Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Oxentrox
Nog geen rang

Thuis

Bericht door Oxentrox »

Ze spreken altijd maar over "dienen boiler "
Dit is een doorstroomaparaat !
Een boiler is een voorraadketel.
Ik zou niet graag Saniteckniik over de vloer krijgen.wanneer mag het stokje van Simonneke wegblijven? Enz.....
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Valda »

Ik noem dat altijd nen Bulex. Maar dat is een merknaam zeker?
0 x
tomorrow is another day...
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

lord F. schreef:Mss dat Lorre er ook wel eens aan denkt dan om die "Pay & Go" af en toe eens te vervangen?
Als de Lorre zijn Pay & Go net heeft vervangen, hoe kunnen zijn klanten hem dan bereiken? Dan dient Lorre zelf te bellen naar den Eddy, en BINGO, men heeft hem... Thuis scenaristen: n'importe quoi, zoals ze zeggen in schoon Frans.
Oxentrox schreef:Ze spreken altijd maar over "dienen boiler " Dit is een doorstroomaparaat !
Voor mij is dat ook een 'boiler' hoor... als er maar warm water uitkomt... maar natuurlijk zou men binnen Sanitechniek wel de juiste termen kunnen gebruiken...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
renee from ze café
Nog geen rang

Bericht door renee from ze café »

Is het niemand opgevallen hoe klein dat wiegje was waar Bram naast zat? Het kwam amper een halve meter boven de grond uit! Stel je voor dat je zo laag met je baby moet bukken om het in het wiegje te krijgen. En het zal ook wel niet de bedoeling zijn om dat op tafel te zetten want dat is veel te gevaarlijk. En er kan niet eens een baby in. Dat was gewoon een poppenwiegje.
En nog zoiets: Luc beweert dat hij het vakantiegeld heeft betaald. Nu zijn loodgieters arbeiders en hun vakantiegeld wordt uitbetaald door de vakantiekas, maar dat zal te moeilijk zijn voor de scenaristen.. (die bediendes zijn..)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Heb je het 'onderstel' naast het wiegje niet gezien dan?
Dat wiegje moest daar gewoon bovenop gezet worden en dan klopt het als een bus. :razz:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Wat mij vooral is opgevallen is dat de doos waarin (vermoedelijk) het wiegje zat als cadeau van Franky en Tibo helemaal intact leek achter hen. Als ge zo'n doos openmaakt om dat ding eruit te halen dan ziet ge dat toch, enfin bij mij toch. :mrgreen:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Wat mij een beetje tegen de borst stoot is hoe dom ze de mensen van het gerecht altijd voorstellen. Dit is niet de eerste keer, maar wel de eerste keer dat ik het wil signaleren...

Wat betreft die fraude met de zgn boilers. Frank wordt ondervraagd, Luc wordt ondervraagd, Eddy wordt ondervraagd... Dan zijn er huiszoekingen geweest en toch heeft niemand van die kloefkappers het de moeite waard gevonden om even het gsm-verkeer van de drie betrokkenen te checken (via de provider).

Als dat wel was, zou het niet lang duren voor ze bij de Lorre als leverancier terecht zouden komen, want Eddy lijkt nu niet meteen het type dat met drie mobieltjes rondloopt hé

Een beetje bizar toch, want het gaat hier toch om een serieuze zaak van fraude waarbij een slachtoffer (met name Jack) het leven heeft verloren...
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Jij bent manifest te slim voor Thuis! :lol:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En nog eentje. Nancy die zelfs geen brood kan kopen nu Eddy in de cel zit, terwijl ze zelf nochtans alle dagen (ook op feestdagen) gaat kuisen, werkt zij dan gratis of wordt ze zowel door Rosa als Marianne uitbetaald met smurfkes :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef:En nog eentje. Nancy die zelfs geen brood kan kopen nu Eddy in de cel zit, terwijl ze zelf nochtans alle dagen (ook op feestdagen) gaat kuisen, werkt zij dan gratis of wordt ze zowel door Rosa als Marianne uitbetaald met smurfkes :lol:
't Is niet omdat er geen brood in huis is, dat ze dat niet kan betalen he... ;)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Maar bier had ze blijkbaar wel genoeg hé! :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:Maar bier had ze blijkbaar wel genoeg hé! :lol:
ja, Nancy heeft ook haar prioriteiten hé als ze boodschappen doet. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Bas4444
Nog geen rang

Bericht door Bas4444 »

Volgens mij had Frank bij Sanitechniek een andere blouse/hemd aan als in de Zus & zo!
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Nancy vraagt zich af hoe ze de huur moet betalen als den Eddy in de lik zit, dat is ze toch gewoon... toen hij in Rusland vast zat heeft ze toch ook gewoon met haar poetsen de huishuur kunnen betalen?

(Natuurlijk hebben ze de laatste tijd duchtig boven hun stand geleefd, dat geef ik toe... twee lonen en nog wat zwart geld op de koop toe.)
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Bas4444 schreef:Volgens mij had Frank bij Sanitechniek een andere blouse/hemd aan als in de Zus & zo!
Hij had zich dan ook omgekleed hé, als bleek dat hij niet zou moeten werken. Eerst zijn werkkledij, dan zijn gewone kleren.
0 x
Plaats reactie