Ik denk dat bij deze mensen schaamte al lang de deur uit is!
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Femke. Een paar goeie stevige. Als er één persoon is die anderen niet moet gaan veroordelen over ontrouw is zij het wel.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Tamara, die met een gezicht op onweer alweer klaar zat om tegen Nancy te gaan vertellen wat er in Bar Madame gebeurd was.
Tammy baby, laat Dieter dat aub zélf doen.
Tammy baby, laat Dieter dat aub zélf doen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Femke en Tamara inderdaad. Arme Dieter. Heel de wereld weet natuurlijk weer van zijn (wan)gedrag. Ik ben toch benieuwd of we nog te weten komen wat er daar nou echt gebeurd is. Het is voor niemand duidelijk en dan bedoel ik ook de personages. Iedereen trekt maar meteen weer zijn conclusie.
Misschien hebben ze alleen maar kussen uitgewisseld.
En iedereen bemoeit zich er weer mee. Veel lappen.
Misschien hebben ze alleen maar kussen uitgewisseld.

En iedereen bemoeit zich er weer mee. Veel lappen.
0 x
-
- x 435
Voor iedereen die zich ermee bemoeid, ja, heel veel lappen!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Vooral veel lappen omdat ze zelf ook al scheve schaatsen hebben gereden in het verleden en dat ook niet meteen de volgende dag gingen opbiechten.
Al dat gemoei!
Al dat gemoei!

1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Tom, voor wie Tania gewoon een vriendin was, maar nu ineens de belangrijkste persoon in zijn leven? In die mate dat hij zelfs zijn zoon (Robin) EN werk laat staan om haar de rest van de week aan zee te gaan zoeken?
Twee weken geleden vond hij het nochtans niet nodig haar te melden dat Karin tegen haar gelogen had ivm de aanranding. Als hij toen wat eerlijker was geweest, was al die ellende (tot en met de vlucht van Tania) helemaal niet nodig geweest.
Bovendien vind ik de feiten (Karin die weer eens een streek uithaalde, door de aanranding van haar klant Reinhilde te ensceneren) niet in verhouding staan met de lawine aan haat die nu ineens bij hem naar boven komt. Hij wil met die vrouw (waarvan hij al eeuwen weet dat ze wispelturig en boosaardig is, wat voor hem nooit eerder een probleem was) nu ineens zelfs niet meer over het opdoeken van de samenwerking op kantoor praten.
Nochtans gaat heel die zaak hem handenvol geld kosten.
Vandaar een grote lap.
Twee weken geleden vond hij het nochtans niet nodig haar te melden dat Karin tegen haar gelogen had ivm de aanranding. Als hij toen wat eerlijker was geweest, was al die ellende (tot en met de vlucht van Tania) helemaal niet nodig geweest.
Bovendien vind ik de feiten (Karin die weer eens een streek uithaalde, door de aanranding van haar klant Reinhilde te ensceneren) niet in verhouding staan met de lawine aan haat die nu ineens bij hem naar boven komt. Hij wil met die vrouw (waarvan hij al eeuwen weet dat ze wispelturig en boosaardig is, wat voor hem nooit eerder een probleem was) nu ineens zelfs niet meer over het opdoeken van de samenwerking op kantoor praten.
Nochtans gaat heel die zaak hem handenvol geld kosten.
Vandaar een grote lap.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tsja, daar kan ik me alleen maar helemaal bij aansluiten.
Het is inderdaad niet zo dat Karin van vandaag op morgen ineens in een ongevoelige feeks is veranderd, of dat Tom nu pas van haar wanpraktijken op de hoogte is. Compleet onbegrijpelijk dat hij nu plotseling zo van leer trekt en ook zakelijk alles in de waagschaal stelt...
Van mij krijgt hij dus ook een lap.

Het is inderdaad niet zo dat Karin van vandaag op morgen ineens in een ongevoelige feeks is veranderd, of dat Tom nu pas van haar wanpraktijken op de hoogte is. Compleet onbegrijpelijk dat hij nu plotseling zo van leer trekt en ook zakelijk alles in de waagschaal stelt...
Van mij krijgt hij dus ook een lap.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Tiboko schreef: do 16 apr 2020, 13:24 Bovendien vind ik de feiten (Karin die weer eens een streek uithaalde, door de aanranding van haar klant Reinhilde te ensceneren) niet in verhouding staan met de lawine aan haat die nu ineens bij hem naar boven komt.
Klopt, maar het is wel de eerste keer dat het voor hem zo dicht bij huis is, de eerste keer dat zijn familie rechtstreeks geraakt wordt door een professionele streek van Karin. Je kan er dan wel stellen dat Judith en haar kinderen ook door toedoen van Karin gekwetst en vernederd werden, maar daar was Tom zelf medeverantwoordelijk voor. Het is ook de eerste keer dat ze het advocatenkantoor zware schade kan toebrengen door haar bedrog, het gefoefel dat Dries aan het licht bracht had weinig effect voor Tom omdat dat lang voor zijn samenwerking met Karin gebeurde.Christel schreef: do 16 apr 2020, 14:50 Het is inderdaad niet zo dat Karin van vandaag op morgen ineens in een ongevoelige feeks is veranderd, of dat Tom nu pas van haar wanpraktijken op de hoogte is.
De enige reden waarom ik hem in deze een lap wil geven is omdat hij het te lang verzwegen heeft en zelf heeft proberen op te lossen tegen beter weten in.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Weet ik niet hoor. Toen Marianne Karin beschuldigde haar "bewust" te hebben aangereden, lachte hij dat gewoon weg. "Moeder, je bent gek!" (waren zijn woorden). Alsof een valse beschuldiging van aanranding "erger" is dan een moordpoging op zijn eigen moeder.
Hier is hij ook voor 50 procent verantwoordelijk voor natuurlijk. Als hij "meteen" na Karins bekentenis had gezegd "hier houdt het op. Als je dit doorzet, dan stopt onze samenwerking" dan denk ik dat Karin OOK had ingebonden.
Helaas, toen was hij nog de slappe vod die alles over zich heen liet gaan. Vandaar dat ik hem mee verantwoordelijk acht.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja,zoals het nu overkomt geeft hij precies meer om Tania dan om z'n moeder. Over haar is hij wel heel bezorgd. Natuurlijk is de band tussen Marianne en Tom in de loop van de tijd verzwakt, maar toch...nu moet hij toch ook wel inzien dat hier misschien toch iets van waarheid insteekt als ze Karin met de vinger wijst. Vooral ook voor de onnodige woorden die ze heel bewust in Robins hoofd geblazen heeft.
Hij moet geen beste maatjes zijn met Marianne, maar een redelijke verhouding, gebaseerd op duidelijke afspraken zou ik hier toch meer gepast vinden.
Hij moet geen beste maatjes zijn met Marianne, maar een redelijke verhouding, gebaseerd op duidelijke afspraken zou ik hier toch meer gepast vinden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad! En wat dat inzien betreft; hij weet als geen ander dat Karin een schurfthekel aan Marianne heeft en dat ook nooit onder stoelen of banken heeft gestoken. Hij stond er zelfs verschillende keren met zijn neus bovenop terwijl ze zijn moeder uitdaagde (in het restaurant met Dries, bijvoorbeeld) terwijl Marianne daar op dat moment niet om gevraagd had. Als klap op de vuurpijl is hij - nu nog steeds, overigens - als enige op de hoogte van het feit dat Karin in beschonken toestand naar Marianne op zoek was om haar eens flink de waarheid te zeggen, vlak voordat Marianne omver gereden werd en het hele circus begon.daffy duck schreef: do 16 apr 2020, 17:27 Ja,zoals het nu overkomt geeft hij precies meer om Tania dan om z'n moeder. Over haar is hij wel heel bezorgd. Natuurlijk is de band tussen Marianne en Tom in de loop van de tijd verzwakt, maar toch...nu moet hij toch ook wel inzien dat hier misschien toch iets van waarheid insteekt als ze Karin met de vinger wijst. Vooral ook voor de onnodige woorden die ze heel bewust in Robins hoofd geblazen heeft.
Dus ja; hij moet op z'n minst héél goed beseffen dat Karin absoluut geen zielig schaapje is wat niks misdaan heeft.
En toch wil hij nu nog altijd niet het kleinste beetje water bij de wijn doen tegenover Marianne, terwijl hij voor Tania zo goed als alles op het spel zet? Totaal onbegrijpelijk, zeker omdat Tom door de jaren heen altijd een erg goede band met zijn moeder gehad heeft. Hij wist heel goed hoe ze was en had daar ooit echt wel problemen mee, maar hij wist daar van de andere kant goed mee om te gaan en hield hoe dan ook duidelijk echt van haar.
Tot nu, blijkbaar...

Van mij ook een dikke lap voor Thilly: hoe komt ze er in vredesnaam bij om op een huwelijk - tussen de soep en de aardappels door - eventjes tegen Waldek te vertellen dat ze weer wil vertrekken? Wat voor egoistisch en gemeen kreng ben je dan??

Van mij mag ze snel haar boeltje pakken, want ik ben haar egoisme, haar bijdehante "hippe, grappige en vrijgevochten" opmerkingen en haar belachelijk gedraai echt compleet beu gezien...

En tot slot een flinke lap voor Adil, die blijkbaar nog altijd totaal niet inziet hoe compleet achterlijk zijn relatie met Christine is, en daarbij niet beseft dat - als hij dan toch zo wanhopig is dat hij persé iets met haar wil opbouwen - het geen goed plan is om dan nog bij Bob en Tamara over de vloer te komen, laat staan om op Leo te gaan passen.
Hoe komt hij erbij??

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Dat vertrekken kan zijn ofwel terug naar huis ofwel opnieuw de wijde wereld intrekken en dat nadat zij dat bruidsboeket opgevangen had wat zou beteken dat zij de volgende bruid zou zijn en dat idee schrikt haar blijkbaar af, Thilly en trouwen dat gaat eenmaal niet samen bij haar.Christel schreef: za 18 apr 2020, 15:19 Van mij ook een dikke lap voor Thilly: hoe komt ze er in vredesnaam bij om op een huwelijk - tussen de soep en de aardappels door - eventjes tegen Waldek te vertellen dat ze weer wil vertrekken? Wat voor egoistisch en gemeen kreng ben je dan??
Dat was inderdaad niet erg slim van Christine om Adil op te zoeken in dat gemeenschapshuis, dat is om problemen vragen en ik zag het al van ver aankomen dat Bob en Tamara vroeger gingen thuiskomen en zodoende Christine te betrappen met kleine Leo in haar armen dan nog, allee aanstaande maandag zal er een hele spektakel te zien en te horen zijn.Christel schreef: za 18 apr 2020, 15:19 En tot slot een flinke lap voor Adil, die blijkbaar nog altijd totaal niet inziet hoe compleet achterlijk zijn relatie met Christine is, en daarbij niet beseft dat - als hij dan toch zo wanhopig is dat hij persé iets met haar wil opbouwen - het geen goed plan is om dan nog bij Bob en Tamara over de vloer te komen, laat staan om op Leo te gaan passen.
Hoe komt hij erbij??

0 x
-
- x 435
Voor mij was dat op en top Christine! Niet slim? Gewoon haar onvervalste slechte karakter!apestaart schreef: za 18 apr 2020, 15:42 Dat was inderdaad niet erg slim van Christine om Adil op te zoeken in dat gemeenschapshuis,
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Zou wel kunnen dat dit met een achterliggende bedoeling is gebeurd. Wat Bob en Tamara jennen. Ik kan niet geloven dat ze zo veranderd is in die paar maanden en nu opeens het onschuldige schaap geworden is!

0 x