Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Ik moet toegeven dat ik me, in tegenstelling tot iedereen die voor haar gelogen heeft in de Zus & Zo, me niet meer erger aan Peggy sedert ze met Renzo is. :mrgreen:
Niet dat ze nu zo sympathiek overkomt, maar met al haar foute beslissingen die ze maakt de laatste tijd is ze wel een curiosum geworden in Thuis. :lol:
Dat vind ik eigenlijk ook wel... Hoe tenenkrommend haar en Renzo's acties ook zijn, ik vind ze nu eerder komisch dan irritant :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is het ook in zekere zin,behalve dan voor Simonneke die met zo'n associé moet werken.
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Christel schreef:
lord F. schreef:Ik moet toegeven dat ik me, in tegenstelling tot iedereen die voor haar gelogen heeft in de Zus & Zo, me niet meer erger aan Peggy sedert ze met Renzo is. :mrgreen:
Niet dat ze nu zo sympathiek overkomt, maar met al haar foute beslissingen die ze maakt de laatste tijd is ze wel een curiosum geworden in Thuis. :lol:
Dat vind ik eigenlijk ook wel... Hoe tenenkrommend haar en Renzo's acties ook zijn, ik vind ze nu eerder komisch dan irritant :mrgreen:
En daar sluit ik me bij aan, Renzo brengt ten minste wat humor in die verhaallijn..

Nu is het gewoon wachten tot Nancy enz dit alles te weten komen :twisted:
0 x
"You can call me Root"
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Ikweetnix schreef:
Christel schreef:
En daar sluit ik me bij aan, Renzo brengt ten minste wat humor in die verhaallijn..

Nu is het gewoon wachten tot Nancy enz dit alles te weten komen :twisted:
Dankzij Renzo focust Peggy zich niet meer zo op Femke, wie had dat gedacht!
Het is inderdaad komisch, maar hoe zal dat aflopen?!
Ik vind het wel jammer voor Simonne en Waldek.

Als Rosa Renzo niet buiten krijgt, dan zal het Nancy wel lukken. :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het is idd wel jammer voor al diegene die het totvoorkort goed voor hadden met Peggy, maar het zelfbeklag is nu wel weggevallen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Caligula schreef:Yep,idd ze begint me meer en meer met verstomming te slaan. Er gaat toch ergens een climax moeten komen,niet?
Eens goed om lachen helpt, Caligula. Spannend opgebouwde verhaallijnen gaan in Thuis naar een climax toe en verdwijnen dan in de mist van vergeven, minimaliseren en vergeten . Hier verdrinkt zo een verhaallijn in pure kolder.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ranske schreef:
Caligula schreef:Yep,idd ze begint me meer en meer met verstomming te slaan. Er gaat toch ergens een climax moeten komen,niet?
Eens goed om lachen helpt, Caligula. Spannend opgebouwde verhaallijnen gaan in Thuis naar een climax toe en verdwijnen dan in de mist van vergeven, minimaliseren en vergeten . Hier verdrinkt zo een verhaallijn in pure kolder.
Ow, daar zit je goed verkeerd hoor. We zijn nog steeds bij de les dat Peggy zich dramatisch gedraagt, maar we gniffelen er wel eens bij intussen omdat alles wat ze doet over the top is. En intussen helpt ze het huwelijk van haar "ouders" naar de knoppen zonder dat ze het goed beseft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Toch denk ik dat heel deze verhaallijn weer zal koelen zonder blazen om het met Waldek ( vroeger dan ) te zeggen.
We volgen hier de opbouw naar een climax toe maar zal het ooit zover komen ? We zullen afwachten he.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik denk dat Renzo en Peggy zullen gaan samenwonen. Tot groot jolijt van hun families... Peggy zal dan mee moeten zorgen voor Dylan. Die ex van Renzo... volgens mij zal daar iets mee gebeuren waardoor Dylan vast bij Renzo en Peggy zal moeten komen wonen. Tegen dan zal Sandrine misschien ook al weer op bezoek mogen komen. Aan het einde van de rit zullen Peggy en Renzo eindelijk "volwassen" zijn geworden. En dan komt de netvliesdonor. Zou dat geen mooie metafoor zijn? Peggy ziet eindelijk het licht, maar moest er wel eerst blind voor worden. :lolno:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,idd. Peggy-Renzo,Nancy-Eddy,Femke-Peter-Lucas,Rosa-Waldek one happy family!
Maar Renzo-Peggy volwassen? Daar gaan we nog wel even op moeten wachten vrees ik.
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Caligula schreef:Ja,idd. Peggy-Renzo,Nancy-Eddy,Femke-Peter-Lucas,Rosa-Waldek one happy family!
Maar Renzo-Peggy volwassen? Daar gaan we nog wel even op moeten wachten vrees ik.
Binnen een paar seizoenen en enkele kleine brandjes is het zo ver, ik voel het aan mijn tenen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Mijn hemel wat is dat kind lichtgeraakt. Ze is natuurlijk gewend dat haar moeder alles voor haar doet maar hoe durft ze te beweren dat niemand rekening met haar houdt! Ze hebben verdorie voor haar gelogen! Ze hebben haar beschermd in de zaak Lucas en dan heeft zij het gore lef te beweren dat er geen rekening met haar wordt gehouden. Stuur dat mens naar de zuidpool staat ze letterlijk en figuurlijk in de kou!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En dan kunnen we maar hopen dat het ijs daar nog niet dik genoeg is!
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Soapseut schreef:Ik denk dat Renzo en Peggy zullen gaan samenwonen. Tot groot jolijt van hun families... Peggy zal dan mee moeten zorgen voor Dylan. Die ex van Renzo... volgens mij zal daar iets mee gebeuren waardoor Dylan vast bij Renzo en Peggy zal moeten komen wonen. Tegen dan zal Sandrine misschien ook al weer op bezoek mogen komen. Aan het einde van de rit zullen Peggy en Renzo eindelijk "volwassen" zijn geworden. En dan komt de netvliesdonor. Zou dat geen mooie metafoor zijn? Peggy ziet eindelijk het licht, maar moest er wel eerst blind voor worden. :lolno:
Zou het niet grappig zijn als ze boven Femke en Peter gingen wonen? ;) :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Reuze-grappig. Gewoonweg hilarisch! :angel:
0 x
Potentia Principatum
Gesloten