Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Tegen Britney: "tegen mij mag je écht álles vertellen..." en dan vertel ik het verder (zei ze er helaas niet bij) maar we weten dat ze het toch doet 
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
En vooral dat Nancy zoals gewoonlijk verkeerde conclusies trekt en zo voor misverstanden zorgt.heidiw schreef:Tegen Britney: "tegen mij mag je écht álles vertellen..." en dan vertel ik het verder (zei ze er helaas niet bij) maar we weten dat ze het toch doet
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Ja lap, we zijn 4 dagen ver en de gazet weet al van de kus tussen Kobe en Peter. JOEPIE!!!
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
En zoals ik eerder zei, Nancy trekt weer eens verkeerde conclusies, zij denkt al direct dat Kobe en Peter een homo koppel zijn en dat Peter Femke aan het bedriegen is, echt iets voor Nancy. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik heb Nancy alleen horen zeggen 'Die kussen mekaar, dat kan toch niet!
De vetzakken'
Over homokoppel of Femke bedriegen is geen woord gezegd.
Maar dat zal meer dan waarschijnlijk nog wel komen.
De vetzakken'
Over homokoppel of Femke bedriegen is geen woord gezegd.
Maar dat zal meer dan waarschijnlijk nog wel komen.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Wel Satine, de dag dat we moeten zeggen dat we ons schoenen zouden opeten als Nancy iets niet doorvertelt zal meer dan waarschijnlijk dezelfde dag zijn als dat de varkens kunnen vliegen.
Ze liep al zo vlug ze kon met die tablet weg om het aan haar dochter te laten zien. Enfin, dat hoop ik toch
Ze liep al zo vlug ze kon met die tablet weg om het aan haar dochter te laten zien. Enfin, dat hoop ik toch
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Femke was reeds op de hoogte van die kus en zij gelooft Peter en heeft haar moeder eens ferm onder haar vijs gegeven.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Nancy is en blijft voor mij de meest onuitstaanbare personnage uit Thuis.
Wanneer gaat er iemand trouwens eens een aangepaste kledij zoeken voor haar ? Niemand maar dan ook niemand loopt er tegenwoordig nog zo bij en dan werkt ze in een zogenaamde "klassezaak" ....Niet te doen !
Wanneer gaat er iemand trouwens eens een aangepaste kledij zoeken voor haar ? Niemand maar dan ook niemand loopt er tegenwoordig nog zo bij en dan werkt ze in een zogenaamde "klassezaak" ....Niet te doen !
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Daar kwam tornado Nancy voorbij razen. Ze leert het ook nooit hé. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja, er zijn zeker momenten dat spraakwaterval Nancy ook bij mij een lichte irritatie oproept, al was het maar omdat haar gebrek aan tact ooit aan het absurde grenst.
Maar van haar preek tegen Tom gisteren, heb ik toch even stilletjes genoten, hoor.
Ik vond dan ook niet dat ze ongelijk had met wat ze zei...
Maar van haar preek tegen Tom gisteren, heb ik toch even stilletjes genoten, hoor.
Ik vond dan ook niet dat ze ongelijk had met wat ze zei...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ze heeft inderdaad niet altijd ongelijk, maar de manier waarop ze haar mening brengt is er soms toch wel echt over.
Nog even en ze wordt beschouwd als de plaatselijke dorpsgek(kin) want zo gedraagt ze zich dikwijls wel.
En ik heb niet de indruk dat Dieter hier blij mee is.
Wat Stan betreft: ik begrijp haar boosheid, want het slachtoffer was haar dochter.
En het hàd inderdaad veel erger kunnen zijn. Maar dat was NIET het geval.
Dat zou ze na anderhalve week toch al moeten beseffen.
Verder vind ik ook dat Nancy eens moet kijken naar haar eigen kinderen voor ze zo staat te roepen tegen een minderjarige.
Waren Femke en Renzo altijd zo'n lieverdjes?
Ik dacht het niet!!!
Nog even en ze wordt beschouwd als de plaatselijke dorpsgek(kin) want zo gedraagt ze zich dikwijls wel.
En ik heb niet de indruk dat Dieter hier blij mee is.
Wat Stan betreft: ik begrijp haar boosheid, want het slachtoffer was haar dochter.
En het hàd inderdaad veel erger kunnen zijn. Maar dat was NIET het geval.
Dat zou ze na anderhalve week toch al moeten beseffen.
Verder vind ik ook dat Nancy eens moet kijken naar haar eigen kinderen voor ze zo staat te roepen tegen een minderjarige.
Waren Femke en Renzo altijd zo'n lieverdjes?
Ik dacht het niet!!!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, het is (vooral de laatste tijd) vaak echt over het randje. Haar reactie tegenover Stan gisteren, vond ik er ook weer echt over. Er is een verschil tussen terechte boosheid en blinde furie. Zelfs Britney fronste zich een ongeluk en ik kan dat meisje geen ongelijk geven. Nancy is - op Vic na - veruit de "jongste" van het hele gezelschapsatine schreef:Ze heeft inderdaad niet altijd ongelijk, maar de manier waarop ze haar mening brengt is er soms toch wel echt over.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Haar woede tegenover Stan begrijp ik wel want eigenlijk ging het niet zozeer over het omver rijden van Britney maar wel dat hij haar voor dood liet liggen. Maar hoe ze de laatste tijd tegen iedereen zo OTT doet... Zoals tegen Kobe bijvoorbeeld... Ach ja, misschien zit ze in de menopauze... dan maken je hormonen en je humeur al eens rare sprongen. Als het dat is hoop ik dat het niet te lang duurt want een Nancy in "normale" staat is al gek genoeg.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Nancy vertelt Kaat over die kus van Kobe en Peter, ik heb zo de indruk dat Nancy weer eens aan het stoken is maar gelukkig trapt Kaat er niet in.
Nancy heeft nog het lef om Kaat te vragen hoe het was in bed met Kobe, is zij niet beschaamd?
Zoiets vraag je niet, dat is zeer onbeleefd.
Kaat heeft haar klaar en duidelijk gezegd dat zoiets tot de privésfeer behoort en dus haar zaken niet zijn.
Ik vraag me af wat Nancy eigenlijk daarmee wil bereiken, zij wil precies iedereen tegen Kobe opzetten.
Nancy heeft nog het lef om Kaat te vragen hoe het was in bed met Kobe, is zij niet beschaamd?
Kaat heeft haar klaar en duidelijk gezegd dat zoiets tot de privésfeer behoort en dus haar zaken niet zijn.
Ik vraag me af wat Nancy eigenlijk daarmee wil bereiken, zij wil precies iedereen tegen Kobe opzetten.
0 x
-
ikke
- x 435
Je vraag is reeds beantwoord. Nancy wil op zeker spelen en Kobe uit de buurt houden van haar schoonzoon.apestaart schreef: Ik vraag me af wat Nancy eigenlijk daarmee wil bereiken, zij wil precies iedereen tegen Kobe opzetten.
0 x