Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- Poster rang 1
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
hij voelde zich wa alleen in Valencia nu Julia vertrokken was
0 x
-
- x 435
We weten toch niet of Julia daar is geweest? Misschien was hij het daar beu of zo? In ieder geval zal hij verschieten als hij hoort wat er tijdens zijn afwezigheid allemaal gebeurd is!Guapa schreef:hij voelde zich wa alleen in Valencia nu Julia vertrokken was
0 x
-
- Nog geen rang
Frank en Luc zijn, kortelings, toch een paar dagen op bezoek bij Lowie geweest. Die zullen dan toch het één en ander verteld hebben.
Het lijkt er naar dat Lowie toen nog geen plannen had om terug naar Thuisdorp te komen. Anders hadden de broers Bomans dat toch, bij hun terugkomst, gezegd. Tenminste Luc tegen Rosa (want die zou zijn geluk dan van de daken schreeuwen) en Frank tegen Simone en Kaat.
Het lijkt er naar dat Lowie toen nog geen plannen had om terug naar Thuisdorp te komen. Anders hadden de broers Bomans dat toch, bij hun terugkomst, gezegd. Tenminste Luc tegen Rosa (want die zou zijn geluk dan van de daken schreeuwen) en Frank tegen Simone en Kaat.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Als ik denk aan de manier waarop Louis zijn GSM wegsmeet na een oproep die hij niet opnam , dan denk ik dat hij hals over kop vertrokken is voor één of ander te ontvluchten ....
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
Lees het boek "Losgebroken" en je weet veel meer!

0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
- x 435
Ben ermee bezig, tussen al mijn andere activiteiten door...GroteThuisfan!!! schreef:Lees het boek "Losgebroken" en je weet veel meer!![]()
![]()
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Bof ...ik zal wel afwachten en kijken op TV wat het wordtGroteThuisfan!!! schreef:Lees het boek "Losgebroken" en je weet veel meer!![]()
![]()

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Daar doe ik allemaal niet aan meeGroteThuisfan!!! schreef:Lees het boek "Losgebroken" en je weet veel meer!![]()
![]()

Dat hij zelfs vanuit Valencia met de wagen (al liftend?) naar België is weergekeerd, doet mij vermoeden dat het allemaal dringend moest gebeuren. Geen tijd meer om te wachten op een volgende vlucht?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Geen tijd... of geen geld? Hij was opvallend blij dat de huur van Bob méér € ging opbrengen omdat die kamer groter is.hannanaske schreef:Daar doe ik allemaal niet aan meeGroteThuisfan!!! schreef:Lees het boek "Losgebroken" en je weet veel meer!![]()
![]()
Of je 't boek nu gelezen hebt of niet; 't Is duidelijk dat er daar iets scheefs gelopen is. Telkens er iemand wil weten hoe het daar was in Spanje, ontwijkt Lowie de vraag.
![]()
Dat hij zelfs vanuit Valencia met de wagen (al liftend?) naar België is weergekeerd, doet mij vermoeden dat het allemaal dringend moest gebeuren. Geen tijd meer om te wachten op een volgende vlucht?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Nu zoeken ze een mannelijk klein model, zuslief zal zeker direct aan hem denken!
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Gedeelte van bericht verwijderd.
Geen spoilers of toespelingen daarop in deze topics.
Dank u.
Geen spoilers of toespelingen daarop in deze topics.
Dank u.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
T is duidelijk dat
1 Lowie niet kan weerstaan aan de charmes van de Italiaanse deerne
2 Lowie al meteen onder de sloef ligt bij de Italiaanse deerne maar toch nog probeert zijn zin te doen
En nu komt ze ook nog zomaar ineens boem patat bij hem wonen,
hij leek daar niet zo erg blij mee, en het lijkt er op dat hij wat haar betreft niet zo goed weet wat hij wil.
1 Lowie niet kan weerstaan aan de charmes van de Italiaanse deerne
2 Lowie al meteen onder de sloef ligt bij de Italiaanse deerne maar toch nog probeert zijn zin te doen
En nu komt ze ook nog zomaar ineens boem patat bij hem wonen,
hij leek daar niet zo erg blij mee, en het lijkt er op dat hij wat haar betreft niet zo goed weet wat hij wil.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat laatste zat ik me ook af te vragen. Wil hij haar of wil hij haar niet. We moeten misschien eerst nog te weten komen wat zich in Spanje heeft afgespeeld.
Ik vind haar (zacht uitgedrukt) tamelijk opdringerig.
Ik vind haar (zacht uitgedrukt) tamelijk opdringerig.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
- Flower-Power
- Poster rang 2
Nu krijg ik de idee dat hij alleen maar bij haar is om
haar zogenaamde mooie snoetje en voor de seks en verder niets
Want hij ergert zich al de hele tijd aan haar en ze loopt hem in zijne weg
En hij heeft al bijna nooit meer tijd voor haar (oké studie gaat ergens voor maar dan nog)
Ook dan manier waarop hij reageerde toen ze met zijn vader thuis bezig was met dat liedje en zo
vond ik er serieus over van hem - hij deed bijna of ze iets kei ergs had gedaan
Ze mag dan een opdringerig wicht zijn met Luc gaat ze toch wel goed om.
Denk dat Lowie eens dringend moet nadenken over wat hij écht wil met haar
haar zogenaamde mooie snoetje en voor de seks en verder niets
Want hij ergert zich al de hele tijd aan haar en ze loopt hem in zijne weg
En hij heeft al bijna nooit meer tijd voor haar (oké studie gaat ergens voor maar dan nog)
Ook dan manier waarop hij reageerde toen ze met zijn vader thuis bezig was met dat liedje en zo
vond ik er serieus over van hem - hij deed bijna of ze iets kei ergs had gedaan

Ze mag dan een opdringerig wicht zijn met Luc gaat ze toch wel goed om.
Denk dat Lowie eens dringend moet nadenken over wat hij écht wil met haar
0 x
-
- x 435
Ik denk dat hij daarmee bezig is, maar zijn studies wil hij (ook) niet verwaarlozen, en dat vind ik heel verstandig van hem.Flower-Power schreef: Denk dat Lowie eens dringend moet nadenken over wat hij écht wil met haar

0 x