Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door satine »

Daar hebben we inderdaad een ander topic voor. :razz:

Ik vond de 'alcoholvergiftiging' van Lowie niet te vergelijken met wat er nu met Eddy is.
Verder weet ik niet wat te verwachten als hij 'wakker wordt' - zal hij helder zijn, zal hij verward zijn.
Zal hij mompelen, praten? En als hij dat doet, zal hij geloofd worden?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Alles valt te verwachten, van helemaal helder tot een serieuze blackout over de laatste dagen voor zijn coma. Voordeel is dat Eddy goed doorvoed is en daardoor waarschijnlijk geen vitaminegebrek heeft wat tot Korsakov zou kunnen leiden. Iemand met één of andere vorm van dementie hebben we nog niet gehad en Eddy zat nog nooit om een straf verhaal verlegen, dus moest hij zich toch een Korsakov gezopen hebben zou dat nog voor heel wat entertainende momenten kunnen zorgen maar aan de andere kant zou Peggy dan onschuldig veroordeeld worden omdat Eddy's eventuele bekentenis als waardeloos zou beschouwd worden.
0 x
Cyper
Nog geen rang

Bericht door Cyper »

Moderator bericht:
*Stuk tekst verwijderd*
Dit is het topic van Eddy, niet van de oude koeien, niet van de schrijvers, noch de kijkers.
Hoedanook, behalve "Snuiteke" is er niemand die een motief heeft voor de moord op Femke en/of Lukas. Alleen: de haat van Eddy voor Peggy is zo groot, dat hij -niet wetend dat die camionette aan Femke verkocht is- haar wel zou hebben durven willen dood krijgen. Dat hij nu (als hij het is) zijn eigen kleinkind heeft vermoord, kan zijn grenzeloos verdriet verklaren.
Als hij eraan doodblijft, of voor eeuwig in de bak verdwijnt, zou ik dat heel jammer vinden, want zowel het personage als de acteur zijn uitermate innemend.
Maar Peggy hééft het dus niet gedaan. En behalve Eddy is er niemand, die het kàn gedaan hebben. Dus ik vrees het ergste... :-?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Eddy wordt dus wakker hé,had ik altijd gedacht en hij zegt: ik wil dood! Tja, wat moeten we daar achter zoeken?
0 x
Potentia Principatum
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Dat hij niet kan leven met de dood van Lucaske op zijn geweten. Hoe erg moet het zijn om wakker te worden en dat terug te beseffen. Hij is liever dood dan dat dit uit zou komen want hoe ondraaglijk dat voor Peter/Femke enz zou zijn, zo kan hij niet leven.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Als Eddy de camionette gesaboteerd zou hebben, dan moet niemand daar verstomd van staan. Indertijd wilde hij Femke aanranden, heel lang geleden, en sindsdien heeft hij nog een hoop dingen mispeuterd. Maar ja, ineens moest het een populair personage worden, dus de spons erover.
Eddy deugt niet, dat is geen nieuws hè.
Ik heb mij over het verleden van Eddy nooit kunnen overzetten, ondanks zijn populairdere imago tot nu. Ik zou zo iemand in het echte leven nooit vertrouwen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Ik heb nog gedacht als Eddy het woordje "brouwerij" hoort, hij wel zijn ogen ging opendoen :lol:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Soapseut schreef:Als Eddy de camionette gesaboteerd zou hebben, dan moet niemand daar verstomd van staan. Indertijd wilde hij Femke aanranden, heel lang geleden, en sindsdien heeft hij nog een hoop dingen mispeuterd. Maar ja, ineens moest het een populair personage worden, dus de spons erover.
Eddy deugt niet, dat is geen nieuws hè.
Ik heb mij over het verleden van Eddy nooit kunnen overzetten, ondanks zijn populairdere imago tot nu. Ik zou zo iemand in het echte leven nooit vertrouwen.
Inderdaad, je kan hem niet vertrouwen zelfs al probeert hij soms zijn leven te beteren, hij kan zichzelf niet vertrouwen: omdat hij zichzelf totaal niet onder controle heeft. Altijd opnieuw zien we hem toegeven, is het niet aan hebzucht, dan wel aan wraaklust of aan drank.

En altijd is het iemand anders zijn schuld. Nooit de schuldige, altijd de slachtofferrol. Ik heb meegedaan aan dit of dat louche zaakje omdat "we geen nagel hebben om aan ons gat te krabben". Ik heb dom gedaan omdat Peggy mij ertoe dreef.

't Is ook zo'n spijtige vicieuze cirkel met hem. Hij drinkt omdat hij ongelukkig is, hij is agressief omdat hij drinkt, hij is ongelukkig omdat hij agressief is, hij drinkt omdat hij...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

We weten nu onderhand wel dat dit niet allen verdriet is. Wanneer gaat deze bom barsten?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:We weten nu onderhand wel dat dit niet allen verdriet is. Wanneer gaat deze bom barsten?
Morgenavond zou een geschikt tijdstip zijn,zo naar het einde van de episode toe. Ik had even gedacht vandaag en dan dacht ik: dju dat kan niet, het is maar donderdag,het moet vrijdag zijn verdomme! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Caligula schreef:
jessie V. schreef:We weten nu onderhand wel dat dit niet allen verdriet is. Wanneer gaat deze bom barsten?
Morgenavond zou een geschikt tijdstip zijn,zo naar het einde van de episode toe. Ik had even gedacht vandaag en dan dacht ik: dju dat kan niet, het is maar donderdag,het moet vrijdag zijn verdomme! :mrgreen:

Ik denk dat het helaas nog niet voor meteen zal zijn.
Zijn reactie spreekt boekdelen.
Maar de aap gaat volgens mij nog lang niet uit de mouw komen.
Dat zou volgens Thuis termen veel te snel zijn mijn gedacht :razz:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik denk ook dat het voor morgenavond zal zijn. :) Ik vond het al verbazend dat niemand erbij stil staat *waarom* hij dood wil.
Hij kan onmogelijk meer verdriet hebben dan Peter en Femke zonder dat hij iets te verbergen heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Het is inderdaad ondertussen wel duidelijk dat zijn gedrag niet enkel verdriet is maar vooral ook voortkomt uit een gigantisch schuldgevoel. Volgens mij zou het zelfs beter zijn moest hij sterven dan dat de waarheid aan het licht komt (even geen rekening houdend met Peggy dan die er onschuldig voor zou opdraaien).
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een vrijdag episode hé. Wat had ik ook weeral gzegd? Enfin, zo gezegd,zo gedaan en het heeft al bij al nog niet zo lang geduurd. Eddy heeft daar natuurlijk wel een bom laten ontploffen. Plus dan nog het feit dat Peter ook in de penarie zit want hij heeft Eddy opgefokt en hem niet kunnen tegenhouden.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

OMG nooit geweten dat een peperkoek iemand kon laten bekennen. Justitie hebben jullie meegekeken? This is it! Anderzijds zat dit er wel een beetje aan te komen. Ben benieuwd hoe deze kluwen zich gaat afwinden. Als ik Peggy was geweest had ik de Peperkoek naar Eddy's knar gemikt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Plaats reactie