Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Eeeh waarom doet Frank zo raar joh. Ik snap de logica niet
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Misschien hoopt hij zo Waldek boos te krijgen om dan te bewijzen wat een vals ventje dat wel is !Kwast schreef:Eeeh waarom doet Frank zo raar joh. Ik snap de logica niet
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 952
- x 1518
Wel, ik ben aangenaam verrast. Zoals we hem anders kennen doet Frank inderdaad raar, maar 't is in ieder geval beter dan er weer als een kieken zonder kop op te kloppen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Ik had toch "mijn suske" erover aangesproken, was wel zijn bedoeling denk ik toen hij Waldek zijn gsm bij hun op tafel legde
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Dat was ook een onderdeel van zijn "plan", maar helaas liep Simonne er langs zonder die gsm op te merken. 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 952
- x 1518
Gelukkig had hij Simonne luid en duidelijk horen zeggen dat ze met Frank is en dat Waldek haar met rust moet laten.
Neen, laat hem maar doen, hij pakt het slimmer aan deze keer en heeft polanski al peentjes laten zweten
Neen, laat hem maar doen, hij pakt het slimmer aan deze keer en heeft polanski al peentjes laten zweten
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Waarom deed Frank opeens weer zo bitsig tegen Waldek gisteren?
Heb ik iets gemist?
Heb ik iets gemist?
0 x
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Volgens mij ging dat nog altijd over die gsm dat hij gevonden had en het feit dat zowel zijn Simonneke als Waldek er niets over zeggen.satine schreef:Waarom deed Frank opeens weer zo bitsig tegen Waldek gisteren?
Heb ik iets gemist?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is waar...
Maar in tegenstelling tot vaak, kan ik hem deze keer geen ongelijk geven. Als Waldek 5 seconden nadacht, dan zou hij in elk geval niet tegen Frank beginnen mekkeren over het feit dat die niet vriendelijk tegen hem is. Waldek draaide zich gisteren op het werk echt weer in een slachtofferrol, en deze keer heeft hij in mijn ogen echt geen recht van spreken meer. Zeker niet als hij dat ook nog eens doet waar Sam bij is zodat Frank dadelijk opnieuw de schuld krijgt.
Door bij Simonne langs te gaan en daar achteraf over te zwijgen, heeft hij duidelijk aan Frank bewezen wat hij van zijn excuses gemeend heeft een tijdje geleden. Een vriend kun je dat toch niet meer noemen...
Maar in tegenstelling tot vaak, kan ik hem deze keer geen ongelijk geven. Als Waldek 5 seconden nadacht, dan zou hij in elk geval niet tegen Frank beginnen mekkeren over het feit dat die niet vriendelijk tegen hem is. Waldek draaide zich gisteren op het werk echt weer in een slachtofferrol, en deze keer heeft hij in mijn ogen echt geen recht van spreken meer. Zeker niet als hij dat ook nog eens doet waar Sam bij is zodat Frank dadelijk opnieuw de schuld krijgt.
Door bij Simonne langs te gaan en daar achteraf over te zwijgen, heeft hij duidelijk aan Frank bewezen wat hij van zijn excuses gemeend heeft een tijdje geleden. Een vriend kun je dat toch niet meer noemen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Waldek is zeker ook geen heilige, maar die weet helemaal niet wat er speelt.
Niet dat ik het goed praat dat hij nog bij Simonne langs ging en zo.
Maar Frank blinkt weer uit in stiekem doen en zijn mond te houden.
In plaats van het op tafel te gooien.
Of dat hij tenminste altijd stroef doet tegen Waldek, ook als Sam er bij is - maar dan is hij poeslief en de onschuld zelve.
Dat hij zegt wat hij te zeggen heeft, of anders zwijgt en zich normaal gedraagt.
Hij schijnt ook wel te vergeten dat zijn Suske hem even goed bedrogen heeft en dat die hem OOK niks gezegd heeft over het bezoek van Waldek.
Maar thuis is het allemaal koek en ei.
Sterker nog, ze zijn in jaren niet meer zo dartel geweest...
Behoorlijk hypocriet vind ik dat.
Niet dat ik het goed praat dat hij nog bij Simonne langs ging en zo.
Maar Frank blinkt weer uit in stiekem doen en zijn mond te houden.
In plaats van het op tafel te gooien.
Of dat hij tenminste altijd stroef doet tegen Waldek, ook als Sam er bij is - maar dan is hij poeslief en de onschuld zelve.
Dat hij zegt wat hij te zeggen heeft, of anders zwijgt en zich normaal gedraagt.
Hij schijnt ook wel te vergeten dat zijn Suske hem even goed bedrogen heeft en dat die hem OOK niks gezegd heeft over het bezoek van Waldek.
Maar thuis is het allemaal koek en ei.
Sterker nog, ze zijn in jaren niet meer zo dartel geweest...
Behoorlijk hypocriet vind ik dat.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Maar van Simonneke heeft hij ongezien opgevangen dat ze Waldek goed de les las toen die haar achteraf belde. En ook dat ze Waldek duidelijk zei dat hij haar met rust moest laten.
Frank weet dus dat Simonne het meende toen ze zei dat ze voor hem gekozen heeft en niks meer met Waldek wil.
Terwijl Waldek in feite een schijnvertoning opvoert, zowel privé als op het werk, en dat hij dus niks gemeend heeft van zijn gedrag nadat hij en Frank het goedgemaakt hebben. Dat heeft hij met zijn stiekeme bezoekje duidelijk bewezen.
Dan kan ik Frank geen ongelijk geven dat hij geen zin heeft om zijn werk nog eens te verliezen (en dat hij dus maar zijn mond houdt), maar dat hij van de andere kant zo'n hekel heeft aan het hypocriete gedrag van Waldek dat hij eigenlijk niet meer normaal met hem door een deur kan.
Als Waldek een beetje fatsoen had gehad, dan was hij gewoon weggebleven bij Simonne. In feite is hij nu zelf de schuld van het opnieuw spaaklopen van zijn (werk)relatie met Frank, maar wordt hij tegelijkertijd boos als Frank niet aardig tegen hem doet. Wat had hij dan verwacht toen hij Simonne opnieuw opzocht?
Frank weet dus dat Simonne het meende toen ze zei dat ze voor hem gekozen heeft en niks meer met Waldek wil.
Terwijl Waldek in feite een schijnvertoning opvoert, zowel privé als op het werk, en dat hij dus niks gemeend heeft van zijn gedrag nadat hij en Frank het goedgemaakt hebben. Dat heeft hij met zijn stiekeme bezoekje duidelijk bewezen.
Dan kan ik Frank geen ongelijk geven dat hij geen zin heeft om zijn werk nog eens te verliezen (en dat hij dus maar zijn mond houdt), maar dat hij van de andere kant zo'n hekel heeft aan het hypocriete gedrag van Waldek dat hij eigenlijk niet meer normaal met hem door een deur kan.
Als Waldek een beetje fatsoen had gehad, dan was hij gewoon weggebleven bij Simonne. In feite is hij nu zelf de schuld van het opnieuw spaaklopen van zijn (werk)relatie met Frank, maar wordt hij tegelijkertijd boos als Frank niet aardig tegen hem doet. Wat had hij dan verwacht toen hij Simonne opnieuw opzocht?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik geef kan Frank geen ongelijk geven al is 't natuurlijk niet zo 100% hoe hij handelt maar Waldek is hier de ENIGE schuldige en leugenaar ! Frank heeft nu het bewijs gehoord dat Simonne voor hem kiest en hij is daar zooooo blij mee !
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Maar Waldek weet niet zeker of Frank weet van zijn bezoek aan Simonne. Hij vermoedt iets.
0 x