Werner
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Prieeltje
- Poster rang 1
Nee hoor
Alleen,
Werner moet er toch binnenkort uit, kvind dat ze hun kans mooi gemist hebben!
Twas de ideale (en meest realistische) manier! Wat Werner allemaal al niet overleefd heeft, zo'n slag van een halter had fataal kunnen zijn he, maar ja, ze gaan zijn vertrek nog een beetje rekken blijkbaar!
Edit satine: voor de spoilers bestaat er een ander forum!!!

Edit satine: voor de spoilers bestaat er een ander forum!!!

0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 2
hoe meer klop Werner krijgt, hoe beterfrank schreef:wow, Martine en Sam zijn er ook rap bij om Werner als een baksteen te laten vallen.Die mens is nog maar net ontwaakt na een overval en maakt een logische redenering en hij krijgt al direct op z'n bek van z'n lief.

hij zal dan misschien eens voorgoed uit Thuis verdwijnen

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij had ze dat inderdaad al duidelijk gemaakt vorige weekAmber schreef:Was het ondertussen niet al ex-lief? 'k Dacht dat Martine hem al had duidelijk gemaakt dat het voor haar niet meer moest

Dat vind ik ook wel ja... Ik snap wel dat het misschien wat cru overkwam dat hij Eric meteen beschuldigde, maar van de andere kant snap ik ten eerste zijn verbolgenheid wel omdat Martine hem zo liet vallen daar bij die ambulances, en ten tweede begrijp ik ook wel een beetje dat hij in de eerste instantie dacht dat Eric er voor iets tussen zat. Nadat hij wat tijd had gekregen om na te denken, heeft hij toch ook tegenover de politie verklaard dat Eric het niet gedaan kan hebben... Ik vond de reactie van vooral Sam er dan ook wel wat over...frank schreef:wow, Martine en Sam zijn er ook rap bij om Werner als een baksteen te laten vallen.Die mens is nog maar net ontwaakt na een overval en maakt een logische redenering en hij krijgt al direct op z'n bek van z'n lief.
![]()

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is ook wel weer zo jasisken schreef:maar zo kennen we Sammeke natuurlijk wel heChristel schreef: Ik vond de reactie van vooral Sam er dan ook wel wat over...

0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
-
- Poster rang 4
jama macho Werner wil natuurlijk alles zelf oplossen hè'leentje schreef:raar dat Werner niet onmiddellijk de brandweer of de flikken heeft gebeld.
alle das toch wat ik het eerst zou doen!

En tegenwoordig as ge de flikken moet bellen, duurt het 5minuten eer ge tegoei doorverbonden zijt... tegen dan is Eva allang opgebrand

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Misschien heeft hij vanuit een schrikreactie toch eerst het idee opgevat om Eva uit dat huis te halen of in elk geval toch zeker te zijn dat zij binnen is. Ik kan me daar toch wel iets bij voorstellen eigenlijk, als eerste reactie. 

0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1