Dat is een waarheid als een koe. Nu kan het natuurlijk wel zijn dat onze scenaristen dat efkes vergeten hebben. Je kan nu eenmaal niet aan alles al de tijd denken he.satine schreef:In het contract staat 'dat Waldek volledige voogdij krijgt als blijkt dat het kind hulpbehoevend is'.
Elke pasgeborene is toch hulpbehoevend?![]()
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Allez vooruit, Waldek een afspraak met de cardioloog - ben benieuwd of hij ook effectief gaat.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Waldek mag niet mee naar de gynecoloog ? Ze hebben geen relatie, kan daar inkomen.
Nu twijfel ik of ze zwanger is. Waldek woont altijd bij iemand anders, Rosa, Frank,
Toon, Julia nu Mayra ?
Is 't kind gezond, kan hij gaan en 'n gehandicapt kind krijgt hij mee.
Triestige zaak. Heeft die Waldek al ooit zelfstandig gewoond ?
Mayra blijft verbazen tot wat ze allemaal in staat is, naargelang het haar uitkomt.
Nu twijfel ik of ze zwanger is. Waldek woont altijd bij iemand anders, Rosa, Frank,
Toon, Julia nu Mayra ?
Is 't kind gezond, kan hij gaan en 'n gehandicapt kind krijgt hij mee.
Triestige zaak. Heeft die Waldek al ooit zelfstandig gewoond ?
Mayra blijft verbazen tot wat ze allemaal in staat is, naargelang het haar uitkomt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Waldek is in ieder geval ziende blind.
Hij is zo met 'zijn dochter' bezig dat hij niet eens merkt dat Mayra elke keer bevriest als het daarover gaat.
Hij is zo met 'zijn dochter' bezig dat hij niet eens merkt dat Mayra elke keer bevriest als het daarover gaat.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Waldek grijpt hoog: Hope Kosinski...
Zou hij het met Mayra al over de erkenning gehad hebben?
En wiens achternaam kleine Hope krijgt?
Zou hij het met Mayra al over de erkenning gehad hebben?
En wiens achternaam kleine Hope krijgt?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik vind Hope wel een leuke naam op zich, maar het klinkt wel of de ouders lichtelijk wanhopig zijn. Waar hopen ze op?? 
0 x
-
ikke
- x 435
Hope klinkt voor mij als plagiaat, of als sluikreclame voor Annemie Struyf. Die heeft een adoptie dochter die ze Hope heeft genoemd. En nu is er vanavond weer een programma van haar op TV.jessie V. schreef:Ik vind Hope wel een leuke naam op zich, maar het klinkt wel of de ouders lichtelijk wanhopig zijn. Waar hopen ze op??
Ik heb helemaal geen bewondering voor die naam. Over Annemie ga ik mij hier niet uitspreken.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Hope is een naam die je wel meer hoort in Angelsaksische landen, net zoals Faith of Joy.
Mij ging het vooral over de familienaam.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Ik vrees dat hij vooral veel hope zal mogen hebben om Hope te zien te krijgen eens ze geboren is.
0 x
-
ikke
- x 435
LOL: dat klinkt inderdaad niet als muziek in de oren: Hope Kosinski?satine schreef:Hope is een naam die je wel meer hoort in Angelsaksische landen, net zoals Faith of Joy.
Hope Magiels klinkt ook verre van melodieus.
Waldek, ik zou zeggen, zoek maar een andere naam voor je dochterke: een naam die niet "vloekt" met jullie familienamen.
Succes, 't is een moeilijk opdracht!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik weet niet hoe het komt, maar ik erger mij aan die gesprekken tussen Waldeck en Mayra. 
0 x
-
ikke
- x 435
Heb het er ook "lastig" mee, zoveel "suiker en zeem" en dat terwijl ze pretenderen geen (echt) koppel te zijn.jessie V. schreef:Ik weet niet hoe het komt, maar ik erger mij aan die gesprekken tussen Waldeck en Mayra.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik stoor me aan hun gesprekken.
In mijn geval komt het vooral omdat ze allebei boter op hun hoofd hebben; terwijl ze heel zeemzoet bezig zijn over de toekomst met hun kind, negeren ze vakkundig de weg die daar naartoe geleid heeft. En daar kan ik maar slecht tegen...
In mijn geval komt het vooral omdat ze allebei boter op hun hoofd hebben; terwijl ze heel zeemzoet bezig zijn over de toekomst met hun kind, negeren ze vakkundig de weg die daar naartoe geleid heeft. En daar kan ik maar slecht tegen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Waldek ziet hun gezinnetje helemaal zitten en zij wil denk ik, haar vrijheid als lesbische.
Hij is de vriend, vader dan haar baby en toch valt het af te wachten of die samenblijven.
Hij is de vriend, vader dan haar baby en toch valt het af te wachten of die samenblijven.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Waldek overdrijft het allemaal wel een beetje. Zwangere vrouwen zijn niet van porselein. Hun water breekt echt niet als ze 10 meter moeten lopen of moeten niezen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt