Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door lord F. »

Zag ik dat nu goed of was dat nu "onzen" burgemeester die de bloemen kwam afleveren? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik denk niet dat dat Termont was.

Wat ik wel raar vind, Peggy kan wel 4 dagen nadenken over wat ze zal doen en dan beslist ze het en een uur later is ze al geopereerd :denk:

Ook maar 1 dokter in heel dat ziekenhuis, die doet de oogoperaties, de hersenvliesontstekingen, de gebroken beenderen, en dan nog altijd met dezelfde verpleegster.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

dat ziekenhuis heeft ook maar één kamer... dus ze hebben niet meer dokters en verpleegkundigen nodig?
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Volgt het andere oog ook nog?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Ik denk niet dat dat Termont was.

Wat ik wel raar vind, Peggy kan wel 4 dagen nadenken over wat ze zal doen en dan beslist ze het en een uur later is ze al geopereerd :denk:

Ook maar 1 dokter in heel dat ziekenhuis, die doet de oogoperaties, de hersenvliesontstekingen, de gebroken beenderen, en dan nog altijd met dezelfde verpleegster.
Ja maar ge moogt wel niet in onze dagen tellen hé. Zaterdag en zondag moogt ge sowieso niet meetellen. Maandag ook niet want dan was er geen thuis. Vanavond was het dus de dinsdagaflevering. Peggy ging in de aflevering van gisteren (in de maandagaflevering) al naar het ziekenhuis. Het was duidelijk in de aflevering van vandaag dat het nog steeds dezelfde thuisdag was als in de aflevering ervoor. Dus samengevat is Peggy één dag nadat ze het nieuws van de donor gekregen heeft geopereerd geworden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Omega schreef:Volgt het andere oog ook nog?
Wel,dat hangt er van af m.i. Stel dat deze niet goed is,binnen een paar weken natuurlijk dan kun je terug drama scheppen met het tweede oog ook weer voor enkele weken zie je?
Nu denk ik eerlijk gezegd dat zowel de scenaristen als de actrice er genoeg van hebben met blinde Peggy. Ik ook.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
Wel,dat hangt er van af m.i. Stel dat deze niet goed is,binnen een paar weken natuurlijk dan kun je terug drama scheppen met het tweede oog ook weer voor enkele weken zie je?
Nu denk ik eerlijk gezegd dat zowel de scenaristen als de actrice er genoeg van hebben met blinde Peggy. Ik ook.
Ze hebben nu de mogelijkheid natuurlijk om het nog 20 afleveringen te rekken. :mrgreen:
(sorry, kon het niet laten :whistle: )
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 977
x 582

Bericht door martha »

lord F. schreef:Zag ik dat nu goed of was dat nu "onzen" burgemeester die de bloemen kwam afleveren? :)
Ik dacht ook dat het Termont was en hij heeft iets onduidelijks gezegd maar met een gents accent. Vroeger heeft Marc Eyskens toch ook eens zijn opwachting gemaakt in ter smissen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Caligula schreef:
Het zijn de ogen van een donor, die donor moet nog in leven zijn, iemand die klinisch dood is dus, dan kunnen ze toch geen twee weken wachten voor het volgende oog? Zeg het als ik mis ben en ik zal wel ergens mis zijn :denk:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Voor alle duidelijkheid, het zijn geen ogen (een te delicaat onderwerp hier) maar hoornvliezen.
Die kun je gerust een tijdje bewaren maar idd nu ook weer niet zo lang dus vermoedelijk gaat de tweede operatie snel volgen als Thuis de huidige medische wetenschap in acht neemt.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nu nog een zwart lapje voor het oog en een haak uit haar mouw en ze kan zo meespelen met Piet Piraat en Stien Struis!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peggy ziet toch wel een beetje, zij het wazig. Nu kunt ge zeggen mss beter zo maar toch, komaan Peggy,zie terug en verlos ons.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:
lord F. schreef:Zag ik dat nu goed of was dat nu "onzen" burgemeester die de bloemen kwam afleveren? :)
Ik dacht ook dat het Termont was en hij heeft iets onduidelijks gezegd maar met een gents accent. Vroeger heeft Marc Eyskens toch ook eens zijn opwachting gemaakt in ter smissen.
Ben er eigenlijk 99,9% zeker van dat het Daniël Termont was. :-)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

In de aftiteling stond: Koerier Jan Dierckx.
Dus geen Daniël Termont.

Kunnen we dan nu terug (ontopic)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik weet niet wat het is, maar ik kan Peggy al beter uitstaan als ze niet in de buurt van haar moeder is.
0 x
Gesloten