Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: za 16 jan 2021, 12:40 Want Nancy kennende, die gaat als een bulldozer over diegenen die haar "geliefden" pijn doen.
En terecht ook. Ik weet niet waarom Tim nog niet ingegrepen heeft.Wat doet zij daar eigenlijk op die schietstand. Nancy, laat je maar eens goed gaan! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: za 16 jan 2021, 17:29 En terecht ook. Ik weet niet waarom Tim nog niet ingegrepen heeft.Wat doet zij daar eigenlijk op die schietstand. Nancy, laat je maar eens goed gaan! :yup:
Daar sluit ik me helemaal bij aan... :yup:
Lexi's gedrag is niet alleen abnormaal, maar het valt ook nog eens gewoon op. Dat er dan niet eerder op gereageerd wordt en dat ze de situatie dus eerst helemaal uit de hand laten lopen, vind ik verbijsterend. Ik weet dat pesten op het werk echt wel een ding is, en het is mooi om te zien dat Dieter zich er boven gezet heeft en er zich zogezegd niks van aantrekt, maar dat maakt het van Lexi uit gezien nog niet oké, en ze zou er op z'n minst op aangesproken horen te worden, lijkt mij. En dan niet pas wanneer er kinderachtige Tiktokjes verschijnen... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat kan Nancy af en toe toch kakelen als een kip zonder kop. Britney lesbisch. Alsof tienermeiden niet close kunnen zijn en overdreven dwepen met elkaar als allerbeste vriendinnen.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

jessie V. schreef: wo 17 mar 2021, 21:25 Wat kan Nancy af en toe toch kakelen als een kip zonder kop. Britney lesbisch
Als Nancy geen roddels kan vertellen dan is haar dag niet goed wat zeg ik dan leeft zij niet, haar dochter lesbisch of biseksueel man man man hoe is dat mogelijk welk onzin zullen we nog horen van dat mens, het zal niet het laatste zijn. :thumbdown:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: do 18 mar 2021, 01:27 welk onzin zullen we nog horen van dat mens,
Moet toch een druk zijn voor Britney om zo'n mama te hebben: kan zij niet opgroeien als een normale tiener zonder altijd de adem van haar in de nek te voelen Waarom moet Nancy alles opdringen altijd. Het gaat nu goed: Britney heeft een vriendin, ze is gelukkig, ze delen dezelfde hobby. en dan komt Nancy meteen met haar oordeel naar voor! :naughty:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Ik vond het allemaal nogal meevallen, Nancy is en blijft Nancy he. ;)
Zij was te voorbarig en te enthousiast, maar veel ouders zouden het ontzettend moeilijk hebben met de gedachte dat hun kind niet 'gewoon hetero' is, zij niet.
En hoe overdreven Nancy soms ook reageert, ze zou voor de mensen die ze graag ziet door een vuur gaan.
Ook voor Britney, eender wat haar geaardheid blijkt te zijn. :yup:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Ze denkt er nu misschien positief over als het zou zijn dat Britney lesbisch is, omdat ze Zihame dan als vriendinnetje heeft. Hier is dan Nancy geen haar beter als Marianne, Zihame is toch van goede komaf volgens Nancy. Mocht het echt zo zijn, en er een ander vriendinnetje dan zou passeren, met een hel andere achtergrond, denk dat ze dan anders zou reageren.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Dat zou kunnen, maar dan zou het om de achtergrond gaan, niet om de geaardheid.
Bij een jongen met de 'verkeerde achtergrond' zou ze dan ook zo reageren?
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: do 18 mar 2021, 09:31 Bij een jongen met de 'verkeerde achtergrond' zou ze dan ook zo reageren?
Denk dat Nancy daar dan minder problemen zou over maken, weet het niet , maar lijkt me zo toch wel. Nu, ervoor was het dus de kleinzoon van madame Marianne, dus Nancy happy, als het nu de dochter van een fantastische dokter is, ja, dan is ze ook blij. Maar ik denk persoonlijk dus als het een "gewone" jongen is, dat het OK zal zijn, maar een "gewoon" meisje (voor Nancy-normen) dat het dan toch anders zou zijn. Moderator bericht:
Stukje spoiler verwijderd.
Gelieve alleen te reageren op dingen die in de aflevering gezegd of te zien waren.
Ook de 'voorstukjes van de volgende aflevering' worden hier als spoiler beschouwd.

:text-thankyouyellow:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Toen Nancy haar gedachten weer op hol sloegen toen haar dochter "misschien wel een vriendje zou hebben"dacht ze meteen al dat ze morgen zwanger zou zijn. Noem dat maar normaal.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

De domheid van Nancy wordt nu toch echt wel overdreven. Nu springt ze weer naar het besluit dat haar dochter voor de meisjes is. En ook dat ze gewoon geen enkele naam van een andere mens correct kan uitspreken. Ze kan toch wel een beetje moeite doen zeg.
0 x
Farfalla
Nog geen rang
x 18

Bericht door Farfalla »

Het personage van Nancy is ondertussen zoooo irritant geworden! Hoe houdt Dieter het eigenlijk nog uit bij haar? :crazy:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Hoe wist Nancy nu ineens dat Nina terug is?? :shock: Wat een vreemde kronkel...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Van Marianne denk ik.
Nancy heeft die na haar gesprek met Leo in de Withoeve weggebracht en Marianne zei al dat ze iets te vertellen had voor ze vertrokken.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

En Nancy heeft dat op haar beurt aan Femke verteld.
0 x
Plaats reactie