Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door Caligula »

En nu heeft Peter wel een punt gemaakt hé. Marianne heeft alleen aan William iets gezegd, dat is idd geen officiële bekentenis.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peterke is anders wel met zijn trouw bezig hé, en zo te zien niet zo slecht. Maar het is nog wel vroeg hé jongen.
En werd hij toch gestoord door de paniekerige Helène zeker! Jammer.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Ach, Peter is niet aan zijn proefstuk toe he - uiteindelijk trouwt hij voor de derde keer, dus hij weet al waar hij moet gaan zoeken om ZIJN goesting te vinden. :razz:

Dat hij boos is omdat Femke toevallig het woord 'scheiding' heeft laten vallen, begrijp ik niet zo goed.
Dit is voor altijd, meent hij.
Waren zijn andere relaties met zijn 'grote liefdes' Inge, Sofie, Nina en Peggy dat dan niet? :roll:
Het is de derde keer dat hij 'eeuwige trouw' gaat beloven - wie neemt zo iemand nog serieus?

En ik vind dat een kind een verjaardag voor zich alleen mag hebben.
Zeker als je de keuze hebt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Ach, Peter is niet aan zijn proefstuk toe he - uiteindelijk trouwt hij voor de derde keer, dus hij weet al waar hij moet gaan zoeken om ZIJN goesting te vinden. :razz:

Dat hij boos is omdat Femke toevallig het woord 'scheiding' heeft laten vallen, begrijp ik niet zo goed.
Dit is voor altijd, meent hij.
Waren zijn andere relaties met zijn 'grote liefdes' Inge, Sofie, Nina en Peggy dat dan niet? :roll:
Het is de derde keer dat hij 'eeuwige trouw' gaat beloven - wie neemt zo iemand nog serieus?

En ik vind dat een kind een verjaardag voor zich alleen mag hebben.
Zeker als je de keuze hebt.
Zo is't ! Je moet een man zijn om dat niet te willen begrijpen?! :mrgreen:
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Dat peter nogal vlug zijn grote liefde verklaart is juist, maar wat velen hier wel vergeten is dat hij wel steeds terug schijnt te keren naar die blijkbaar enige echte grote liefde nl Femke.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

fazou schreef:Dat peter nogal vlug zijn grote liefde verklaart is juist, maar wat velen hier wel vergeten is dat hij wel steeds terug schijnt te keren naar die blijkbaar enige echte grote liefde nl Femke.
En daarom vind ik het niet raar dat Femke "eeuwige trouw" realistisch bekijkt.
Ja, ze zeggen allebei om altijd van elkaar te houden, maar wie kan nu weten of dat echt wel zo zal zijn???
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat weet idd niemand hé, maar het is wel zo dat ze nu voor de 3de keer samen zijn en dat wil toch wat zeggen en beiderzijds.
satine schreef:Waren zijn andere relaties met zijn 'grote liefdes' Inge, Sofie, Nina en Peggy dat dan niet? :roll:
Ja, je gaat mij natuurlijk niet het tegendeel laten beweren, ik heb hem nog altijd Sofie niet vergeven maar goed het is nu wat het is.
En je moet toch ook zeggen: hij heeft Nina verlaten voor wie? Femke Hij heeft Peggy verlaten voor wie? Femke
Ik moet toegeven (zij het met enige moeite) dat hij het toch wel serieus meent en dat hij er iets supermoois van wil maken, en Ok hoe dat doet er eigelijk niet zoveel toe. Ik had zo een verrassingsbruiloft in mijn hoofd (eens iets anders) maar het hoeft ook niet hé.
En mss zijn er ook wel dingen die vrouwen niet begrijpen.
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Caligula schreef:En je moet toch ook zeggen: hij heeft Nina verlaten voor wie? Femke Hij heeft Peggy verlaten voor wie? Femke
Ik zou eerder zeggen: hij had Femke verlaten voor bovenvernoemde dames maar is met hangende pootjes teruggekeerd en zij is zo goedgelovig om hem iedere keer terug te nemen
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef:
Caligula schreef:En je moet toch ook zeggen: hij heeft Nina verlaten voor wie? Femke Hij heeft Peggy verlaten voor wie? Femke
Ik zou eerder zeggen: hij had Femke verlaten voor bovenvernoemde dames maar is met hangende pootjes teruggekeerd en zij is zo goedgelovig om hem iedere keer terug te nemen
:lol: Maar, ik kan het fout hebben, het lijkt er wel op dat ze elkaar nu wel ECHT gevonden hebben, hé?!
De rest moeten we afwachten...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:zij is zo goedgelovig om hem iedere keer terug te nemen
Omdat ze hem graag ziet hé, denk je niet?
Nu ben ik met je akkoord dat het moeilijk te begrijpen is, maar ja is dat niet zo met liefde?
Enne...wie heeft Peter ten huwelijk gevraagd met haar balonnekes? Femke dus...
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Caligula schreef:
heidiw schreef:zij is zo goedgelovig om hem iedere keer terug te nemen
Omdat ze hem graag ziet hé, denk je niet?
Nu ben ik met je akkoord dat het moeilijk te begrijpen is, maar ja is dat niet zo met liefde?
Enne...wie heeft Peter ten huwelijk gevraagd met haar balonnekes? Femke dus...
Ja nadat ze hem eerst had afgewezen EN nadat hij had laten vallen dat ook de Zus en Zo voor haar zou zijn na hun huwelijk.
En is dat niet zo met de liefde? Ik zou in ieder geval geen 3 keer dezelfde vent terugnemen maar misschien ben ik te hard daarin? Enfin, ik zie het leven niet als een soap, want tenslotte is thuis maar dat hé.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nee, ik heb eerder de indruk dat hij Peggy verlaten heeft voor Lucas in plaats van voor Femke.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
Nee, ik heb eerder de indruk dat hij Peggy verlaten heeft voor Lucas in plaats van voor Femke.
maar nee gij :)
Uit z'n gedrag van gans de tijd dat hij met Peggy samen was bleek dat hij Femke niet kon loslaten. Van lang voor er sprake was van Lukas.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

't Zal wel zijn. Die onenightstand met Femke was nog lang voor ons Lukaske. Had Femke toen al ja gezegd ging hij zelfs niet met Peggy zijn getrouwd. Goed, dat hij dit wel deed was zeker laf, dat gaf hij achteraf ook grif toe. Maar het bloed kroop waar het niet kon, die zwangere Femke was er gewoon te veel aan om nog langer bij Peggy te blijven.
Dit zijn trouwens zaken die hij zelf ook allemaal toegaf aan Peggy het moment dat hij met haar eens ging praten.

Feit is dat Femke wellicht niet meer voor Peter zou gekozen hebben mocht ze niet zwanger van hem zijn geworden. Zoals ze later ook zelf toegaf ging ze dan wellicht met Tim getrouwd zijn en zichzelf voorgelogen hebben dat het hier ging om de liefde van haar leven.

Neen jong, beiden hebben nu toch al ettelijke keren toegegeven aan derden dat zij de liefde van hun leven hebben bij elkaar. En dat levert mooie tv op, want tenslotte mogen we dit nog steeds niet uit het oog verliezen natuurlijk :dance:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee, idd. Als er een ding is wat ik voor Peter kan zeggen (grrr) is dat hij Femke echt graag ziet. Dat is een feit. Je komt niet zomaar 3 keer terug bij dezelfde vrouw. En nu wil hij haar absoluut tonen dat hij alles voor haar wil doen, en ja soms wat overdreven maar Femke heeft wel de eigenschap om hem af en toe te corrigeren.. Momenteel het mooiste koppel in Thuis, gaat het duren?
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie