Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Nancy was precies bang dat Robin en Britney zullen vrijen en seks hebben en och god die twee tieners zijn bijlange nog niet klaar voor zulke dingen sterker nog ze denken er zelfs nog niet aan dus moet Nancy niet zo dramatiseren. :thumbdown:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: za 24 okt 2020, 22:23 dus moet Nancy niet zo dramatiseren.
Nancy is ervoor gekend om 'drama queen' te zijn en daardoor maakt ze alles zoveel erger. Haar motto is: waarom het eenvoudig houden als het met miserie ook kan! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ge zou maar zo'n moeder hebben ....
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

nounake schreef: zo 25 okt 2020, 12:30 Ge zou maar zo'n moeder hebben ....
0 x
Ja, inderdaad. En Britney is toch haar eerstgeborene niet! Ze zou nu toch al wat ervaring mogen hebben, maar ja, haar vorige kweek was ook niet zo schitterend. De relatie met Femke was in haar dronkenperiode ook niet allemaal rozengeur en maneschijn! :problem:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: za 24 okt 2020, 22:50 Nancy is ervoor gekend om 'drama queen' te zijn
Maar dat is het hem nu net. Ze was vroeger wel zo geen dramaqueen telkens Renzo of Femke iets uitspookten. Waarom dan zoveel jaren later nu ineens wel. Het is precies of ze nog nooit een 14-jarige in huis heeft gehad.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: ma 26 okt 2020, 17:05 Het is precies of ze nog nooit een 14-jarige in huis heeft gehad.
Ik kan mij vergissen, maar was't niet rond die leeftijd dat Femke introk bij Marianne? Dan heeft Nancy inderdaad nooit een 14-jarige onder haar dak gehad.
Femke was toen 't liefje van de zoon (Sam?) van de neef van Marianne. 'k Kan nu even niet op de namen komen...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Femke is geboren in 1986 en kwam voor het eerst in Thuis in 2002 - toen was ze dus 16.

Ik denk dat in die tijd Nancy het veel te druk had met andere dingen om zich fatsoenlijk om haar kinderen te bekommeren en dat ze het nu goed wil doen met Britney.
En soms is dat TE goed, zoals dat gaat met ouders. Soms. ;)
1 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Nancy, Nancy, Nancy, waarom belde je niet EERST naar de politie om Dieter en zijn madam aan te geven? Zo stom!
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

ikke schreef: vr 13 nov 2020, 22:58Zo stom!
clevere beslissingen zijn nooit haar sterk punt geweest! :nope:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: za 14 nov 2020, 09:25 clevere beslissingen zijn nooit haar sterk punt geweest!
Nee, maar zelfs 't kleinste kind zou toch eerst naar de politie bellen? Of naar de ouders die dan eerstewerk de politie zouden alarmeren? Maar nee, Nancy belt naar Dieter en naar Eddy en geen van hen doet wat ze zouden moeten doen. Dit is echt iets voor een slechte comedy. Vaneigenst heel voorspelbaar dat de vogels gevlogen zijn... Wie had het anders verwacht? Ikke niet, zulle!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: ma 26 okt 2020, 19:17 Ik kan mij vergissen, maar was't niet rond die leeftijd dat Femke introk bij Marianne? Dan heeft Nancy inderdaad nooit een 14-jarige onder haar dak gehad.
Renzo?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: za 14 nov 2020, 14:39Renzo?
Ik denk dat die al eerder(op jongere leeftijd) dan Femke het huis uit was, niet? Maar ik ga niet op zoek naar de juiste afleveringen om mijn gelijk te kunnen bewijzen,hoor.
't Is voor iedereen al lang duidelijk dat Nancy niet echt een topopvoedster is. Maar ze heeft wel een hart van goud en houdt van haar kinderen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Moet Nancy niet eerder met Eddy bespreken of Britney naar die fuif mag ipv met Dieter. Eddy is immers nog altijd wettelijk haar vader en dus mede-aansprakelijk als hun dochter een stommiteit uithaalt.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Nancy mag dan wel een hart van goud hebben, ze is ongetwijfeld het domste personage dat in Thuis rond huppelt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Ik denk, neen ik verwacht, als Nancy Lexi zal tegenkomen, het Lexi's beste dag niet zal worden :yup: Want Nancy kennende, die gaat als een bulldozer over diegenen die haar "geliefden" pijn doen.
0 x
Plaats reactie