Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat ze Sandrine alleen maar terug wil hebben , als ze Tom erbij krijgt. En dat kan niet want die gaat trouwen. :roll:
0 x
dani@home
Nog geen rang

Bericht door dani@home »

Christel schreef:Het zou leuk zijn! 't Wordt tijd dat er een beetje vaart in die hele verhaallijn komt vind ik.
^

Dat vind ik ook. Er zal vrijdag wel iets gebeuren zeker? Met Peggy weet je het nooit :)
Ook ik was gisteren lichtjes teleurgesteld toen ze toch weer netjes terug kwam met Sandrine :mrgreen: ;)
Ik ook. Ze bleef wel erg lang weg he. Ik dacht ook efkes aan een ontvoering :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik snap niet dat de mensen niet begrijpen, dat ze Peggy eens met rust moeten laten. Het is wel logisch dat ze willen helpen,maar als ze niemand wil zien, wil ze niemand zien. En dan wordt Bianca er nog bij gehaald en Nancy staat erbij en Luc en Rosa met haar DOMME opmerkingen. Die begrijpt echt niet, wat ze nou juist niet moet zeggen. Hopeloos.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ook Marianne denkt dat ze An helpt door maar te staan blaten dat "je dat kan verwachten van dat soort mensen"en "ik heb het wel gezegd". Zulk soort "troost" heb je echt niks aan.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Of al die goedbedoelde aandacht nu helpt of niet, het is toch niet zo raar dat mensen zich zorgen maken? Als Peggy zo vreemd doet en compleet over haar toeren is, dan vind ik het niet zo raar dat iedereen van alles gaat roepen... Zij snappen er dan ook allemaal niks meer van en zijn allemaal bezorgd op hun eigen manier natuurlijk. Rosa is bezorgd om Peggy en Sandrine, Marianne is bezorgd om Ann en Sandrine, enz. Die situatie hebben Peggy en Ann helemaal zelf gecreëerd toen ze met die hele "adoptie" begonnen zijn... :)

Wat ik wél heel vreemd vind, is dat Tom uiteindelijk Peggy moest gaan troosten, dat hij met haar is gaan "rondrijden" (en vervolgens een hele tijd wegbleef), en dat nog steeds niemand dat raar vindt! :roll: :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Christel schreef
Wat ik wél heel vreemd vind, is dat Tom uiteindelijk Peggy moest gaan troosten, dat hij met haar is gaan "rondrijden" (en vervolgens een hele tijd wegbleef), en dat nog steeds niemand dat raar vindt! :roll: :?[/quote]

Dat is op zijn minst merkwaardig!! :lol:
0 x
dani@home
Nog geen rang

Bericht door dani@home »

jessie V. schreef:
Volgende week begint Bianca zich blijkbaar toch vragen te stellen. Zou hare frank eindelijk vallen? :roll:
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

Volgens mij is het voor het seizoenseinde, hun huwelijk is voor 28 mei
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

dani@home schreef:
jessie V. schreef:
Volgende week begint Bianca zich blijkbaar toch vragen te stellen. Zou hare frank eindelijk vallen? :roll:
Beter laat dan nooit, zullen we maar denken dan.. :roll: :lol:
Als ze die ontdekking echt tot het seizoenseinde gaan rekken, dan weet ik het ook niet meer hoor :help:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De trouw is de 28e mei, de laatste aflevering dus...

Zal Tom opdagen en zijn ja-woord geven ? Daar kunnen we dus tot september 2010 op wachten...
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Uiteraard. :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij zal wel op komen dagen, want hij heeft zich voorgenomen om te trouwen (anders doet hij zijn familie verdriet :lol: )
maar ook gewoon door te gaan met Peggy (anders doet hij Peggy verdriet) . Dus hij doet niemand verdriet en valt hem niets te verwijten, ik denk dat hij op dit moment zo redeneert. Er kan nog wel een heleboel gebeuren voordat het 28 mei is en zoals Peggy en Tom nu bezig zijn zullen ze wel snel door de mand vallen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Hij zal wel op komen dagen, want hij heeft zich voorgenomen om te trouwen (anders doet hij zijn familie verdriet :lol: )
maar ook gewoon door te gaan met Peggy (anders doet hij Peggy verdriet) . Dus hij doet niemand verdriet en valt hem niets te verwijten, ik denk dat hij op dit moment zo redeneert. Er kan nog wel een heleboel gebeuren voordat het 28 mei is en zoals Peggy en Tom nu bezig zijn zullen ze wel snel door de mand vallen.
Dat lijkt mij toch ook eigenlijk. Ik zou er niet van verschieten als ze het tot het seizoenseinde zouden rekken hoor, maar van de andere kant vraag ik me dan toch écht af hoe ze dat aan willen gaan pakken... Het is nu al heel erg raar dat niemand echt iets door lijkt te hebben.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Hij zal wel op komen dagen, want hij heeft zich voorgenomen om te trouwen (anders doet hij zijn familie verdriet :lol: )
Dat lijkt mij toch ook eigenlijk. Ik zou er niet van verschieten als ze het tot het seizoenseinde zouden rekken hoor, maar van de andere kant vraag ik me dan toch écht af hoe ze dat aan willen gaan pakken... Het is nu al heel erg raar dat niemand echt iets door lijkt te hebben.
Het begint,het begint,...maar bij ons Belgen is alles zoals de processie van Echternach (zie onze regering ) . ..1 stap vooruit en 2 achteruit...geduld ! :wink:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Waar heeft Peggy nou eigenlijk ineens last van? Eerst kijkt ze amper om naar Sandrine, en nu wil ze ineens een bezoekrecht afdwingen via Tom, omdat ze Sandrines verjaardag zo graag mee wil vieren...
Dat die adoptie ooit een probleem zou gaan vormen, dat was te verwachten. Maar moeten ze dat nou echt op zo'n belachelijke manier brengen? :roll: :?
0 x
Gesloten