Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1670
x 2577

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door satine »

Ikweetnix schreef:plaats van in stilte te genieten van haar overwinning en Ann te laten afkoelen. Nee ze gaat het wat verergeren.. Kan ik gewoon echt niet begrijpen.
Ja, daar heb je gelijk in - maarrrr... aan de andere kant: als met Mayra niet gebeurd was wat er gebeurd is en de uitspraak was in het voordeel van Ann en Mayra geweest, dan had ik mij kunnen voorstellen dat ook zij en Ann hadden getriomfeerd.
Heeft Mayra trouwens ooit aan Ann verteld dat haar moeder wel degelijk gelijk had met al haar beschuldigingen en dat die middenvinger van haar op dat moment wel degelijk totaal ongepast was?

Maar goed, moest ik Marianne zijn, ik was daar niet gaan 'triomferen', dat vond ik ook wel wat ongepast, ondanks de witte zakdoek. :D
Dat zal de sjampieter geweest zijn denk ik :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De witte zakdoek? Dat was gewoon ironie boven op de triomf. Zo is Marianne ten voeten uit.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap wel niet waarom Marianne nu een heel huis terugkrijgt, ondanks dat ze vijf jaar geleden maar een half huis heeft weggeschonken. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1670
x 2577

Bericht door satine »

tvx1 schreef:Ik snap wel niet waarom Marianne nu een heel huis terugkrijgt, ondanks dat ze vijf jaar geleden maar een half huis heeft weggeschonken. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ik ook niet - misschien onderschatten de Thuis-schrijvers de kijkers nu wel?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
tvx1 schreef:Ik snap wel niet waarom Marianne nu een heel huis terugkrijgt, ondanks dat ze vijf jaar geleden maar een half huis heeft weggeschonken. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ik ook niet - misschien onderschatten de Thuis-schrijvers de kijkers nu wel?
Het lijkt er inderdaad op dat ze iets vergeten zijn... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Ik ook niet - misschien onderschatten de Thuis-schrijvers de kijkers nu wel?
Dat zou dan niet de eerste keer zijn hé. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

lol was ik zelf al vergeten. Is inderdaad nogal raar :lol:
0 x
"You can call me Root"
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat triomferen na alles wat ze heeft doorstaan. Niet vergeten de opgestoken vinger van Mayra als ze voldoet aan
de wens van Geert en aan die van Ann en zich persoonlijk bij Mayra verontschuldigde dat ze 't proces niet door
liet gaan en en vroeg de strijd te stoppen en ze dus konden blijven enz..Krijgt ze een opgestoken vinger !
Raar hoe hier weinig aan herinnerd wordt en Mayra zelfs niet gefileerd wordt zomin als 'de platte reactie van Ann.
Waarom eigenlijk moet ze die twee ontzien die terecht verloren hebben ?Je zou hen eens moeten zien indien zij de rechtszaak hadden gewonnen. Nu wordt Marianne nog bekritiseerd omdat ze er te vroeg stond met haar witte zakdoek.
Ik ben blij met de uitslag en laat ze maar triomferen en die twee buitengooien en Geert erbij.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Omdat Ann nog steeds haar dochter is. Als moeder lijkt het me toch logisch dat je de al serieus bekoelde relatie met je dochter niet extra gaat verzuren voor 5 extra minuten van triomf.

Dat ze blij is dat ze haar huis terug heeft daar kan ik inkomen. Dat ze daarna wat olie op het vuur gaat gooien niet. En het is nu net dat soort gedrag waarmee ze Geert heeft weggejaagd volgens mij. Ik vraag mij echt serieus af hoe ze haar relatie met Ann in de toekomst ziet.. Al zullen ze wss volgend jaar deze tijd weer dikke vrienden zijn wss :razz:
0 x
"You can call me Root"
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ja dat wordt sowieso koek en ei en hop naar 't volgend avontuur.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Daar zal het inderdaad wel op uitdraaien, denk ik ook :razz:

Maar buiten haar "triomftocht" in aangeschoten toestand, zie ik haar er wel voor aan dat ze het o.k. zou vinden als Ann daar zou blijven wonen, ongeacht de gebeurtenissen van de afgelopen tijd. Marianne staat er toch wel om bekend zowat alles van haar kinderen door de vingers te zien, tot op het onbegrijpelijke aan toe.
Wat haar relatie met Ann betreft, denk ik dus dat ze tegen beter weten in hoopt dat het ondanks alles toch wel weer goedkomt. Ze lijkt Ann's gedaanteverandering en inmiddels gekwetst ego, en daarbij de invloed van Mayra en het feit dat diens kuren Ann nog altijd niet afgeschrikt hebben (en dat dus voorlopig ook waarschijnlijk niet gaan doen), nog steeds te onderschatten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Inderdaad, wat Christel schrijft. Het past bij Marianne om een kompleet blinde vlek te hebben voor wat anderen willen en wat goed voor ze is. Ze heeft nooit echt Ann's verwijten gehoord, niet over hoe Tom wordt voorgetrokken, niet over hoe ze Ann altijd heeft gemanipuleerd enz. Ze heeft voor zichzelf vastgesteld dat het altijd de partners zijn van haar kinderen die het probleem zijn en ze is echt overtuigd dat ze het altijd goed met haar kinderen voorheeft en het beter weet dan zijzelf.

Niet meer dan normaal voor haar om te laten weten dat wat haar betreft alles nu is opgelost en Ann en Mayra gewoon kunnen blijven. Mogelijk bedoelt ze er ook mee dat zij wat dat betreft de 'betere' is, want kan vergeven en vergeten. Ook een volgende stap misschien in Ann losweken - steeds het verschil tussen haar liefde en die van Mayra tegen elkaar afzetten?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,dat het met Ann en Marianne op een of andere manier zal goedkomen,dat zal wel;maar met Mayra?...
0 x
Potentia Principatum
reda
Nog geen rang

Bericht door reda »

Het zal wat tijd vragen, maar als beide personages (Ann en Marianne) in thuis blijven, en dat verwacht ik nu wel, komt dat inderdaad wel goed, op één of andere manier, maar dat zal waarschijnlijk niet meer voor dit seizoen zijn. :D

Ik ben er redelijk zeker van dat Mayra en Ann dat triomferen ook niet hadden gelaten mocht de uitspraak anders zijn geweest. Dat neemt niet weg dat Marianne dat beter had gelaten...het past wel bij haar personage/karakter natuurlijk..
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 983
x 584

Bericht door martha »

Wat hebben wij dus dit seizoen geleerd ?

a) nooit je schoondochter bij jou in huis laten wonen (dat is de les die wij ouderen geleerd hebben) :angel:

b) en voor de "jeugd" onder ons :angel: : nooit gaan samenwonen met je schoonmoeder :angel:
0 x
Plaats reactie