Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door jessie V. »

Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat ze heel wat toneelstukjes opvoert.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar ze ziet wel hé. Ze heeft verdorie de twee vingers van de Renzo gezien! Nu zul je zeggen:so what? Maar toch.
Allé rappekes de 2de operatie en dan zijn we er van af.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tot zover weer het betere moment van Peggy... :crazy: :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,dat heeft niet lang geduurd hé. Was ook te verwachten, en dat Peggy razend is,daar kan ik ook wel inkomenn,natuurlijk maar ja,ze heeft het toch ook wel zelf gezocht.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom zet iemand die niet kan zien haar handtekening onder een beslissend document? Moet ze dat niet eerst door iemand die ze vertrouwt voor laten voorlezen?
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

nja kan haar kwaadheid wel begrijpen in deze tbh. Ze vertrouwde Simonne wel denk ik en dan doet die achter haar rug dit. Zou mij toch ook vrij verraden voelen in haar plaats.

Bedoel nu heeft Femke haar man en haar bedrijf van haar afgepakt.. haar woede lijkt me dus niet onlogisch
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Simonne ging er van uit dat ze voor einde de week een overnemer moest vinden, van de rest wist ze niks (typisch Thuis) en zodus heeft ze die gevonden. Dat het voor Peggy hard aankomt om eerst haar man te verliezen aan haar beste vriendin (zij had eerst wel hetzelfde gelapt hé) en dan haar zaak verkopen aan dezelfde, tja... er was ook niks dat haar verplichtte om haar aandelen te verkopen. Zij wou het, voor mij had ze daar gerust kunnen blijven zitten of Simonne dat nu wou of niet.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik kan haar boosheid ook begrijpen, daar gaat het niet om. Maar als je niks kan zien, ga je niet klakkeloos iets ondertekenen. Niet dat dit iets aan de situatie verandert natuurlijk.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Vond dat ook maar raar. Ook wel vrij dom om pas na het tekenen ter vragen of ze een partner heeft gevonden en wie. En dat voor iemand die toch al een paar zaken heeft gerund.
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ikweetnix schreef:Vond dat ook maar raar. Ook wel vrij dom om pas na het tekenen ter vragen of ze een partner heeft gevonden en wie. En dat voor iemand die toch al een paar zaken heeft gerund.
Typische Thuis-situatie denk ik. Eerst doen,daarna vragen.Nu had Simonne natuurlijk ook kunnen zeggen dat ze nog een partner aan het zoeken was maar dat zou dan wel een heel grote miskenning zijn van Thuis.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Tot zover weer het betere moment van Peggy... :crazy: :whistle:
Compleet gek dat mens ! Over-rijp om op te sluiten !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Caligula schreef:Nu had Simonne natuurlijk ook kunnen zeggen dat ze nog een partner aan het zoeken was
Dat lijkt mij logisch dat ze een partner aan het zoeken was nadat Peggy haar voor een ultimatum had gesteld.
Dus waarom moest Simonne dat nog eens extra melden aan Peggy?

En Femke heeft het bedrijf niet afgepakt van Peggy - zij heeft zelf de handdoek in de ring gegooid en toevallig was Femke daar.
Peggy krijgt toch haar geld - heeft ze nu niet wat ze zo dringend moest en zou hebben?
Uiteindelijk is het toch Simonne die met de nieuwe partner moet samen werken, niet Peggy.
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Eens met Satine Femke heeft de zaak toch niet afgepakt dus daar kan Peggy haar niet op afrekenen dat ze niet blij is dat het Femke is en dat ze kwaad is op de manier waarop Simonne het heeft aangepakt kan ik ook nog begrijpen maar dat hysterisch gedoe in de auto dat vond ik er ver over brrr :roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

^ Dat was inderdaad heel griezelig.
Ik hoop voor haar dat ze de laatste persoon die ze nog heeft ook niet weg jaagt...
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Op dat contract stond de naam van Femke niet vermeld. Simonne leende dat geld van Peter en Femke en koopt ZELF die aandelen over van Peggy. Dan betaalt Simonne Femke uit in aandelen.
Eigenlijk is het een contract tussen Simonne en Peggy en tussen Simonne en Femke. Dat was het geniale van die constructie, zelfs als iemand het contract zou voorlezen aan Peggy, dan nog zou de naam van Femke daar nergens in staan, omdat het om een verkoopscontract gaat tussen Simonne en Peggy.
Voor we hier allemaal weer gaan schreeuwen dat het weer een gat in het scenario is ;) Bovendien is Simonne wel iemand die het vertrouwen geniet van Peggy. Ze heeft er een zaak meegehad. Dat ze naar Femke zou stappen was onverwacht. Maar het contract laten voorlezen door Frank, zou haar niet wijzer hebben gemaakt.
0 x
Gesloten