Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Ik vond het heel zielig.
Ik vraag me af wat zijn suske daarvan denkt.
Want het zijn allemaal maar tijdelijke oplossinkjes die niets structureels veranderen.
Ik vraag me af wat zijn suske daarvan denkt.
Want het zijn allemaal maar tijdelijke oplossinkjes die niets structureels veranderen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
x 2. Zo zitten bedelen naar werk, dan weet de mogelijke klant toch dat er iets niet klopt. Als ik Frank & Co was, dan had ik voor de simpelste oplossing gekozen (iets wat de meeste aannemers toch hier doen) : gewoon flyers maken en in de bussen van de huizen gaan deponeren. Je weet nooit dat er iemand denkt : tiens, ik zit al zo lang te wachten op bvb de loodgieter en die mannen van het klusbedrijf kunnen direct komen. Maar ja, dat is te weinig drama voor Thuis zeker 
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Als dat de oplossing is moeten ze dat wel eens even uitleggen. Nou is het wel een erg vervelende man en een onruststoker, maar het zal toch geen werk opleveren en dat was toch de bedoeling.Wie heeft er bovendien het recht iemand te ontslaan, behalve Sam?
Het lijkt mij meer een soort wraakactie van Waldek, voor al het getreiter van Frank Bomans.
En zo gaan de Kabouters langzaam ter ziele.
Het lijkt mij meer een soort wraakactie van Waldek, voor al het getreiter van Frank Bomans.
En zo gaan de Kabouters langzaam ter ziele.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Een man minder is een man minder moeten uitbetalen. Maar wat is dan het nut geweest van met Yunes een week ervoor nog een man extra aan te nemen?karolien85 schreef:Ik snap het niet, waarom is hem ontslaan, de beste oplossing?
En moeten ze Frank niet zoveel weken of maanden loon uitbetalen of is het om dwingende redenen? En wat is die dwingende reden dan officieel? Kapotmaken wat het bedrijf in het zwart gepresteerd heeft? Klinkt verdacht op een officieel document als een C4, neen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Crackers
- Poster rang 5

Was Frank geen aandeelhouder van de Kabouters?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Frank is inderdaad aandeelhouder, samen met Sam, Toon en Adil. Daar zal het feit dat hij zijn C4 krijgt overigens niks aan veranderen volgens mij. Probleem is alleen dat zowel Sam als Adil hem nu buiten "gestemd" hebben als werkkracht, en vermits zij dus met een meerderheid zijn, heeft Frank zich daar gewoon bij neer te leggen waarschijnlijk...
Junes is niet officieel in dienst genomen, maar Waldek is daar sowieso ook pas later in dienst gekomen dan Frank, dus dat kan eigenlijk ook niet de reden zijn dat ze Frank nu buiten gooien. Waldek zou dan eerder aan de beurt geweest zijn.
Ik gok dan toch dat ze dit doen op grond van de vernielingen die hij bij dat kasteel aangericht heeft. En als ze van hun zwartwerk daar, nu proberen een factuur op te stellen om er gewoon legitiem werk van te maken, dan vrees ik wel dat ze met het ontslag van Frank ook een heel eind komen...
Junes is niet officieel in dienst genomen, maar Waldek is daar sowieso ook pas later in dienst gekomen dan Frank, dus dat kan eigenlijk ook niet de reden zijn dat ze Frank nu buiten gooien. Waldek zou dan eerder aan de beurt geweest zijn.
Ik gok dan toch dat ze dit doen op grond van de vernielingen die hij bij dat kasteel aangericht heeft. En als ze van hun zwartwerk daar, nu proberen een factuur op te stellen om er gewoon legitiem werk van te maken, dan vrees ik wel dat ze met het ontslag van Frank ook een heel eind komen...
Laatst gewijzigd door Christel op za 03 jun 2017, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 952
- x 1518
Wel, ik hoop dat Frank zijn verklaring intrekt. Zijn "collega's" moet hij niet meer beschermen noch sparen en die onbekwame zaakvoerster/werkgever al zeker niet meer. Het beste dat hij nu kan doen is zijn aandelen cashen en dan de Kabouters er door sleuren voor hun zwartwerk.
Wraak? Ja, maar dat is niets anders dan wat heilig paterke Waldek hem nu lapt. Die zag zijn kans schoon om Frank te koeioneren en dankzij Sam is het nog gelukt ook.
Wraak? Ja, maar dat is niets anders dan wat heilig paterke Waldek hem nu lapt. Die zag zijn kans schoon om Frank te koeioneren en dankzij Sam is het nog gelukt ook.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Hoeveel keer heeft Frank daar nu al zijn ontslag gekregen?
Ben intussen de tel kwijtgeraakt
Ben intussen de tel kwijtgeraakt
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
En ik gok dat het ontslag van Frank een deel is van het 'tweede plan' van Peter.Christel schreef: Ik gok dan toch dat ze dit doen op grond van de vernielingen die hij bij dat kasteel aangericht heeft.
Iets wat wij nog niet mogen weten, maar wat wel met Sam besproken is door Adil.
Ik vermoed dat Frank niets mag weten omdat hij met zijn lompe kop het hele plan in de war zou kunnen sturen, zoals zo vaak.
Dat het dus niet - zoals elders wordt gezegd - gewoon een rotstreek is van Waldek, maar deel van een plan om de kasteeleigenaar een les te leren.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Daarin zou je wel eens gelijk kunnen hebben, maar de houding van Waldek vind ik toch wel vreemd. En waarom moest Adil het woord doen? Ik zal er ook niet om treuren dat Frank ontslagen is.
Als het ontslag van Frank echt een onderdeel van het plan is om de kasteelheer klem te zetten, dan kan ik wel begrijpen dat ze Frank om de reden die jij noemt kwijt willen, maar ik begrijp niet dat dat zomaar kan.
Ik weet ook niet meer precies in hoeverre Sam hiervan wist. Maar misschien weer niet goed opgelet.
Als het ontslag van Frank echt een onderdeel van het plan is om de kasteelheer klem te zetten, dan kan ik wel begrijpen dat ze Frank om de reden die jij noemt kwijt willen, maar ik begrijp niet dat dat zomaar kan.
Ik weet ook niet meer precies in hoeverre Sam hiervan wist. Maar misschien weer niet goed opgelet.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Hoeveel Sam er van weet is mij ook niet duidelijk, ik neem aan dat Adil haar dat plan toch wel voorgelegd heeft.
En Adil 'moest' het woord niet doen, dat was diens eigen voorstel.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Dat laatste had ik dan gemist. Maar als ik Waldek was zou ik dat toch zelf gedaan hebben. Zoals hij er nu bij zat, dacht ik gelijk: dat is de wraak van Waldek.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik dacht dat Sam dat plan B NIET wilde horen en dat ze hun plan maar moesten trekken .satine schreef:Hoeveel Sam er van weet is mij ook niet duidelijk, ik neem aan dat Adil haar dat plan toch wel voorgelegd heeft.
0 x