Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Lazylady »

^ Omdat Rosa en Jenny een beetje naïef zijn, vermoed ik. Ok, Rosa nam hem nog eens extra onder de loep, maar leek toch snel genoeg overtuigd.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Wat wordt zijn volgende "goede daad" ? Zorgen voor een donor-hoornvlies desnoods via illega orgaanhandel ?

en wat Lazylady zegt dat Luc Rosa misschien zal proberen terug binnendoen ? Ik had juist hetzelfde gevoel gisterenavond. En dat Jenny en Rosa niet zo bits reageren tov Luc is ook wel dat Luc hen het voorbije seizoen niet de "duivel" heeft aangedaan.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik zat ook na te denken, toen Rosa over een donor voor Peggy begon... Die Luc gaat wel iets uit zijn hoed toveren.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij werkt toe naar een verbroedering van de hele club, van daaruit kan hij nieuwe streken bedenken. Hij heeft alle macht in handen. Dat is een slechte gedachte, maar als ik over Luc nadenk is het nooit positief.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Gaat hij nu weer de stalker uithangen?
0 x
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Blij om eens een lieve Luc te zien!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Een lieve Luc? De hypocrisie droop er gewoon af... :whistle:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Peter Jansens schreef:Goed, ik hou ervan als Luc de valserik speelt. Eigenlijk is hij als Krimson in Suske & Wiske, telkens als hij wordt verslagen komt hij terug, maar het mag natuurlijk niet te karikaturaal zoals met de boiler historie die niet klopte van in het begin.
Ja, maar Krimson die komt zo eens om de 20 á 30 boekjes voor. In de tussentijd zijn er dan een hele boel anderen die de slechterik spelen. Als je Luc met een stripfiguur wil vergelijken dan lijkt hij meer op Olrik uit Blake&Mortimer. Die is in ELK album de tegenstander ongeacht wat er in het vorige album is gebeurd. Zelfs als hij iets ondergaat waar je van denkt dat kan nu echt niemand overleven staat hij er in het volgende verhaal weer ongeschonden de slechterik te spelen...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Met dat verschil dat krimson en olrik zwart-wit slechteriken zijn terwijl luc toch iets complexer in elkaar zit. :)
Hij is ook niet altijd de slechterik in thuis.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Helaas zijn zijn "goede"periodes meestal een aanloop naar weer een luizige streek :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Helaas zijn zijn "goede"periodes meestal een aanloop naar weer een luizige streek :lol:
Dat denk ik dus ook.
En ik begrijp niet dat Luc, die net een faillissement achter de rug heeft, in staat is om een andere zaak te kopen. Ik weiger dit te posten in het "wat niet klopt in "Thuis" topic. :whistle:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

ikke schreef:
jessie V. schreef:Helaas zijn zijn "goede"periodes meestal een aanloop naar weer een luizige streek :lol:
Dat denk ik dus ook.
En ik begrijp niet dat Luc, die net een faillissement achter de rug heeft, in staat is om een andere zaak te kopen. Ik weiger dit te posten in het "wat niet klopt in "Thuis" topic. :whistle:
Maar dat soort dingen wordt door de schrijvers altijd verder afgedaan. Elke rechtzaak, procedure en bedrijfssluiting zijn na afloop ook echt uit de wereld (EN uit de herinnering). So much for continuity :dance:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Misschien heeft Luc, net zoals de meeste oplichters en sjoemelaars, een resem bvba's en slaagt hij er altijd in om buiten schot te blijven als er een "zaak" van hem op de fles gaat. Er wordt trouwens ook niet meer gesproken van die grote som geld dat Frank schuldig mbt de sluiting van sanitechniek (was dat geen € 32.000 ?)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc verdient een 84e kans vind ik. Ik denk echt dat hij met de beste bedoelingen de Zus & Zo heeft gekocht.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Geloof je dat echt, Crackers? :doh:
0 x
Gesloten