Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door martha »

jessie V. schreef:Hij heeft een bondgenoot in Nancy, de enige
Ik zat gisterenavond helemaal hetzelfde te denken. Spijtig dat hij geen of weinig contact met haar heeft.
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Kimmeke schreef:Dat Tom zijn kwartje over die gsm aan het vallen is 1 ding het allemaal kunnen bewijzen is een ander zaak
Het zal ook kwestie zijn om Peter te overtuigen dat Marianne onschuldig is. Zolang er langs juridische weg geen opening is, zullen Tom en Nancy er nog lang alleen voor staan.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik snap nog altijd niet en nu nog vee minder waarom Tom in godsnaam niet tegen Peter zegt: maar mijn moeder heeft mij dezelfde morgen nog gebeld over de minnaar van Helène.
Dat druist echt in tegen mijn realiteitszin en ik heb het daar verdomme moeilijk mee. Grrr!
0 x
Potentia Principatum
knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn »

tochwel een schande da iemand die ervoor betaald wordt haar te verdedigen z durft tegenwerken en ni iets meer op onderzoek gaat... Tom moet zijn goei vriendin Veerle Dobbelaere en hare handlanger Filip Peeters eens opsnorren.. die gsm zou rap gevonden zijn
En idd waarom herinnert hijz ich precies ni da Marianne m die vrijdag gebeld heeft.. mss is hij nog teveel onder de indruk
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Ik snap nog altijd niet en nu nog vee minder waarom Tom in godsnaam niet tegen Peter zegt: maar mijn moeder heeft mij dezelfde morgen nog gebeld over de minnaar van Helène.
Dat druist echt in tegen mijn realiteitszin en ik heb het daar verdomme moeilijk mee. Grrr!
Vermoedelijk beginnen nu de puzzelstukjes in het hoofd van Tom stilaan op hun plaats te vallen. Nu nog Peter, de advocaat van zijn moeder notabene, overtuigen en we gaan de goede richting uit.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ik snap nog altijd niet en nu nog vee minder waarom Tom in godsnaam niet tegen Peter zegt: maar mijn moeder heeft mij dezelfde morgen nog gebeld over de minnaar van Helène.
Maar ja, dat bewijst natuurlijk niet veel. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

lord F. schreef:
Maar ja, dat bewijst natuurlijk niet veel. :)
Bewijzen niet maar het maakt het verhaal van Marianne toch iets geloofwaardiger vermits ze dit zei nog voor de moord gebeurde en dat dit eventueel dan het motief van Hélène kan zijn omdat Marianne haar ontmaskerd heeft.
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Dat zou evengoed kunnen betekenen dat het moord op voorbedachte rade was. Aangezien het aangeeft dat Marianne al bezig was met stoken en dat die telefoontje naar Tom wel eens een onderdeel van haar plannetje zou kunnen zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Haar "plannetje" kon niet voorzien dat Helène zou afkomen en daarna Geert.
Compleet onmogelijk. Tom heeft iets in handen dat hij moet vertellen. Ik begrijp echt niet waarom die scenaristen daar zo moeilijk over doen. Hun elastiek is aan het einde aan het komen of gaan ze wachten tot ze terug omhoog getrokken worden. Een beetje rekken is goed, maar...weten ze wanneer ze moeten ophouden?
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

We weten toch zo onderhand wel van tevoren dat dit TERGEND langzaam gaat verlopen. Vol met zaken die verkeerd begrepen worden of niet begrepen worden en, voor ons, onbegrijpelijk zijn.
Ik vrees dat we er nog lang niet zijn en daar gaat het ook om bij degenen die het allemaal bedenken.
Galigula ik vrees dat je nog een tijdje op je tanden zal moeten bijten.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:We weten toch zo onderhand wel van tevoren dat dit TERGEND langzaam gaat verlopen. Vol met zaken die verkeerd begrepen worden of niet begrepen worden en, voor ons, onbegrijpelijk zijn.
Ik vrees dat we er nog lang niet zijn en daar gaat het ook om bij degenen die het allemaal bedenken.
Akkoord, maar er is een grens tussen rekken en onnozel beginnen doen. Ze zitten er heel dicht bij.
0 x
Potentia Principatum
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Caligula schreef:Haar "plannetje" kon niet voorzien dat Helène zou afkomen en daarna Geert.
Compleet onmogelijk. Tom heeft iets in handen dat hij moet vertellen. Ik begrijp echt niet waarom die scenaristen daar zo moeilijk over doen. Hun elastiek is aan het einde aan het komen of gaan ze wachten tot ze terug omhoog getrokken worden. Een beetje rekken is goed, maar...weten ze wanneer ze moeten ophouden?
Er zijn andere voorbeelden, Neighbours bvb, dat gaat supersnel, soms iets te snel als je een paar afleveringen gemist hebt ;)

Maar ik volg je Caligula, ik wacht ook op het moment dat Tom zijn frank valt, al heeft hij zich al suf gepiekerd. Het zou net stom zijn mocht het nu bij hem ineens wel te binnen schieten. Dat zou pas ongeloofwaardig zijn. Het zal toch geen scenariofout zijn zeker, een menselijke fout kan altijd ...
0 x
knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn »

Enneuh.. dat Marianne hare frank ni valt over die 160.000 euro die ze zouden mislopen vlgens die sms..dat dat da geld vr britney en sandrientje is.. zij kan weten dat dat helene haar motief was om geert uit de weg te willen: zijn vrijgevigheid en het feit dat ze da geld ni gaat willen uitdelen zal haar dan helpen.. raar hoe zowel tom als marianne een geheugen als ene vergiet hebben
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Daar heb je een punt. Zowel Nancy/Eddy als Ann weten over de intentie van Geert en dat zou ook wel eens ter sprake mogen komen.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Nancy heeft er met haar speech op de begrafenis wel voor gezorgd dat alle aanwezigen weten dat Geert een som geld aan Britney wilde geven..
Hopelijk vertelt Nancy dit hele gegeven nog eens opnieuw aan Tom!
0 x
Plaats reactie