Jessica Engels (Ditte Jaspers)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Re: Jessica Engels (Ditte Jaspers)
Slim gezien van Jessica om de originele versie bij de eerste poster op te vragen 

0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Ja, zeg dat wel.heidiw schreef:Slim gezien van Jessica om de originele versie bij de eerste poster op te vragen
Maar ik had zo de idee dat ze zelf weet wie het gemaakt heeft.
Want je kan in C toch niet zo maar achter de maker van een filmpje komen dat bewerkt is? Of wel?
Enfin dat ze maar snel het originele filmpje kan te pakken krijgen en dit meteen aan Tim en Dieter tonen.
En dan hoera heeft Jessica gewonnen en dat is

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
In principe wel, want het stond blijkbaar ergens openbaar gepost (misschien op Facebook o.i.d.), en dan valt ook te achterhalen wie de eerste is geweest die dat filmpje daar neergezet heeft. Diegene moet dan haast wel de maker zijn, of de maker in ieder geval kennen...Flower-Power schreef: Ja, zeg dat wel.
Maar ik had zo de idee dat ze zelf weet wie het gemaakt heeft.
Want je kan in C toch niet zo maar achter de maker van een filmpje komen dat bewerkt is? Of wel?
Met filmpjes die wereldwijd viraal gaan, is het op een gegeven moment waarschijnlijk wel moeilijk te achterhalen, maar aangezien dit filmpje nog maar kort geleden heel gericht gedeeld werd (met allemaal mensen die Jessica zelf ook op de een of andere manier kent), is dat wel te doen.

Inderdaad heel slim bedacht van haar, en ook mooi om te zien hoe Jessica haar onzekerheid hoe langer hoe meer overboord gooit!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
En ze kan sowieso al weten dat het iemand is dat daar bij haar in de buurt woont, dus kan ze al gaan rondhoren in haar eigen omgeving.
0 x
-
- Nog geen rang
De feiten gebeuren voor het gebouw waar Jessica woont. Dat is op zich toch een bewijs dat Mayra Jessica stond op te wachten. We zien dat Jessica probeert terug naar binnen te lopen en dat Mayra haar tegenhoudt.Captain Cuckoo schreef:Als de politie of Ann dat filmpje te zien krijgt, zien zij een hevig gevecht tussen Mayra en Jessica. Welke van beide de andere probeerde aan te randen als aanleiding tot dat gevecht of omwille van welke van beide klachten gevochten werd zal toch op een andere manier moeten blijken vermoed ik.
Een vraagje: zou Arne ook in dat gebouw wonen? Want die heeft ervaring met foto's en filmpjes maken.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Jessica heeft het filmpje dus. Nu er nog mee naar de politie gaan...
0 x
Sanne
-
- Poster rang 1
Jessica ging toch de vuilzak buitenzetten ? ik dacht eerst dat dat bij de withoeve was . heb me blijkbaar vergist. ze werd aangevallen toen ze zich omdraaide maar ik zag daar precies niemand staan ?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik ben wel benieuwd wat het antwoord van Mayra op dit filmpje is. Dat er in is geknipt, wedden. Arme Jessica. Ik ben wel heel benieuwd wie dit gefilmd heeft. Naja, het lijkt erop dat Jessica nu de beste troef in handen heeft. Ik zet daarom 1 plofkip in op de overwinning van Jessica en Nancy 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Dus als ik mij niet vergis gaat Jessica les geven aan de klas van Britney...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Crackers
- Poster rang 5
Jessica heeft groot gelijk. Handen af van dat wespennest Jessica en laat je niet als surrogaat gebruiken door Ann.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Verstandig meisje...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
't Is in 't voordeel van Mayra die fijn kan zeggen dat Jessica, verliefd op An, haar weg wou en aanranding fantaseerde.
Dat zou Mayra's gevecht op dat filmke zelfs verklaren die onschuldig zijnde, haar relatie met An bedreigd zag. :
Hopelijk leest meester Courtois niet mee
Dat zou Mayra's gevecht op dat filmke zelfs verklaren die onschuldig zijnde, haar relatie met An bedreigd zag. :

Hopelijk leest meester Courtois niet mee

0 x
-
- x 435
Jessica kuste Ann toch terug? Of heb ik iets gemist?Crackers schreef:Jessica heeft groot gelijk. Handen af van dat wespennest Jessica en laat je niet als surrogaat gebruiken door Ann.
0 x
-
- Poster rang 5
Gisteren niet gekeken?Lazylady schreef:Jessica kuste Ann toch terug? Of heb ik iets gemist?Crackers schreef:Jessica heeft groot gelijk. Handen af van dat wespennest Jessica en laat je niet als surrogaat gebruiken door Ann.
Ze heeft besloten om de boot af te houden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!