1. Steven en Kobe; die het nodig vonden om onder het oog van Karin geheimzinnig te gaan staan doen over de erkenning van Kobe. Eerst is ze wel goed genoeg om haar zoontje uit de shit te helpen, om vervolgens door beide heren - in haar eigen kantoor nota bene - buitenspel gezet te worden. Er was in elk geval geen vaderschapstest nodig om te bepalen dat Kobe en Steven familie zijn van elkaar; die 2 zwelgen zo egoistisch in hun zelfmedelijden en zijn zo met zichzelf bezig, dat je niet naast hun familieband kunt kijken. Ik word er echt een beetje misselijk van als 1 van de 2 in beeld komt. Laat staan wanneer ze samen het scherm sieren.
2. Lowie en Bob; die nu dus blijkbaar bezig zijn aan een masterplan om Kobe terug te pakken, en dat op zo'n belachelijke manier aan lijken te gaan pakken dat ik me afvraag of dat wel goedkomt...
3. Tamara; die haar "rups"

Misschien dat één van al deze bovenstaande, briljante grote lichten eens aan Kaat kan vragen hoe zij zich bij dit alles voelt? Want hoewel zij het grote slachtoffer is in dit hele verhaal, vind ik dat er betrekkelijk weinig met haar ingezeten wordt.
4. Nancy; die van een commercieel feestje een soort halszaak lijkt te maken alsof haar leven er vanaf hangt. Daar is niks spontaans, romantisch of liefs meer aan te bekennen, en alles waar "Didi" nu nog mee afkomt, is er hooguit op gericht om te presteren. Niet omdat hij Nancy zo ontzettend graag ziet, waar hij overigens in mijn ogen ook steeds minder reden toe heeft...
Wat een treurig en egoïstisch boeltje bij elkaar is het soms toch...