Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Poster rang 4
Re:
Janine Bisschops werkt in dienst van de VRT. En t klopt niet dat bij de VRT diegene met een contract moesten plaats maken voor freelancers. Eerder het omgekeerde. En het is niet omdat de VRT nu minder dotatie krijgt dat ze nu met de hakbijl nu doorheen het personeelsbestand gaat (zoals ze nu wel doen bij de BBC). Daarvoor is er nu veel te veel werk. Allez, er wordt hier om de haverklap verwezen naar besparingsoperaties bij de VRT als het om het schrappen van een personage gaat, terwijl dat daar gewoon niks mee te maken heeft.Jussi schreef:Misschien werkt de persoon die gestalte geeft aan de figuur "Jenny" wel freelance... Degenen met een contract voor onbepaalde duur moesten toch plaats maken voor freelancers onder de acteurs bij een van hun besparingsoperaties... Dus wie weet is dat de reden dat "Jenny" daar nog rondloopt... nu enkel nog een verhaallijn vinden voor haar dan...

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Re: Jenny
Bwa, ik heb niets tegen Jenny, maar inderdaad, haar verhaallijn is al lang uitgemolken... Nu met Rosa erop wijzen dat zij in haar tijd ook zo was al Kasper begint inderdaad behoorlijk vervelend te worden! Kwestie van af en toe eens in herhaling te vallen...Mieke schreef:Bwa Jenny doet toch niks mis, zolang we ze maar niet te veel moeten zien
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind Jenny niet zo erg, hoor! En iedereen heeft in thuis toch wel eens een tijdje geen uitgesproken verhaallijn. Kijk maar naar Waldeck, heeft ook niet direct een verhaallijn, maar ik vind hem wel een van de leukste personages.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
In Thuis komen de doden blijkbaar weer tot leven, want was die man in de Fit en Fun (die Sofie kende) in seizoen 1 en 2 niet "Neill", die door Jenny is vermoord en vervolgens door haar en Frank is begraven in de stallen van Ter Smissen?
(kan ook zijn dat ik dat heel verkeerd gezien heb hoor, want ik heb tijdens de aftiteling niet op de naam van de acteur gelet
Maar ik denk toch dat hij het is
)

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
en Martine, en Marie ook vaak.... Dat van Dorien mag ook wel eens een kam van dichtbij zien, om van Peter maar te zwijgen.manon schreef:Dat is traditie bij thuis, denk maar aan bvb Eva of Sam...johan1969 schreef:En Viktor mag zijn haar wel eens wassen.

Rosa had nooit bij Ter Smissen mogen gaan werken, nu zien we wat er van komt!

0 x
-
- Nog geen rang
Mss besparen ze bij de VRT ook al op champoo?satine schreef:en Martine, en Marie ook vaak.... Dat van Dorien mag ook wel eens een kam van dichtbij zien, om van Peter maar te zwijgen.manon schreef:Dat is traditie bij thuis, denk maar aan bvb Eva of Sam...johan1969 schreef:En Viktor mag zijn haar wel eens wassen.

0 x
-
- Poster rang 1
hoogstwaarschijnlijk!maurice schreef:Mss besparen ze bij de VRT ook al op champoo?satine schreef:en Martine, en Marie ook vaak.... Dat van Dorien mag ook wel eens een kam van dichtbij zien, om van Peter maar te zwijgen.manon schreef:Dat is traditie bij thuis, denk maar aan bvb Eva of Sam...johan1969 schreef:En Viktor mag zijn haar wel eens wassen.

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 4
Wil Victor Jenny nu een lesje leren ofwat?
Weten hoe het voelt om bedrogen te worden
Ik kijk er wel niet echt naar uit, tzal weer veel van hetzelfde zijn tussen die twee *geeuw*
Weten hoe het voelt om bedrogen te worden

Ik kijk er wel niet echt naar uit, tzal weer veel van hetzelfde zijn tussen die twee *geeuw*

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...