Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Christel »

Tsja...normaal vind ik dat mensen wel een tweede kans verdienen als ze spijt hebben, maar aangezien Luc onderhand al aan zijn 10de kans bezig is (als het er niet meer zijn), kan ik Simonne wel begrijpen. :razz:
Benieuwd of hij zich erbij neer gaat leggen... :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hij zal er zich zeker niet bij neer leggen. Ik vind dat hij die kans verdient, waarom ook niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom ook niet? Omdat je altijd van een kouwe kermis thuis komt als je met Luc in zee gaat.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Met de zus & zo gaat het toch nog altijd goed? En wat kan hij mis doen met de taxi's? Er zijn geld in stoppen en als het failliet gaat is hij zijn geld kwijt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef:Waarom ook niet? Omdat je altijd van een kouwe kermis thuis komt als je met Luc in zee gaat.
Wegblijven van Luc en zijn geld ! Het feit dat hij gaat proberen Femke voor zijn kar te spannen zegt genoeg : hij heeft een plan en dat is geen zuivere kost .
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Tsja...normaal vind ik dat mensen wel een tweede kans verdienen als ze spijt hebben, maar aangezien Luc onderhand al aan zijn 10de kans bezig is (als het er niet meer zijn), kan ik Simonne wel begrijpen. :razz:
Benieuwd of hij zich erbij neer gaat leggen... :mrgreen:
Ja en nee, Luc zal zich neerleggen bij Julia om uit te huilen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Luc heeft plannen,dat is duidelijk.
Luc is idd niet te vertrouwen, dat heeft Simonne goed gezien en zij kan het weten.
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Crackers schreef:Hij zal er zich zeker niet bij neer leggen. Ik vind dat hij die kans verdient, waarom ook niet.
Heb jij Thuis gevolgd de afgelopen 20 jaar? ;) De dingen die Luc uitgestoken heeft zijn niet op 1 hand te tellen. Altijd loopt het fout als Luc in het spel komt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Omega schreef:
Crackers schreef:Hij zal er zich zeker niet bij neer leggen. Ik vind dat hij die kans verdient, waarom ook niet.
Heb jij Thuis gevolgd de afgelopen 20 jaar? ;) De dingen die Luc uitgestoken heeft zijn niet op 1 hand te tellen. Altijd loopt het fout als Luc in het spel komt.
Inderdaad, zijn eerste argument was dan ook dat hij de taxi's dan 'beter kon afstemmen op de evenementen die hij organiseert'.
Simonne had nog niks beslist en hij was het laken al naar zijn kant aan het trekken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Idd,Luc vertrouwen=problemen zoeken.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

satine schreef: Simonne had nog niks beslist en hij was het laken al naar zijn kant aan het trekken.
Dat is nu eenmaal de Luc die we kennen.
Voor mij part mag hij toch weer eens op de voorgrond treden want nu loopt hij alleen maar het decor op te vullen.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

No way dat Luc er zich zomaar bij neer zal leggen. Anders zou het Luc niet zijn.
Hij zal wel een sluiproute vinden, via een tussenpersoon desnoods. Die taxi's moet en zal hij hebben. Dat is Luc nu eenmaal... Op dat vlak heeft Opperklager Leo wel overschot van gelijk.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

zanacht schreef:
satine schreef: Simonne had nog niks beslist en hij was het laken al naar zijn kant aan het trekken.
Dat is nu eenmaal de Luc die we kennen.
Voor mij part mag hij toch weer eens op de voorgrond treden want nu loopt hij alleen maar het decor op te vullen.
Ik vraag me af hoe die affaire met die omvergevallen muur gaat aflopen ; of wordt daar niks meer over gezegd of gedaan ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,Silke zal nu wel thuis zitten te broeden zeker? Of ze nu ook nog een ei gaat leggen dat weet ik niet.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Met de zus & zo gaat het toch nog altijd goed? En wat kan hij mis doen met de taxi's? Er zijn geld in stoppen en als het failliet gaat is hij zijn geld kwijt.
Maar Simonne dan ook hé. Ze heeft al één keer met hem een zakelijke samenwerking gedaan (El Dorado) en het gevolg daarvan was dat ze zo goed als op straat stond.
0 x
Gesloten