Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
exsencon
x 435

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door exsencon »

Een beetje te haastig en te goed willen doen? Aangeport door serpent Rosa!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

"de onverbiddelijke zoener" :lol: geen wonder dat Judith achterover viel van het "verschieten", je zou van minder :crazy:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Wallanderjunior schreef:"de onverbiddelijke zoener" :lol: geen wonder dat Judith achterover viel van het "verschieten", je zou van minder :crazy:
:lol: :lol: :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Als het om zijn omgang met Judith gaat heb ik maar 1 woord voor Geert: klungel. (en dat had ik niet van hem verwacht).
kom kom, dat laatste lijkt me toch sterk. :)
hij mag dan een krak zijn in z'n vak en ook over een heleboel mensenkennis beschikken, op liefdesvlak is hij het niet gewoon om het initiatief te nemen. :)
Bij Claire en Marianne moest hij zelf niks doen >> ze lagen al aan z'n voeten voor hij het zelf door had. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ocharme , hij was zo geprogrammerd door dat venijn van Rosa dat hij dit wel moest doen !
0 x
Hannelore123
x 435

Bericht door Hannelore123 »

Nounake, hij moet niet doen wat zij zegt hé. Het is nog altijd zijn verantwoordelijkheid, niet die van Rosa.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ja, da's ook waar !
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Rosa is het serpent van het paradijs en fluistert in Geert zijn oor.: bijt maar jongen, bijt maar! :lol: :lol: :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

exsencon schreef:Rosa is het serpent van het paradijs en fluistert in Geert zijn oor.: bijt maar jongen, bijt maar! :lol: :lol: :lol:
gelukkig is Judith zelf geen serpent, zou niet gezond geweest zijn voor Geert :crazy:

volgens mij heeft ze op geen enkel moment "verliefde signalen" naar Geert gestuurd
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Maar hij dan evenmin naar haar, toch? Ok, hij is toen helemaal naar de Ardennen gereden voor haar, maar zo heeft zij ook wel dingen voor hem gedaan. Het is niet omdat iemand je niet elke seconde smachtend aankijkt dat hij of zij geen gevoelens kan hebben.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

... en ik ga eerlijk zijn: moest ik verliefd zijn op X, en X nodigt me uit voor een etentje 's avonds, vermeldt expliciet dat de kinderen er niet zijn, en vraagt me dan na het eten of ik al toe ben aan een nieuwe relatie, dan zou ik dat ook 'fout' interpreteren en zou ik wel wat meer proberen dan een wilde maar kuise lipkus zoals Geert.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

welja, judith moet toch al serieus met zichzelf bezig geweest zijn om niet te merken dat geert verliefd was op haar.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lacrimosa schreef:... en ik ga eerlijk zijn: moest ik verliefd zijn op X, en X nodigt me uit voor een etentje 's avonds, vermeldt expliciet dat de kinderen er niet zijn, en vraagt me dan na het eten of ik al toe ben aan een nieuwe relatie, dan zou ik dat ook 'fout' interpreteren en zou ik wel wat meer proberen dan een wilde maar kuise lipkus zoals Geert.
Vaneigenst ! En vrouwen weten goed genoeg hoe mannen in mekaar zitten, zeker vrouwen die er goed uitzien en veel bewonderaars hebben. t Lijkt me wel naief dat Judith niet zo beseffen dat ze valse signalen uitzond, al moest Geert natuurlijk haar niet direct op de mond kussen.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Het schijnt een vrouwelijk trekje te zijn zeker? Onbewust signalen uitzenden die verkeerd geinterpreteerd kunnen worden en dan moord en brand schreeuwen (ok, dat heeft ze nu niet gedaan maar andere vrouwen op het forum wel) als de man in kwestie een move maakt. Gelukkig ben ik maar een halve vrouw dus ik schreeuw niet zo hard en ik versta Geert voor de volle 100%, ik had net hetzelfde gedacht en gedaan.
Want ik vraag me af, toen ze daar zo in de zetel zaten en Judith dat vroeg aan Geert, hoeveel kijkers er op het laatste moment niet zullen gedacht hebben van "... het zal toch niet waar zijn zeker?"
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Ik zie het probleem eigenlijk niet - Geert heeft gedacht dat er signalen waren, of heeft signalen verkeerd geïnterpreteerd.
En Judith voelt blijkbaar niet hetzelfde, maar is ook niet beledigd/gekwetst.

Ik denk dat zij Geert meer als vaderfiguur ziet, dus dat ze geschrokken was, dat verwondert me niet.
Het WAS ook wel een pantersprong... :lol:

Dus ik snap de commotie hier niet. Dit gebeurt IRL toch ook?
0 x
Plaats reactie