. Als ze je dan ineens komen vertellen dat het toch niet zo blijkt te zijn, dan kan ik me voorstellen dat je het noorden even kwijt bent.

Die opluchting zal dan wat later nog wel komen, waarschijnlijk samen met het besef dat het allemaal helemaal fout zit. Tel dat op bij haar eigen rotsituatie, en ik benijd haar echt niet...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar de situatie Swerts-Geert is wel wat verschillend hé. Swerts kende ze nog niet zo lang. Met Geert is ze tot 2 maal toe getrouwd (een normale situatie in Thuis). Ze kent hem al 8 jaar of zo.
Dat ze ligt waar ze ligt heeft ze hoofdzakelijk aan zichzelf te danken en aan haar lieve kroost.
Niet te veel medelijden aub.
En nog iets: als ge constant gedurende weken in conflictsituatie leeft met uw vrouw,haar dochter en die haar perverse vriendin ,dat het op een gegeven moment teveel wordt en dat ge er tussenuit wil (met dan nog een goede reden-zijn moeder) dat kan ik begrijpen. 3 vrouwen kunnen om het even welke man kapot maken. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Swerts kende ze al jaren, ze had er alleen pas later een relatie mee. Hij werd in Thuis geintroduceerd als een oude kennis van Marianne. En daarbij: het gaat om het gegeven dat je je ontzettend in iemand kan vergissen, ook al leef je ermee samen. Als zo'n klap één keer heel hard is aangekomen, dan blijft je dat de rest van je leven bij.
En wie er schuld is aan het feit dat ze daar ligt, doet toch niks aan haar twijfels aan Geert af, of aan de rest van de situatie?
Daarbij komt nog dat - of je nou begrip hebt voor Geert zijn vlucht naar zijn moeder of niet - hij best eventjes had kunnen bellen in die 2 weken. Een telefoontje is zo gepleegd, en 2 weken gewoon helemaal niks van jezelf laten horen zonder een woordje uitleg is gewoon niet echt standaard gedrag als je getrouwd bent, sorry hoor... :razz:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Well,let's agree to disagree. In de situatie van Geert zou ik ook gaan lopen zijn hoor,en nog veel verder.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Die Marianne is echt niet te schatten. En maar commanderen. An moet Geert naar haar toe sturen. Dat ze die man nog onder ogen durft te komen :mrgreen: Ze wil, ze MOET hem spreken. Wat een lef!
En dat alles is niet goed te praten omdat hij 14 dagen weg is geweest en niets van zich heeft laten horen. Hij was duidelijk al dat gehannes van die drie spuugzat.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Met die 3 madonna's vind ik dat Geert's reactie nog vrij rationeel was. Ik zou echt niet weten wat ik ik zo'n situatie had gedaan. Maar meer dan Geert dat is zeker,verdomme. Wat denken die 3 onnozele grieten wel?
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie