Luc Bomans (Mark Willems)
-
Lazylady
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Luckske is back! (Hij heeft mijn bericht van de vorige keer gelezen zeker!)
0 x
-
irissaxo
- Nog geen rang
Hij heeft ooit zijn geld verstopt in de tafelpoot van zijn bureau. Wordt al jaren niet meer over gesproken, maar hij had een hoop zwart geld!lord F. schreef:ranske schreef: Over Luc >> vraag me toch af van waar hij al dat geld blijft halen. Is z'n business met z'n evenementen dan zo rendabel?
Of het moet een goeie beursspeler zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat geld was niet van hem (hoe kan het anders) maar van Leo dat Luc gevonden had in de Tersmissen kamer van de Mike die het van Leo had ontvangen voor een niet-bestaande villa in Spanje. Mike ondertussen dood.irissaxo schreef:Hij heeft ooit zijn geld verstopt in de tafelpoot van zijn bureau.
Femke heeft het in de tafelpoot gevonden en terug bezorgd aan Leo, en kwaad dat de Luc was!!!
Maar Femke wel van haar beste kant.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Blijft de vraag waar hij z'n geld vandaan haalt als zelfs z'n gestolen geld van hem gestolen wordt.Caligula schreef:Dat geld was niet van hem (hoe kan het anders) maar van Leo dat Luc gevonden had in de Tersmissen kamer van de Mike die het van Leo had ontvangen voor een niet-bestaande villa in Spanje. Mike ondertussen dood.irissaxo schreef:Hij heeft ooit zijn geld verstopt in de tafelpoot van zijn bureau.
Femke heeft het in de tafelpoot gevonden en terug bezorgd aan Leo, en kwaad dat de Luc was!!!
Maar Femke wel van haar beste kant.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is idd een goede vraag!lord F. schreef:Blijft de vraag waar hij z'n geld vandaan haalt als zelfs z'n gestolen geld van hem gestolen wordt.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dat is vooral een vraag die hier al heeeeeeeel vaak gesteld is, maar blijkbaar weet niemand het antwoord, waardoor de vraag steeds blijft terug komen. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Yep,idd. Maar nog steeds geen antwoord! Nu zijn Luc's zaken zo duister dat zelfs de scenaristen het mss niet meer goed weten.satine schreef:Dat is vooral een vraag die hier al heeeeeeeel vaak gesteld is, maar blijkbaar weet niemand het antwoord, waardoor de vraag steeds blijft terug komen.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Enige verklaring is dat hij een succesvol beursspeler is.Caligula schreef:Yep,idd. Maar nog steeds geen antwoord! Nu zijn Luc's zaken zo duister dat zelfs de scenaristen het mss niet meer goed weten.satine schreef:Dat is vooral een vraag die hier al heeeeeeeel vaak gesteld is, maar blijkbaar weet niemand het antwoord, waardoor de vraag steeds blijft terug komen.
Altijd een handige dooddoener als het op plotholes aankomt.
Of erfenissen (van voor ons onbekende veel te rijke tantes).
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik dacht dat er ooit is gezegd dat de verkoop van die praline-fabriek in Amerika ( hij kwam net terug uit Amerika toen de reeks begon) heel veel geld heeft opgebracht, maar ja... zelfs heel veel geld geraakt ooit op!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, maar intussen is Benny gaan lopen met dat geld; heeft hij al eens al zijn aandelen van Sanitair Vercammen aan Leontien gegeven in ruil voor een aangepaste getuigenis; heeft Isabelle zijn huis verkocht terwijl ze Luc gijzelde en met het geld gaan lopen; heeft hij een tijdje berooid in een caravan gewoond; ...annekeHU schreef:Ik dacht dat er ooit is gezegd dat de verkoop van die praline-fabriek in Amerika ( hij kwam net terug uit Amerika toen de reeks begon) heel veel geld heeft opgebracht, maar ja... zelfs heel veel geld geraakt ooit op!
Die pralinefabriek is al van 20 jaar geleden hé.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik ben even de tel kwijt,het hoeveelste huwelijksaanzoek van Luc is dat nu alweer? Maar Julia heeft wel Ja gezegd! Goed voorteken!
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Mijn eerste gedachte was: toch niet wéér een huwelijk als seizoensfinale zeker?! 
0 x
-
tvx1
- x 435
Voor Julia is het anders ook al het derde.Caligula schreef:Ik ben even de tel kwijt,het hoeveelste huwelijksaanzoek van Luc is dat nu alweer? Maar Julia heeft wel Ja gezegd! Goed voorteken!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Julia zei inderdaad Ja, maar erg spontaan kwam het er toch niet uit.
En wanneer gaan mannen eens leren dat een huwelijksaanzoek iets tussen twee mensen is en dat je dit niet doet in het bijzijn van de hele familie
Maar goed, onze man-van-de-wereld zal zijn Julia wel beter kennen dan ik.
En wanneer gaan mannen eens leren dat een huwelijksaanzoek iets tussen twee mensen is en dat je dit niet doet in het bijzijn van de hele familie
Maar goed, onze man-van-de-wereld zal zijn Julia wel beter kennen dan ik.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ik was niet ontroerd. Luc is toch nog maar een keer getrouwd geweest he? Volgens mij is dat een record in Thuis.../
0 x