Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Soapseut
- x 435
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Waarom moet een personage dat geen leven meer kan opbouwen (niemand wil hem nog, aan werk zal hij op zijn leeftijd met zijn strafblad niet meer geraken) er nu terug vast ingeschreven worden???
Ik hoop dat het koelt zonder blazen. Dat hij vrijkomt, onder handen wordt genomen door Julia, in een coma sukkelt en over drie jaar vredig in zijn slaap sterft.
Er is niks dat ze met Eddy kunnen doen dat ze nog niet gedaan hebben. Die vent herhaalt al 15 jaar dezelfde fouten, is het niet genoeg geweest nu?
Ik hoop dat het koelt zonder blazen. Dat hij vrijkomt, onder handen wordt genomen door Julia, in een coma sukkelt en over drie jaar vredig in zijn slaap sterft.
Er is niks dat ze met Eddy kunnen doen dat ze nog niet gedaan hebben. Die vent herhaalt al 15 jaar dezelfde fouten, is het niet genoeg geweest nu?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Oh jawel, ik kan nog wel één en ander bedenken dat hij nog kan mispeuteren.Soapseut schreef:Waarom moet een personage dat geen leven meer kan opbouwen (niemand wil hem nog, aan werk zal hij op zijn leeftijd met zijn strafblad niet meer geraken) er nu terug vast ingeschreven worden???
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Soapseut
- x 435
Ik ooklord F. schreef:Oh jawel, ik kan nog wel één en ander bedenken dat hij nog kan mispeuteren.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad. Van zijn berouw was geen spoor meer te bekennen gisteren. Hoe hij daar stond te dreigen tegenover Dieter, was hij weer precies dezelfde Eddy als voor het ongeluk met Lucas.satine schreef:Ik ook niet.ikke schreef: Neeje,ik alvast niet, er mag van mij regelmatig iets leuks/geestigs gebeuren.
En had Eddy niet gezegd dat ze de sleutel mochten weggooien en meer van die blablabla?
Kortom; terug naar "af"
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Een oude vos verleert zijn streken niet zeggen ze toch, en in het echte leven gebeurt dit ook hoor, slechterikken blijven slechterikken hoor!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zelf heb ik Eddy nooit echt als een slechterik gezien, maar meer als iemand zonder zelfbeheersing en een fatsoenlijk portie verstand. Wat er met Lucas gebeurd is, had hem in mijn ogen wel zodanig kunnen beïnvloeden dat hij oprecht was gaan nadenken over zijn korte lontje en de gevolgen daarvan, bijvoorbeeld. Dan had er misschien nog wel wat verbetering in gezeten.
Maar goed, dat zag ik gisteren dus helemaal niet. Eddy blijft Eddy, helaas...
Maar goed, dat zag ik gisteren dus helemaal niet. Eddy blijft Eddy, helaas...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Soapseut
- x 435
Nancy gaat hem moeten zien af en toe, voor Brittney. En dat gaat mijn verstand te boven.
Ik zou als moeder van Brittney uitleggen wat er gebeurd is en zeggen dat ze contact met hem kan opnemen als ze 18 is, maar dat ze niet veilig is bij hem alleen. Tot nu toe waren ze een koppel, Nancy kon een oogje in het zeil houden, maar Eddy kan niet alleen voor Brittney zorgen, die kan dat werkelijk gewoon niet. Dus een bezoekregeling? Laat het uit. Ze is te jong om alleen met hem te zijn.
Laat ons niet vergeten dat hij Femke heeft bepoteld toen die rond de 18 jaar was. Brittney nadert de pubertijd, en Eddy heeft rare neigingen op dat vlak. Moeten we weer eens kindermisbruik door onze strot geramd krijgen?
Het is duidelijk dat we moeten begrijpen dat een vos zijn streken niet verliest. Dat blijkt bij alle Thuis-personnages. Eddy is een halve pedofiel (of hoe wil je iemand noemen die zijn stiefdochter bepotelt??).
Dus Brittney alleen met hem: neen.
Eddy buiten: ja. En rap.
Ik zou als moeder van Brittney uitleggen wat er gebeurd is en zeggen dat ze contact met hem kan opnemen als ze 18 is, maar dat ze niet veilig is bij hem alleen. Tot nu toe waren ze een koppel, Nancy kon een oogje in het zeil houden, maar Eddy kan niet alleen voor Brittney zorgen, die kan dat werkelijk gewoon niet. Dus een bezoekregeling? Laat het uit. Ze is te jong om alleen met hem te zijn.
Laat ons niet vergeten dat hij Femke heeft bepoteld toen die rond de 18 jaar was. Brittney nadert de pubertijd, en Eddy heeft rare neigingen op dat vlak. Moeten we weer eens kindermisbruik door onze strot geramd krijgen?
Het is duidelijk dat we moeten begrijpen dat een vos zijn streken niet verliest. Dat blijkt bij alle Thuis-personnages. Eddy is een halve pedofiel (of hoe wil je iemand noemen die zijn stiefdochter bepotelt??).
Dus Brittney alleen met hem: neen.
Eddy buiten: ja. En rap.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Maar ondertussen had hij al eens eerder gezworen, ik denk na een bezoekje van Britney en diens verhaal over de relatie van Nancy en Dieter, dat hij er alles ging aan doen opdat Nancy bij hem terug zou komen en dat hij dat "stukske flik" ging buitengooien. Ik had gedacht eerder deze week dat Nancy het bij het verkeerde eind ging hebben en dat Eddy haar met rust ging laten maar na gisterensatine schreef:Ik ook niet.ikke schreef: Neeje,ik alvast niet, er mag van mij regelmatig iets leuks/geestigs gebeuren.
En had Eddy niet gezegd dat ze de sleutel mochten weggooien en meer van die blablabla?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Als hij Nancy écht graag ziet, gunt hij haar haar "nieuwe" leven en zeker omwille van de omstandigheden (ze "kan" niet voor Eddy kiezen zonder dat haar familie haar de rug zal toekeren), maar nee. Hoe egoïstisch kan je zijn zeg?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Bwa, het was vooral dom van Dieter om Eddy te bezoeken. Moest hij zeker zijn van zijn stuk doet hij zoiets niet. Nu heeft hij vooral olie op het vuur gegoten.Lazylady schreef:Als hij Nancy écht graag ziet, gunt hij haar haar "nieuwe" leven en zeker omwille van de omstandigheden (ze "kan" niet voor Eddy kiezen zonder dat haar familie haar de rug zal toekeren), maar nee. Hoe egoïstisch kan je zijn zeg?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Flower-Power
- Poster rang 2

Denk dat als Eddy te veel gaat proberen om Nancy terug te krijgen hij rapper terug in de cel zal zitten dan hij er uit kwam.
Hij vergeet duidelijk dat zijn Nancy nu een relatie heeft met een flik en dat die er voor kan zorgen dat hij snel terug binnen zit. Met andere woorden hij zal zich moeten koest houden willen of niet. Als hij zijn vrijheid wil behouden als hij die krijgt, dan kan hij eigenlijk niets anders doen dan de situatie aanvaarden zoals die is. Doet hij dat niet dan hangt hij. En daarbij.... wie weet is één van zijn voorwaarden wel dat hij niet in de buurt van Femke en Peter mag komen, dan kan hij ook niet in Nancy haar buurt komen gezien die bij Femke en Peter woont. Maar ja..... Eddy zou natuurlijk Eddy niet zijn dat hij er wel iets op zal vinden om Nancy toch nog te zien en het leven zuur te maken als ze niet opnieuw voor hem kiest.
Hij vergeet duidelijk dat zijn Nancy nu een relatie heeft met een flik en dat die er voor kan zorgen dat hij snel terug binnen zit. Met andere woorden hij zal zich moeten koest houden willen of niet. Als hij zijn vrijheid wil behouden als hij die krijgt, dan kan hij eigenlijk niets anders doen dan de situatie aanvaarden zoals die is. Doet hij dat niet dan hangt hij. En daarbij.... wie weet is één van zijn voorwaarden wel dat hij niet in de buurt van Femke en Peter mag komen, dan kan hij ook niet in Nancy haar buurt komen gezien die bij Femke en Peter woont. Maar ja..... Eddy zou natuurlijk Eddy niet zijn dat hij er wel iets op zal vinden om Nancy toch nog te zien en het leven zuur te maken als ze niet opnieuw voor hem kiest.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik had nochtans de indruk dat Eddy opeens een heel stuk minder zeker was van zichzelf toen hij terug in zijn cel kwam na het bezoek.lord F. schreef:Bwa, het was vooral dom van Dieter om Eddy te bezoeken. Moest hij zeker zijn van zijn stuk doet hij zoiets niet. Nu heeft hij vooral olie op het vuur gegoten.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad! Grote mond, klein hartje...satine schreef:Ik had nochtans de indruk dat Eddy opeens een heel stuk minder zeker was van zichzelf toen hij terug in zijn cel kwam na het bezoek.lord F. schreef:Bwa, het was vooral dom van Dieter om Eddy te bezoeken. Moest hij zeker zijn van zijn stuk doet hij zoiets niet. Nu heeft hij vooral olie op het vuur gegoten.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Smeedt den Eddy positieve of negatieve plannen voor als hij vrij komt? 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vond het een heel raar beeld vandaag in de aflevering. Was hij aan het bidden, tegen zichzelf aan het babbelen, op wraak aan het zinnen? En hij keek naar die teddybeer alsof hij er de tralies van zijn cel mee door wou zagen. Echt een korte maar bizarre scène vond ik.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!