Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Neen, dat zijn mijten die zich in de huid ingraven. Luizen zijn insecten en blijven op de huid.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Eddy drinkt zoveel pintjes, geen kans dat die mijten het overleven.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
luizen zitten in je haar. Daarvoor bestaat de luizenkam en luizenwater. Vlooien en wantsen en ander ongedierte zit op je huid.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het verschil tussen mijten en luizen dan,zijn dat niet allebei insecten?heidiw schreef:Neen, dat zijn mijten die zich in de huid ingraven. Luizen zijn insecten en blijven op de huid.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het zijn allebei insecten, maar de bestrijding verschilt wel degelijk, zoals hierboven ook al duidelijk aangegeven.
Hoe dan ook; Eddy lijkt toch niet veel symptomen te hebben tot nu toe, dus misschien heeft hij het wel helemaal niet overgekregen en hebben Rosa en Angèle gewoon pech gehad dat zij wel meteen last hadden van die schurftmijt.
Ik ben in elk geval wel benieuwd hoe het nu verder gaat tussen Angèle en Eddy, want ze lijken allebei toch wel in elkaar geinteresseerd, ook al zeggen ze allebei dat ze een relatie niet echt zien zitten.

Hoe dan ook; Eddy lijkt toch niet veel symptomen te hebben tot nu toe, dus misschien heeft hij het wel helemaal niet overgekregen en hebben Rosa en Angèle gewoon pech gehad dat zij wel meteen last hadden van die schurftmijt.
Ik ben in elk geval wel benieuwd hoe het nu verder gaat tussen Angèle en Eddy, want ze lijken allebei toch wel in elkaar geinteresseerd, ook al zeggen ze allebei dat ze een relatie niet echt zien zitten.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

benefietvrienden?Christel schreef:Het zijn allebei insecten, maar de bestrijding verschilt wel degelijk, zoals hierboven ook al duidelijk aangegeven.
Ik ben in elk geval wel benieuwd hoe het nu verder gaat tussen Angèle en Eddy, want ze lijken allebei toch wel in elkaar geinteresseerd, ook al zeggen ze allebei dat ze een relatie niet echt zien zitten.![]()
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Mijten zijn spinachtigen.Caligula schreef:Het verschil tussen mijten en luizen dan,zijn dat niet allebei insecten?heidiw schreef:Neen, dat zijn mijten die zich in de huid ingraven. Luizen zijn insecten en blijven op de huid.
Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze jeuk veroorzaken en Eddy heeft er idd geen last van. Misschien zijn ze, zoals eerder geopperd, niet zo belust op alcohol.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wat nog maar eens bewijst dat alcohol heus niet zo slecht is als tegenwoordig overal beweerd wordt.

0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Weet jij nu echt als arts niet wat een schurftmijt is?Caligula schreef:Het verschil tussen mijten en luizen dan,zijn dat niet allebei insecten?heidiw schreef:Neen, dat zijn mijten die zich in de huid ingraven. Luizen zijn insecten en blijven op de huid.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

tvx1 schreef:Weet jij nu echt als arts niet wat een schurftmijt is?Caligula schreef:Het verschil tussen mijten en luizen dan,zijn dat niet allebei insecten?heidiw schreef:Neen, dat zijn mijten die zich in de huid ingraven. Luizen zijn insecten en blijven op de huid.
Niet echt mijn domein maar toch, nooit wanhopen! het is een insect,van het genre spinachtigen. But does it really matter?
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Is het nog niemand opgevallen dat Eddy zijn kledingstijl ferm verbeterd is sinds hij alleen woont ? De tijd van de afgewassen T shirts, de versleten jeans en joggingpakken uit de jaren zeventig is blijkbaar voorbij 
0 x
-
ikke
- x 435
Nee, ik heb er nog niet op gelet, maar ik vind het wel leuk dat je mij daarop attent maakte.martha schreef:Is het nog niemand opgevallen dat Eddy zijn kledingstijl ferm verbeterd is sinds hij alleen woont ? De tijd van de afgewassen T shirts, de versleten jeans en joggingpakken uit de jaren zeventig is blijkbaar voorbij
Zal er eens op letten, als ik vandaag op tijd thuis ben voor Thuis.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Mij was het wel opgevallen, hij zag er heel blits uit met zijn zwart/wit hemd en zijn zwart jasje.
Ik ben blij dat hij zich zo goed herpakt heeft, want hij doet echt wel zijn best.
Maar ik vroeg mij af: weet hij eigenlijk dat Nancy opnieuw gaat trouwen?
Ik ben blij dat hij zich zo goed herpakt heeft, want hij doet echt wel zijn best.
Maar ik vroeg mij af: weet hij eigenlijk dat Nancy opnieuw gaat trouwen?
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik dacht wel dat Britney hem dat verteld heeft.satine schreef:Maar ik vroeg mij af: weet hij eigenlijk dat Nancy opnieuw gaat trouwen?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582