Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- zanacht
- Poster rang 2

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Enkel en alleen omdat zij geen aandacht kreeg heeft ze het feestje van Waldek willen verbrodden. Ze is het altijd gewoon geweest dat zij alle aandacht kreeg en daar kan ze nu niet tegen nu dat dit voorbij is. Een stuk ongeluk is ze. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Ze verwijt Waldeck dat hij haar nooit heeft gemogen en misschien was dat ook wel een beetje zo, maar ze heeft vanaf het tijdstip dat ze terug kwam uit Canada, altijd tussen hem en zijn vrouw in gestaan. Daar was Rosa ook wel schuldig aan natuurlijk. Als je het goed beschouwt ging zij toch bij Rosa heel vaak voor Waldeck, ook door haar eigen drammerigheid en egoïsme.
Er was ook op dat feestje geen enkele aanleiding om zo te keer te gaan. Niet dat ze al haar grieven niet zou mogen spuien, maar waarom waar al die anderen bij waren? Daardoor ga je ook denken dat ze een show op voert en het niet recht uit haar hart komt. Niet gekrenkt, maar beledigd.
Er was ook op dat feestje geen enkele aanleiding om zo te keer te gaan. Niet dat ze al haar grieven niet zou mogen spuien, maar waarom waar al die anderen bij waren? Daardoor ga je ook denken dat ze een show op voert en het niet recht uit haar hart komt. Niet gekrenkt, maar beledigd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat Waldek haar nooit echt gemogen heeft dat is een feit. Dat was zo toen ze terugkwam uit Canada en zeker na het Kasperdrama. Maar je gaat je grieven ook niet uitspuwen alleen op je kamertje, nee je moet het doen waar iedereen bij is, een echt vuurwerk. Het had bijna als seizoensfinale kunnen dienen. Niet dat ik het goedkeur hoor maar ik begrijp het wel.
0 x
Potentia Principatum
-
Evaaa
- x 435
Nu niet voor 't een of 't ander, maar ze gaf Leo precies een extra "mepje" met haar stok 
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Ik vind toch dat Waldek die blamage van Peggy niet verdiende. Ok, hij zag haar inderdaad niet zo heel graag, maar hij heeft haar nooit laten vallen, of dat nu was omwille van Rosa of niet. Hij heeft er alles aan gedaan zodat ze nu niet veroordeeld zou worden, inclusief druk gezet op een aantal andere mensen en in het bijzonder Leo. Allemaal voor haar. Wat heeft Peggy al ooit voor hem gedaan?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Peggy doet alles voor aandacht. Volgens mij is heel die act met Renzo ook alleen maar voor de aandacht. Ze houdt er van om te shockeren. Dat men nog voor dat mens wil werken is mij een raadsel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

Het wordt nog gezellig aan de ontbijttafel ten huize Bomans de ochtend na Waldek's feestje. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Het was ook niet slim om zo te keer ter gaan waar An bij was. Heeft vast gevolgen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Op enig IQ heb ik Peggy nog nooit kunnen betrappen. Ze plukt er nu al de vruchten van. Druif dat ze is.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Caligula
- Poster rang 5

Ik zou toch wat milder zijn voor Peggy (tja, de leeftijd zeker) want ze moet alles nu terug op een rij krijgen en dat is gezien haar huidige situatie niet gemakkelijk. Ze heeft idd de stommiteiten aan mekaar gereigd maar goed ik vind het toch wel de moeite om te proberen haar te begrijpen. Want met zo een moeder/vader/ex-niet ex schoonvader en nog enkele exen die daar rondlopen,ik zou toch ook efkens moeten gaan zitten hoor!
0 x
Potentia Principatum
-
kattebel-nl
- Nog geen rang
dat is nu dus gebeurt, niemand wil meer voor haar werken...Kwast schreef:Peggy doet alles voor aandacht. Volgens mij is heel die act met Renzo ook alleen maar voor de aandacht. Ze houdt er van om te shockeren. Dat men nog voor dat mens wil werken is mij een raadsel.
0 x
-
kattebel-nl
- Nog geen rang
en ze moet ook nog raden wie van die mensen ze voor zich heeft...Caligula schreef:Ik zou toch wat milder zijn voor Peggy (tja, de leeftijd zeker) want ze moet alles nu terug op een rij krijgen en dat is gezien haar huidige situatie niet gemakkelijk. Ze heeft idd de stommiteiten aan mekaar gereigd maar goed ik vind het toch wel de moeite om te proberen haar te begrijpen. Want met zo een moeder/vader/ex-niet ex schoonvader en nog enkele exen die daar rondlopen,ik zou toch ook efkens moeten gaan zitten hoor!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Laten we wel wezen, iedereen in Thuis heeft rare familiebanden, absurde dingen meegemaakt en zelf idiote dingen gedaan. Peggy is daardoor niet zieliger dan de rest
0 x
-
kattebel-nl
- Nog geen rang
Dat klopt ook wel ze is vaak onuitstaanbaar en is in die zin niet zieliger dan de rest van het thuisvolk wat ook z'n eigen sores heeft, ze gaat er alleen zo mee om dat het wel erg hulpeloos overkomt...jessie V. schreef:Laten we wel wezen, iedereen in Thuis heeft rare familiebanden, absurde dingen meegemaakt en zelf idiote dingen gedaan. Peggy is daardoor niet zieliger dan de rest
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Inderdaad, als het aan An ligt dan mag zij sandrientje niet meer zien.jessie V. schreef:Het was ook niet slim om zo te keer ter gaan waar An bij was. Heeft vast gevolgen.
0 x