Elk kind heeft een invisible friend nodig heCaligula schreef:Ze zou mss haar zoontje kunnen meebrengen? Kan hij samen met de onzichtbare Sandrine spelen.
Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Re: Charité (Aïssatou Diop)
0 x
-
tvx1
- x 435
Ann had daarom net een manier gezocht waarop Charité de opleiding op haar eigen tempo kan voltooien. Allesbehalve intensief.Amiche schreef:Die verplegingsopleiding is wel enorm intensief he, over meerdere jaren - ze kan daarnaast niet eens meer in de praktijk werken! En inderdaad mag ze wel met haar verblijfsvergunning? Daar wordt nooit over gesproken.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

een verpleegopleiding online???? ik hoop niet dat ik zo'n zuster ooit aan mijn bed krijg!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- De blauwe spoeling
- Nog geen rang
Telkens er over een opleiding wordt gesproken klapt ze dicht en wordt ze stil, het lijkt wel of die verpleegster-opleiding er nooit is geweest, zo geeft ze mij toch de indruk.
0 x
-
mysticia
- Nog geen rang
Wat zou er met Charité zijn? Zou ze geslagen zijn? De bril en het weigeren te laten kijken doet me vermoeden van wel...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als een personage in een soap, Charité bijvoorbeeld, binnenshuis een zonnebril draagt kan dit enkel betekenen dat de zon te fel schijnt
, dat ze niet herkend wil worden
, of omdat zij een blauw oog heeft
.
Elementary, my dear Watson
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

-
lord F.
- Poster rang 5

En laten we erop wedden dat het eerste dat ze zal zeggen eens dat duidelijk wordt zal zijn dat ze die pak slaag verdient heeft.Captain Cuckoo schreef:Als een personage in een soap, Charité bijvoorbeeld, binnenshuis een zonnebril draagt kan dit enkel betekenen dat de zon te fel schijnt, dat ze niet herkend wil worden
, of omdat zij een blauw oog heeft
.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is dan blijkbaar wel een hele grote vlieg die in haar oog gezeten heeft. 
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik had een kleine indruk dat er eerder een vlieg op de lamp zit in "Chez Charité"Caligula schreef:Dat is dan blijkbaar wel een hele grote vlieg die in haar oog gezeten heeft.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Hoe oud was die Joseph? Dacht nog heel klein, maar hij heeft blijkbaar een gsm mee naar school?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Caligula
- Poster rang 5

Wie heeft er tegenwoordig geen GSM, wat zeg ik,een smartphone verdorie!
Maar één ding is hier duidelijk: Charité heeft een serieus probleem. Wie of wat zal wel duidelijk worden zeker.
Maar één ding is hier duidelijk: Charité heeft een serieus probleem. Wie of wat zal wel duidelijk worden zeker.
0 x
Potentia Principatum
-
mysticia
- Nog geen rang
Ik dacht ook dat die nog maar Britney haar leeftijd had, of zelfs nog jonger ...
Moest ze hem in t begkn niet van de opvang halen
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Charité heeft een probleem waarover zij te beschaamd is om over te praten. De ideale trigger voor de nieuwsgierigheid van beide dokteressen.Caligula schreef:Wie heeft er tegenwoordig geen GSM, wat zeg ik,een smartphone verdorie!
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ja dacht eens 6 jaar ofzo gehoord te hebben en dat een 6jarige vanop school dan nog belt met een gsm is op z'n minst toch een beetje gek...mysticia schreef:Ik dacht ook dat die nog maar Britney haar leeftijd had, of zelfs nog jonger ...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...