Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door Jules »

Om eens terug te keren naar het topic nl Geert Smeekens, en toch ook toe te voegen aan de discussie die jullie hier aan het voeren zijn over gsm's en bereikbaarheid etc: Geert was er zelf indertijd goed genoeg in, om zijn gsm af te zetten of te negeren, toen hij in de Ardennen zat. (Met alle gevolgen vandien met heel dat Emma-gedoe).

Hij zal nog wel van de oude stempel zijn, zeker? Maar dan ben ik dat ook, hoor! Want mijn gsm gaat ook gewoon uit als ik geen zin heb om bereikbaar te zijn. Het is wel enorm spijtig voor hem dat hij niet naar Marianne heeft willen luisteren toen ze belde... maar ze had dat dan ook veel kalmer moeten aanpakken, maar ja... gedane zaken nemen geen keer. Ik zal hem missen. :(
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik vind het wel jammer dat hij er op deze manier is uitgegaan. Hij had van mij gerust naar de Ardennen mogen trekken om in alle stilte te rentenieren. Hij had echt niet dood gehoeven.

Want op de verhaallijn "Heeft Marianne het gedaan of niet?" zit ik persoonlijk niet te wachten.

Het is toch een beetje een anti-climax voor een personage dat er zo lang ingezeten heeft.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ja maar het was wel een totale surprise ! Gewoonlijk zijn de finale verhalen heel voorspelbaar maar dit had toch niemand voelen aankomen hé ? In ieder geval , ik niet en ik verschoot echt ! Ik had echter zo graag gezien dat hij die toverheks van een Hélène buiten gooide en dan, ofwel stierf ofwel terug bij 't leger ging , whatever maar niet dood !
0 x
Robin23
Nog geen rang
x 2

Bericht door Robin23 »

Ik vind het vooral jammer dat hij is gestorven met de gedachte: Marianne liegt, niet Hélène.
Stiekem hoop ik dat hij het nog in het moment dat wij nog niet hebben gezien, is te weten gekomen.
Afwachten!
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik denk dat ze met flashbacks nog wel zullen aantonen dat hij het, net op het einde, wel wist dat Marianne gelijk had. Maar ik blijf het een triestig einde vinden van een personage dat toch lang meegespeeld heeft. Ik had hem liever uitgewuifd naar de Ardennen. Soms is een "sereen" afscheid beter. Ik vond dit niet nodig :cry:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Goh, wat is een mooie exit in Thuis? :) Toch stoerder dat je personage vermoord wordt?
Dan heb je duidelijk een punt achter je rol gezet en dan zindert het nog een tijdje na.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Het is wel erg definitief. Bij een vertrek naar de Ardennen (bv) kan het personage nog altijd terugkeren mocht de acteur en schrijvers het willen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef:Het is wel erg definitief. Bij een vertrek naar de Ardennen (bv) kan het personage nog altijd terugkeren mocht de acteur en schrijvers het willen.
Ze kunnen binnen een paar jaar er nog mee afkomen dat dokter Geert nog een tweelingsbroer had. ;)

En dan weten dat dokter Dré nog steeds van z'n oude dag geniet in het Zuiden van Frankrijk terwijl de acteur allang dood is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Marianne moest weten dat Geert totaal niet vatbaar is voor telefoontjes over Hélène van haar.
In zijn legendarische koppigheid hoort hij alleen wat hij wil horen. Zo ook verkoos partij voor
Mayra en An, luisterde toen al niet naar haar en denkt nu alleen maar dat Marianne aan 't stoken is.
Goede dokter, brave man, principieel en zo soepel als beton en ging lopen bij problemen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
Omega schreef:Het is wel erg definitief. Bij een vertrek naar de Ardennen (bv) kan het personage nog altijd terugkeren mocht de acteur en schrijvers het willen.
Ze kunnen binnen een paar jaar er nog mee afkomen dat dokter Geert nog een tweelingsbroer had. ;)

En dan weten dat dokter Dré nog steeds van z'n oude dag geniet in het Zuiden van Frankrijk terwijl de acteur allang dood is.

En we zijn weer lekker off-topic. :thumbdown:
Dokter Geert Smeekens is dood en de scenaristen kunnen maar beter niet nog eens met een dubbelganger(of tweelingbroer) afkomen of 't forum ontploft!
En dan nu terug over naar wijlen dokter GEERT SMEEKENS aub?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Ze kunnen binnen een paar jaar er nog mee afkomen dat dokter Geert nog een tweelingsbroer had. ;)
Een halfbroer mss, meer het genre van Thuis... :whistle:
0 x
Potentia Principatum
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Het is jammer dat hij dood gegaan is, maar het was noodzakelijk voor de reeks. Je kan niet iedereen gewoon laten vertrekken. Qua verhaallijn en cliffhanger vind ik het zeer goed gedaan dat hij dood is. Dat verassings effect heeft thuis echt meer nodig, alles is zo voorspelbaar.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wel, ik heb toch nog aan Geert"s dood moeten denken. Spijtig dat het op deze manier moest gebeuren, maar ja, anders geen spannende verhaallijn voor volgend seizoen zeker.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, de zoveelste whodunit... Ik hoop dat het kort en krachtig is. Ijdele hoop waarschijnlijk.
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

En zo deed Peter Rouffaer toch ook nog eens mee. ;)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gesloten