Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- 
				fazou
 - Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ik vraag mij toch ook af wat de scenaristen hier feitelijk mee willen bereiken?
Ik denk nu niet dat ze er een psychiatrisch rapport op nahouden voor het personage, maar erg geloofwaardig is haar gedrag toch niet meer te noemen.
Daar zou toch inderdaad eens een gevolg aan moeten worden gegeven. Want tot nu toe blijft iedereen het maar slikken en vrij normaal te vinden hoe zij constant reageert.
Nu, Waldek zei toch al dat de therapie niet heeft geholpen. En na het gesprek van Rosa met Peggy vraag ik mij af of het bij haar ook niet stilaan begint te dagen.
Laat het ons hopen

Ik denk nu niet dat ze er een psychiatrisch rapport op nahouden voor het personage, maar erg geloofwaardig is haar gedrag toch niet meer te noemen.
Daar zou toch inderdaad eens een gevolg aan moeten worden gegeven. Want tot nu toe blijft iedereen het maar slikken en vrij normaal te vinden hoe zij constant reageert.
Nu, Waldek zei toch al dat de therapie niet heeft geholpen. En na het gesprek van Rosa met Peggy vraag ik mij af of het bij haar ook niet stilaan begint te dagen.
Laat het ons hopen
	0 x

- 
				Lazylady
 - x 435

Die blik van Peggy ook toen ze erin geslaagd was om Waldek weg te jagen... Om misselijk van te worden! 

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Wel, je geeft zelf het antwoord al.fazou schreef:Ik vraag mij toch ook af wat de scenaristen hier feitelijk mee willen bereiken?
Laat het ons hopen
	0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- Caligula
 - Poster rang 5

Peggy is buiten elke therapie denk ik zo. Die draaft gewoon door in haar eigen gelijk.

0 x

Potentia Principatum

- Kwast
 - Poster rang 5

Dat was ik al... brrrLazylady schreef:Die blik van Peggy ook toen ze erin geslaagd was om Waldek weg te jagen... Om misselijk van te worden!
	0 x

"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt

Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Amiche
 - Poster rang 2

Nee, niet leuk meer om naar te kijken en onmogelijk om nog in mee te gaan. Net zo tenenkrommend als dat gedoe van Sam, iedereen blijft maar vriendelijk en meelevend tegen die vrouwen maar niemand zegt eens hardop wat een egoistische bitches ze zijn. Dat is net zo onrealistisch als dat gedoe van die wijven. Brrrrr.

0 x

Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song

- Amiche
 - Poster rang 2

Overigens, vond niemand anders dat volledig van de zotte - zit madam eerst Waldek weg te sturen van het eten thuis, omdat niemand anders kan rijden en zelfs de dispatch misschien moet worden doorgeschakeld (dus Simonne is ook rijden en Peggy moet de dispatch doen) en dan gaat ze uiteindelijk zelf de hort op en neemt ook nog een taxi mee - om lekker uit te waaien op het strand!!!!  

Simonne had haar al een keer de wacht aangezegd, volledig terecht, want zij helpt hun gezamenlijke zaak naar de knoppen, maar die moet nu echt een zaak tegen haar beginnen hoor! Een puber die speelt dat ze zaakvoerster is, te crazy voor woorden en Simonne wordt er de dupe van, zoals eerder ook Femke met de Noorderzon. En iedereen maar doen of ze beste vriendinnen zijn, ja ja. Dat kan helemaal niet met een sociopaat.

Simonne had haar al een keer de wacht aangezegd, volledig terecht, want zij helpt hun gezamenlijke zaak naar de knoppen, maar die moet nu echt een zaak tegen haar beginnen hoor! Een puber die speelt dat ze zaakvoerster is, te crazy voor woorden en Simonne wordt er de dupe van, zoals eerder ook Femke met de Noorderzon. En iedereen maar doen of ze beste vriendinnen zijn, ja ja. Dat kan helemaal niet met een sociopaat.
	0 x

Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán

- 
				ranske
 - Poster rang 4

Thuis zet altijd dik in de verf wat voor karakter een personage heeft. Om de kijkbuiskindjes te helpen die dat anders
niet zouden snappen. Dat kijkers die het al lang begrepen ( 99% of zo ) zich af en toe blauw ergeren , so what.
Het is toch 'n verslaving dus afhakers, komen wel terug. Tot zover mijn ervaring met Thuis.

niet zouden snappen. Dat kijkers die het al lang begrepen ( 99% of zo ) zich af en toe blauw ergeren , so what.
Het is toch 'n verslaving dus afhakers, komen wel terug. Tot zover mijn ervaring met Thuis.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Peggy heeft zich eens goed laten gaan met de Renzo. Blind en met de taxi op het strand rijden! Nu krijgt ze wel een puntje van mij!

0 x

Potentia Principatum

- 
				Evaaa
 - x 435

Er zat zeewier in die taxi, volgens mij zijn ze iets verder gereden dan op het strand  

0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Uhm, inderdaad! Je vraagt je eigenlijk af hoe ze het voor elkaar gekregen hebben die taxi op deze manier toe te takelen...Evaaa schreef:Er zat zeewier in die taxi, volgens mij zijn ze iets verder gereden dan op het strand
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- 
				ranske
 - Poster rang 4

Ach, zich naar zee laten voeren met 'n taxi uit haar bedrijf waardoor afzeggingen voor ritten en daar op het strand rijden en blind zijnde zij ook even.Waarschijnlijk regelrecht de zee in. Joepie ! Wat een avontuur !
Met auto, zand, algen en al door een takelwagen teruggebracht worden. Ja zeg, dat gebeurt toch dagelijks.
Mag dat arm schaap dan eens geen plezier maken en de Renzo offert zich daar nog voor op ook.

Met auto, zand, algen en al door een takelwagen teruggebracht worden. Ja zeg, dat gebeurt toch dagelijks.
Mag dat arm schaap dan eens geen plezier maken en de Renzo offert zich daar nog voor op ook.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Tja,Peggy als voorbeeld van bedrijfsleidster...Een dagje naar zee,met de Taxi op het strand en mss wel in het water (we weten toch dat ze van water houdt) ge moet het maar doen. En arm Simonneke die dan komt vragen hoe het zit en dan krijgt: Ha,nog een! Ge kunt een nummerke pakken! Ja zeg.
Dat Simonne niet echt kontent is,daar kan ik wel effe inkomen.

0 x

Potentia Principatum

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Een taxi minder is ook minder inkomsten. En deze zal nu wel even buiten strijd zijn, vrees ik.Caligula schreef:Tja,Peggy als voorbeeld van bedrijfsleidster...Een dagje naar zee,met de Taxi op het strand en mss wel in het water (we weten toch dat ze van water houdt) ge moet het maar doen. En arm Simonneke die dan komt vragen hoe het zit en dan krijgt: Ha,nog een! Ge kunt een nummerke pakken! Ja zeg.
	0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- 
				jessie V.
 - Poster rang 5

- x 693
 - x 532

Dat gedoe met die taxi naar het strand en ws in de zee dat is op zich al achterlijk, maar haar gedrag toen ze thuis kwam. Die grote bek tegen iedereen.En die stomme Rosa draait het weer zo dat alle schuld bij Renzo ligt. "Als die jongen hier maar eens verdwijnt, dan zal het met onze Peggy veel beter gaan" En ze gelooft het zelf nog ook.

0 x