Victor

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Victor

Bericht door frank »

maurice schreef:Is Victor er nu voorgoed uit sinds dinsdag???? (srry voor de Victor-fans, wishfull thinking :wink: ) (Hoewel ik de acteur in kwestie goed vind, deze rol zorgde er enkel voor dat we nog meer de zaagplaat van Jenny te horen kregen)
Denk niet dat we er al vanaf zijn. :) Ze gaan niet een ganse nevenplot van die ex-gedetineerde Cécille opvoeren om er dan zo rap al vanaf te stappen.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

victor blijft meedraaien, maar dat verhaal met die marleen was ook snel afgerond, dus mss met die cécile ook ? er zullen nog wel "lijken" uit de kast vallen zeker met zijn gevangenisverleden ?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Willy Crevits schreef:victor blijft meedraaien, maar dat verhaal met die marleen was ook snel afgerond, dus mss met die cécile ook ? er zullen nog wel "lijken" uit de kast vallen zeker met zijn gevangenisverleden ?
Denk niet dat het Cécile-verhaal al afgerond is. Volgens mij is het een gelijkaardige verhaallijn als destijds met Waldek en Rosa.
0 x
Be there at ten.
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

frank schreef:
Willy Crevits schreef:victor blijft meedraaien, maar dat verhaal met die marleen was ook snel afgerond, dus mss met die cécile ook ? er zullen nog wel "lijken" uit de kast vallen zeker met zijn gevangenisverleden ?
Denk niet dat het Cécile-verhaal al afgerond is. Volgens mij is het een gelijkaardige verhaallijn als destijds met Waldek en Rosa.
Hoe bedoel je?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Jana_tje schreef:
frank schreef:
Hoe bedoel je?
Welja, het duurde toch eventjes vooraleer het volledig koek en ei was ook al omdat Waldek toen veel aan het liegen was (oa over z'n zus).
Maar t lijkt er nu wel op dat Victor definitief uit Thuis gaat verdwijnen na dat laatste gesprekje met Jenny.
0 x
Be there at ten.
Gesloten