Ruben Huisman (Wim Van De Velde)
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Re: Ruben Huisman (Wim Van De Velde)
Ruben trekt wel heel snel de conclusie "hij gaat zichzelf iets aandoen" he. Ipv te zeggen tegen Dieter, " ik denk dat .."
Oke, de sms was wel wat onheilspellend, maar ik denk niet dat Arne iets van plan is.
Oke, de sms was wel wat onheilspellend, maar ik denk niet dat Arne iets van plan is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is bij deze dus al wel gebeurd. Hij heeft haar niet bij vertrouwelijke info gezet,ze heeft het zelf gepakt.Tiboko schreef:n ieder geval, hij kan haar op de unief niks maken, want dan geeft hij indirect toe dat hij een tweedejaars bij vertrouwelijke info uit zijn praktijk liet, want hij had zijn dossierkast (zoals het hoort) ook op slot kunnen doen natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Hij wil gewoon geen risico nemen en flikken zijn niet bekend om hun reactievermogen, dus ja, dat snap ik wel... Dat Jana ondertussen aan de rand van de afgrond staat, ziet hij niet, maar soit... de mens "is goed in zijn vak".karolien85 schreef:Ruben trekt wel heel snel de conclusie "hij gaat zichzelf iets aandoen" he. Ipv te zeggen tegen Dieter, " ik denk dat .."
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
De mens is goed in zijn vak,Jana is niet goed in het hare.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk niet dat hij medelijden met Jana zal krijgen. Ze heeft zijn vertrouwen geschonden en alles omver gegooid.
En ja, een stagiair vertrouw je vanaf het prille begin.
En ja, een stagiair vertrouw je vanaf het prille begin.
0 x
-
- x 435
Ruben zal binnenkort ook een groepspraktijk kunnen oprichten. 4 (Arne, Karin, Olivia, Jana...) potentiële patiënten, dat zou wel eens te zwaar kunnen worden. In "Thuis" zijn ze niet gewoon van echt de handen vol te hebben met werk.
Hopelijk vergeet hij niet meer van zijn boekjeskast te sluiten.
En dat hij dan ook maar de deur die rechtstreeks toegang geeft tot de privé van Ann en C° op slot doet. Dat Ann daar zomaar binnen kon stappen, dat vind ik ook verre van normaal.

Hopelijk vergeet hij niet meer van zijn boekjeskast te sluiten.
En dat hij dan ook maar de deur die rechtstreeks toegang geeft tot de privé van Ann en C° op slot doet. Dat Ann daar zomaar binnen kon stappen, dat vind ik ook verre van normaal.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Maar in Ann's praktijk kunt toch ook zomaar binnenstappen? Dat hebben we al meer dan eens gezien.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat wil nog niet zeggen dat Ruben dat dan ook maar moet doen.
0 x
-
- Nog geen rang
Een dossierkast moet altijd op slot zijn en ik neem aan dat in de dokterspraktijk alles dogotaal os of in afgesloten dossierkasten zit..
Desalniettemin jana wist heel goed wat ze deed en dat het haar r carrière zou kosten. Raar dat ruben haar zomaar als onbekende vertrouwde.. vraag me trouwens af wat voor werk hij haar gaf :p
Desalniettemin jana wist heel goed wat ze deed en dat het haar r carrière zou kosten. Raar dat ruben haar zomaar als onbekende vertrouwde.. vraag me trouwens af wat voor werk hij haar gaf :p
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ruben had het weer al eens juist gezien. Arne heeft idd zelfmoord willen plegen. Dank u wel hé Jana, goed gedaan!
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Whoops, wel dus ..karolien85 schreef:Ruben trekt wel heel snel de conclusie "hij gaat zichzelf iets aandoen" he. Ipv te zeggen tegen Dieter, " ik denk dat .."
Ik heb niks gezegd

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het is ook wel extreem natuurlijk, en niet iedereen probeert zelfmoord te plegen als hij/zij heel diep zit qua gevoelens. Ik denk dat Ruben voor een deel ook gewoon op "veilig" speelde toen hij dat zo stellig aangaf tegenover de politie. Dan kon het achteraf alleen maar meevallen mocht hij het verkeerd ingeschat hebben...karolien85 schreef:Whoops, wel dus ..karolien85 schreef:Ruben trekt wel heel snel de conclusie "hij gaat zichzelf iets aandoen" he. Ipv te zeggen tegen Dieter, " ik denk dat .."
Ik heb niks gezegd

Maar goed, wel fijn dat hij zo alert gehandeld heeft natuurlijk

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Hopelijk voelde hij zich ook een beetje medeverantwoordelijk omdat hij zo slordig was met vertrouwelijke info. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Een stagiaire zal altijd inzage hebben in de dossiers, anders heeft een stage geen zin. Al had hij de dossiers op zijn bureau laten liggen, verantwoordelijk is hij niet. Jana was niet Nancy, maar een asp. medewerkster in zijn praktijk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Het is toch niet Ruben die in de fout is gegaan hé,het is Jana,punt.
Zoals Jessie V zegt, Jana mag dossiers inkijken en zeker daar met Ruben over praten,dat is idd een deel van de stage,maar het gaan doorvertellen in een café,dat is geen deel van de stage!
Zoals Jessie V zegt, Jana mag dossiers inkijken en zeker daar met Ruben over praten,dat is idd een deel van de stage,maar het gaan doorvertellen in een café,dat is geen deel van de stage!
0 x
Potentia Principatum