Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Eddy schrok zich een halve beroerte toen hij hoorde dat zijn nanske een nieuw lief heeft (Dieter). Ik dacht dat hij recht ging springen om Nancy haar vet te geven.
0 x
-
tvx1
- x 435
Alleen hebben we het hier niet over de Belgische justitie maar over de Thuisjustitie. En die velt hun oordeel zoals het de verhaallijn uitkomt. Realiteitszin is gewoonweg afwezig.Crackers schreef:Waarschijnlijk krijgt hij gewoon de tijd die hij in voorhechtenis zat als straf (want dat is toch al een tijdje) en de rest voorwaardelijk. In de praktijk betekent dit onmiddellijk op vrije voeten. Je kent de Belgische justitie toch?
Achteraf is eigenlijk gebleken dat nadien was. Eddy is eerst 's avonds naar de Withoeve gereden om de bestelwagen en te saboteren en is daarna tot bij Femke en Peter gegaan om zich daar te bezatten.satine schreef:Eddy is echt niet de onschuld zelve.
En Peter ook niet.
Want die heeft inderdaad op een bepaald moment gezegd om te wachten, maar vlak voor de camionette gesaboteerd werd, zijn de heren nog samen een nachtje flink doorgezakt in het appartement van Femke en Peter.
Wat daar besproken is, dat weten we niet.
Misschien heeft Peter daar en toen iets helemaal anders gezegd tegen Eddy. Misschien ook niet.
Feit is wel dat het toen geen nuchter nachtje was, te oordelen aan de lege flesjes de volgende ochtend/
En zoals al gezegd werd in de rechtbank, kende Eddy als gewezen vrachtwagenchauffeur maar al te goed de gevolgen van het saboteren van remmen.satine schreef:Feit blijft dat ik het heel naïef van Eddy vind om te gaan beweren dat hij Peggy alleen maar wat schrik aan wou jagen.
Ik ken niks van auto-mechaniek, maar ik weet WEL dat als je met de remleidingen knoeit, dat serieuze problemen kan geven.
Niet alleen voor de bestuurder van het voertuig, maar ook voor alle andere weggebruikers die op dat moment in de buurt van dat voertuig zijn.
Dat Eddy dat niet zou weten, vind ik echt wel heeeeeel ongeloofwaardig.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik dacht dat het net andersom was, maar nu ben ik er niet meer 100% zeker van.tvx1 schreef:Achteraf is eigenlijk gebleken dat nadien was. Eddy is eerst 's avonds naar de Withoeve gereden om de bestelwagen en te saboteren en is daarna tot bij Femke en Peter gegaan om zich daar te bezatten.
0 x
-
2fast
- Nog geen rang
Peter wist dat de camionette niet meer van Peggy was, en dat Julia of Femke er mee reed, dus hij heeft die sabotage zeker niet besproken. We hebben toch gezien dat Peggy een cd aan het zoeken was in de camionette, Eddy kwam voorbij en bukte zich om iets op te rapen, Peggy wil uitstappen en raakt Eddy met de deur. Dat was de druppel voor Eddy (was idd al meermaals opgejut door Peter)en zal daar ter plaatse op het idee gekomen zijn, om dan later terug te komen.satine schreef:Ik dacht dat het net andersom was, maar nu ben ik er niet meer 100% zeker van.tvx1 schreef:Achteraf is eigenlijk gebleken dat nadien was. Eddy is eerst 's avonds naar de Withoeve gereden om de bestelwagen en te saboteren en is daarna tot bij Femke en Peter gegaan om zich daar te bezatten.
0 x
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. Later heeft hij dan op zijn hospitaalbed aan de politie bekend dat hij die avond teruggereden is naar de Withoeve om de bestelwagen te saboteren om vervolgens naar het appartement van Femke en Peter te gaan. Hij is daar blijven slapen en van daaruit de volgende morgen naar de Kabouters gegaan. 's Namiddags is dan het ongeluk gebeurd.2fast schreef:Peter wist dat de camionette niet meer van Peggy was, en dat Julia of Femke er mee reed, dus hij heeft die sabotage zeker niet besproken. We hebben toch gezien dat Peggy een cd aan het zoeken was in de camionette, Eddy kwam voorbij en bukte zich om iets op te rapen, Peggy wil uitstappen en raakt Eddy met de deur. Dat was de druppel voor Eddy (was idd al meermaals opgejut door Peter)en zal daar ter plaatse op het idee gekomen zijn, om dan later terug te komen.satine schreef:Ik dacht dat het net andersom was, maar nu ben ik er niet meer 100% zeker van.tvx1 schreef:Achteraf is eigenlijk gebleken dat nadien was. Eddy is eerst 's avonds naar de Withoeve gereden om de bestelwagen en te saboteren en is daarna tot bij Femke en Peter gegaan om zich daar te bezatten.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En heeft Eddy ooit eens niet met zijn camion een taxi in de prak gereden in opdracht van een of andere gangster? Wel grappig voor Karin als dat allemaal terug boven water zou komen. Maar zover zal het wel niet komen zeker.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Eddy heeft toen bekend, maar beweert nu hij dat hij onschuldig is...? 
0 x
-
Soapseut
- x 435
Door de schuld van Eddy is Lukas dood, door de (mede)schuld van Eddy is Jack dood, wie weet wat heeft hij uitgestoken in Wit Rusland, hij heeft héél lang geleden Femke willen aanranden, tegen Nancy is hij ook niet altijd even lief geweest. Het is goed nu, dat ze hem maar vastzetten, al was het maar om zijn omgeving tegen hem te beschermen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Klopt. Die gangster, Youri, zit trouwens ook nog in de Thuisgevangenis. Ik vraag mij al een tijdje af of Eddy hem daar nog niet is tegengekomen.Caligula schreef:En heeft Eddy ooit eens niet met zijn camion een taxi in de prak gereden in opdracht van een of andere gangster? Wel grappig voor Karin als dat allemaal terug boven water zou komen. Maar zover zal het wel niet komen zeker.
Ik herinner me nu ook dat hij zijn handen niet van Jelena kon houden.Soapseut schreef:Door de schuld van Eddy is Lukas dood, door de (mede)schuld van Eddy is Jack dood, wie weet wat heeft hij uitgestoken in Wit Rusland, hij heeft héél lang geleden Femke willen aanranden, tegen Nancy is hij ook niet altijd even lief geweest. Het is goed nu, dat ze hem maar vastzetten, al was het maar om zijn omgeving tegen hem te beschermen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Klopt ook. Zelfs toen Yoeri zei dat Eddy alleen maar moest doen alsof en daarmee 10.000 euro kon verdienen kon onze Eddy zijn pollekes niet thuis houden, gelukkig was daar het waakzaam oog van Nancy!tvx1 schreef:Ik herinner me nu ook dat hij zijn handen niet van Jelena kon houden.
Als ik Karin was zou ik toch maar niet te veel op het karakter van Eddy spelen. Dat zou wel eens verkeerd kunnen uitdraaien.
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Eddy krijgt er nu echt genoeg van dat hij alles over zich moet laten gaan van Karin.
Het gaat nu zelfs al over Nancy en Dieter. Zo dadelijk ontploft hij en de hele boel mee
Een goede advokaat weet waar te stoppen. Karin niet.
Het gaat nu zelfs al over Nancy en Dieter. Zo dadelijk ontploft hij en de hele boel mee
Een goede advokaat weet waar te stoppen. Karin niet.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Een goede advocaat weet waar door te drukken. Hij/zij heeft een zaak te winnen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Gaat het nu nog lukken met het "aangepast" pleidooi?
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Ik wist het hé! Eddy kraakte en zei het recht voor de raap zonder prietpraat. Wat gezien de omstandigheden en wat hem boven het hoofd hangt Eddy toch weer in een heel ander daglicht stelt.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik had dit niet zien aankomen, dat het Eddy zelf zou zijn, die heel zijn verdediging op de helling zou zetten! Ik zat te wachten op actie van Tom... het enige dat hij deed, was Eddy geruststellen i.v.m. het kindje van Femke, al was dat duidelijk tegen de zin van Karin.Caligula schreef:Ik wist het hé! Eddy kraakte en zei het recht voor de raap zonder prietpraat. Wat gezien de omstandigheden en wat hem boven het hoofd hangt Eddy toch weer in een heel ander daglicht stelt.
0 x