Als het mijn moeder was, ik had ze buitengesmeten! Nooit naar haar dochter omzien, maar wel last-minute opeens tijd met haar opeisen!
Arme Bob, hij nam het nog goed op vond ik!
Wat ging ze eigenlijk gedaan hebben moest gans de bende van dat huis besloten had om thuis te blijven en daar samen te eten?Prieeltje schreef:Wie haalt het nu in zijn hoofd onaangekondigd binnen te vallen en te zeggen dat je alles bij hebt om lasagne te maken? Hoe groot was de kans dat Jana en Bob nog geen plannen hadden die avond of zelf al eten voorzien hadden? En dan met zo'n kleuterachtige uitdrukking triestig kijken omdat Jana eerst zei dat ze al plannen had, niet te doen die Ellen!![]()
Als het mijn moeder was, ik had ze buitengesmeten! Nooit naar haar dochter omzien, maar wel last-minute opeens tijd met haar opeisen!
Maar Bob dacht toch exact hetzelfde als Ellen? Hij kwam er ook maar laat mee af dat ze uitgenodigd waren om bij zijn moeder te gaan eten, vind ik. En het was om spontaan te doen...Prieeltje schreef:Wie haalt het nu in zijn hoofd onaangekondigd binnen te vallen en te zeggen dat je alles bij hebt om lasagne te maken? Hoe groot was de kans dat Jana en Bob nog geen plannen hadden die avond of zelf al eten voorzien hadden? En dan met zo'n kleuterachtige uitdrukking triestig kijken omdat Jana eerst zei dat ze al plannen had, niet te doen die Ellen!![]()
Niemand buiten Jana maar dat hebben de scenaristen nog niet doorWiske schreef:Alweer onaangekondigd komen binnen vallen...![]()
Ik dacht even dat Jana van gedacht ging veranderen en niet naar de dansles zou gaan.
Pff ik moet van dat mens echt niet hebben
Inderdaad. Ellen Blomaert lijkt overtuigd te zijn dat de wereld om haar draait. Geef die ook maar aan ToonCrackers schreef:Was die daar nu weer onaangekondigd op exact dezelfde manier?
Ik vermoed dat haar functie momenteel vooral is om haar zoveel mogelijk te laten botsen met Bob.Kiki_Dee schreef:Uit welk hol komt die plots gekropen?!
Ik zie de meerwaarde niet van haar personnage...
of om Jana voor de keuze te stellen: de mama of het vriendje?lord F. schreef:Ik vermoed dat haar functie momenteel vooral is om haar zoveel mogelijk te laten botsen met Bob.Kiki_Dee schreef:Uit welk hol komt die plots gekropen?!
Ik zie de meerwaarde niet van haar personnage...