Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door nounake »

Peggy zal nooit veranderen : een rot verwend égoïstisch mens . Ze is dan misschien tijdelijk van onder de brede en rijk gevulde vleugels van haar moeder uit, maar zit dan nu onder een andere versie van die van haar vader en co .... :boo: :boo: :boo:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zo gemeen, ten voeten uit smerige ding om Simonne zo een peer te stoven. Door haar wangedrag, uitdagend, treiterend hielp zij het taxi taxibedrijf bijna om zeep. NOG duldt Simonne die in haar huis omdat haar hart voor Frank te groot is om hem voor een veto te stellen. Peggy zal nooit veranderen, wil niet veranderen, kan niet veranderen.
Al haar excuses zijn om terug te herbeginnen zoals hoe ze dat dierf bij Simonne terwijl ze nog onderdak krijgt.
Peggy is erger dan een bladluis, die plakt en fret ook alles wat op haar weg komt en laat alleen schade achter.
Ja ik ben kwaad op Peggy omdat ook ik dacht dat ze tot inkeer zou komen en dan deze ijskoude douche.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar ja, als het over geld gaat ... ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ranske schreef:Ja ik ben kwaad op Peggy omdat ook ik dacht dat ze tot inkeer zou komen en dan deze ijskoude douche.
Hoe lang volg je als Thuis ranske? Als je het lang genoeg volgt weet je dat die mensen eigelijk altijd hetzelfde blijven. Vergeet al die zever van mensen veranderen enz. Nee, nee ze blijven dezelfde en dat is zo voor Peggy,Ann,Marianne etc en tutti quanti want dat is de essentie van Thuis. Ze laten je gewoon geloven dat er mss toch een verandering op komst is en dan weer lap hé. En daar moet ge het gewoon mee doen, en soms zijt ge kontent,en soms maak je je kwaad. Hé,het is een soap hé! Gelukkig niet RL.
BTW, was Peggy's oog volledig dichtgeplakt vooraleer Simonne het liet afweten?
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mij hadden ze doen geloven dat het beter werd vanwege de warme opvang voor die dakloze egoïste.:denk:
Maar je hebt overschot van gelijk Caligula :eh: Die blijven altijd dezelfden :twisted:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

BTW, was Peggy's oog volledig dichtgeplakt vooraleer Simonne het liet afweten?[/quote]

Simonne bleef maar plakken misschien door haar boosheid ?Ik dacht dat ze heel het starende Peggy-hoofd ging tapen :lol:

Tiens, maar bij de vorige transplantatie heeft die toch niet zolang rondgelopen met dat schelpke en waren toen de 2 ogen niet in één keer gedaan ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Toen hebben ze wel 2 ogen tegelijk gedaan inderdaad, maar met die kapjes heeft ze toen ook wel een tijdje rondgelopen...
Ik vind het overigens wel best vreemd dat ze, zonder verdere uitleg, nu maar 1 oog geopereerd hebben. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Normaal is het een oog, de vorige keer waren de thuisschrijvers dat vergeten :lol:
0 x
nelleke
Nog geen rang

Bericht door nelleke »

Christel schreef:Toen hebben ze wel 2 ogen tegelijk gedaan inderdaad, maar met die kapjes heeft ze toen ook wel een tijdje rondgelopen...
Ik vind het overigens wel best vreemd dat ze, zonder verdere uitleg, nu maar 1 oog geopereerd hebben. :)
Vraag ik me ook telkens weer af...
Ik dacht dat ik dat ergens gemist had , de uitleg over dat er maar 1 oog gedaan werd, blijkbaar dus niet...
Ik vind het zelfs een beetje verwarrend...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een oog, dat is gewoon om het nog een beetje langer te rekken hé. Stel nu eens dat het eerste oog niet goed is,dan heb je nog altijd het tweede ja? En dan heb je weer gaat Peggy het nog doen of niet? Drama. Tenzij die donor maar één oog had natuurlijk. :lol:
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Elk oog apart opereren is meestal de regel. Daarom was die twee ogen tegelijk raar vorige keer.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ranske schreef:Elk oog apart opereren is meestal de regel. Daarom was die twee ogen tegelijk raar vorige keer.
Juist,maar de vorige keer waren ze ook super gehaast hé! :lol:
Wie gaat nu die aandelen kopen? Peter? niet goed. Femke? ook niet goed. Luc dan maar? In naam van Femke om Simonne te paaien?
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik zit al twee weken thuis met een bronchite en ben naar het 1ste seizoen aan het kijken. Op YouTube. Ik had dat nooit gezien en iemand is alles online aan het zetten. Als je ziet hoe vastberaden Rosa was om de waarheid over de vader van Peggy achter te houden... Om een beetje grote sier te gaan verkopen met Walter in Parijs. Jenny voor alles te laten opdraaien ondertussen, alsof dat normaal is... Rosa heeft Peggy toch serieus om zeep geholpen. En opgezadeld met een raar wereldbeeld à la "ik doe het een beetje links en rechts en wie je vader is, gaat je niet aan" :crazy:
Ik begin te snappen dat Peggy ze ziet vliegen :lol:
In feite zou Peggy kwaad moeten zijn op Rosa, niet andersom.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Eerst komt ze tussen Rosa en Waldek te staan en nu doet ze hetzelfde met Simonne en Frank. Overal waar ze komt zorgt ze voor spanning. Ze is er al ver mee gekomen en nog heeft ze het steeds niet door met haar boerenverstand. :doh:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

zanacht schreef:Eerst komt ze tussen Rosa en Waldek te staan en nu doet ze hetzelfde met Simonne en Frank. Overal waar ze komt zorgt ze voor spanning. Ze is er al ver mee gekomen en nog heeft ze het steeds niet door met haar boerenverstand. :doh:
Hier in Nederland kan je maar beter een boerenverstand hebben dan dom zijn daar het hier als louter praktisch wordt omschreven en uiterst nuttig.

Peggy heeft waarschijnlijk weinig inlevingsvermogen en is erg egocentrisch. Als het een keer niet om haar draait is ze beledigd en uit haar doen. Ze doet over alles zo uitermate dramatisch en heeft constant het idee dat iedereen het op haar gemunt heeft. Een tragische situatie wel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten