Joren De Witte (Mathieu Carpentier)
-
- Nog geen rang
- x 21
- x 13
Het valt me op dat er met geen enkel meisje (inclusief Emma) echt sprake is van verliefdheid. Dat heeft hij alleen nog maar ervaren met Stan. Het zal allicht niet lang meer duren voor die zijn herintrede maakt en dan zie ik een toenadering tussen Joren en Stan wel tot de mogelijkheden behoren.
0 x
-
- x 435
Hoezo? Ze weet toch dat Joren daar woont en iedereen die daar woont slaapt ergens daarboven.jessie V. schreef: do 08 apr 2021, 13:55 Ik denk toch dat Viv niet wist dat Joren daar ook een kamer heeft en dan blijft alleen Lowie over als verdachte.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ze zal dat wel weten, maar ze kent Joren al langer dan vandaag en als een verlegen jongen die niet snel initiatief neemt. Ze zal hem dan ook niet zo snel als de nieuwe Don Juan van Thuisdorp zien.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hoe kan ze dat weten? Ze kuist enkel de gemeenschappelijke delen en tot een paar dagen geleden "woonde" hij nog bij Sam en Tim.Ze weet toch dat Joren daar woont en iedereen die daar woont slaapt boven
Ik vraag me zelfs af of Tamara en Bob het al weten.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Joren vroeg vorige week (?) aan Lowie of hij 1 van de leegstaande kamers mocht gebruiken.
Dan neem ik aan dat een kamer is in het gedeelte van het huis dat Lowie gekocht heeft, niet in het deel van Sam en Tim.
Hoe die bovenverdieping ingedeeld is, weten we niet.
Of ik moet dat gemist hebben - zelfs het aantal slaapkamers is mij niet duidelijk.
Maar zoals we weten zijn huizen in Thuis zeer rekbaar, naargelang het uitkomt.
Dan neem ik aan dat een kamer is in het gedeelte van het huis dat Lowie gekocht heeft, niet in het deel van Sam en Tim.
Hoe die bovenverdieping ingedeeld is, weten we niet.
Of ik moet dat gemist hebben - zelfs het aantal slaapkamers is mij niet duidelijk.
Maar zoals we weten zijn huizen in Thuis zeer rekbaar, naargelang het uitkomt.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
De keuken is gemeenschappelijk en naar ik vermoed wordt de bovenverdieping ook gedeeld en heeft Lowie op zijn deel een kamer vrij. Ze hebben alleen 2 aparte woonkamers waar Joren dus bij Sam en Tim woont. Naar zijn eigen kamer (in het gedeelte van Sam en Tim) zal hij zijn veroveringen niet meenemen gezien de nieuwsgierigheid en bemoeizucht van tanteke. Viv is meermaals bij Joren thuis geweest toen ze nog stufeerden, heeft trouwens ook even samen met haar moeder in het huis verbleven, dus die weet er toch hare weg wel.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
neen, zeg ik toch ook niet, zeg enkel dat Viv gaat steuken tussen Lowie en Emma omdat ze Lowie er van verdenkt dat hij er verschillende meiskes op nahoudt
0 x
-
- x 435
?? Viv heeft daar toch nog een tijdje gewoond? Zij kent dat huis toch wel?Tiboko schreef: vr 09 apr 2021, 12:16 Hoe kan ze dat weten? Ze kuist enkel de gemeenschappelijke delen en tot een paar dagen geleden "woonde" hij nog bij Sam en Tim.
0 x
-
- x 435
Ja, zo heb ik het ook begrepen. Nu heeft Joren gebruiksrecht verkregen voor een kamer in Lowie’s gedeelte van de bovenverdiepingen. Maar uiteindelijk gaan alle bewoners en verblijvers daar éénzelfde trap op naar boven of af naar beneden.heidiw schreef: vr 09 apr 2021, 12:57 De keuken is gemeenschappelijk en naar ik vermoed wordt de bovenverdieping ook gedeeld en heeft Lowie op zijn deel een kamer vrij. Ze hebben alleen 2 aparte woonkamers waar Joren dus bij Sam en Tim woont.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat ze het huis kent betekent toch niet dat zij kan weten wie met wie in welke slaapkamer heeft gezeten, dus op basis van "een meisje loopt de trap af" meteen concluderen "Lowie is weer niet goed bezig" is totaal kleutergedragtvx1 schreef: vr 09 apr 2021, 15:30 Viv heeft daar toch nog een tijdje gewoond? Zij kent dat huis toch wel?

Ik vraag me trouwens af wie Viviane nu betaalt voor haar kuiswerk, is dat Tamara (want zij geeft de orders) of is dat nog steeds Lowie ?
Maar weer on topic - waarom vindt Joren het nodig om elke dag een ander meisje mee naar huis te nemen ? Wéér een karaktermoord wellicht, want Joren kennen we als een lieve, zorgzame jongen - die geeft om de gevoelens van anderen. Blijkbaar niet, dus.
0 x
-
- x 435
Awel, daarom veroordeel ik Viv's gedrag toch ook? Het zijn zelfs niet eens haar zaken. Zoals ze gisteren tegen Lowie en Emma bezig was, was gewoon beneden alles.Tiboko schreef: vr 09 apr 2021, 18:50 Dat ze het huis kent betekent toch niet dat zij kan weten wie met wie in welke slaapkamer heeft gezeten, dus op basis van "een meisje loopt de trap af" meteen concluderen "Lowie is weer niet goed bezig" is totaal kleutergedrag
0 x
-
- x 435
Idd weer een karaktermoord.Tiboko schreef: vr 09 apr 2021, 18:50 Maar weer on topic - waarom vindt Joren het nodig om elke dag een ander meisje mee naar huis te nemen ? Wéér een karaktermoord wellicht, want Joren kennen we als een lieve, zorgzame jongen - die geeft om de gevoelens van anderen. Blijkbaar niet, dus.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Het wordt hoog tijd dat Joren eens een fatsoenlijk gesprek kan hebben met iemand die hem kan steunen.
En dan bedoel ik niet betweter Thilly.
Want hij is het allemaal een beetje kwijt - door Stan opnieuw te zien en te spreken zijn er oude wonden terug open gegaan en die waren weggestopt, maar niet geheeld.
Joren praat dan ook tegen niemand over wat hem bezig houdt.
Ik denk dat hij nog altijd gevoelens heeft voor Stan, maar de boosheid om de dood van zijn vader staat hem in de weg.
Niet moeilijk dat hij in de war is en dan maar aanmoddert en fouten maakt.
Ik keur zijn actie van gisteren zeker niet goed, maar ik heb wel met hem te doen.
En dan bedoel ik niet betweter Thilly.
Want hij is het allemaal een beetje kwijt - door Stan opnieuw te zien en te spreken zijn er oude wonden terug open gegaan en die waren weggestopt, maar niet geheeld.
Joren praat dan ook tegen niemand over wat hem bezig houdt.
Ik denk dat hij nog altijd gevoelens heeft voor Stan, maar de boosheid om de dood van zijn vader staat hem in de weg.
Niet moeilijk dat hij in de war is en dan maar aanmoddert en fouten maakt.
Ik keur zijn actie van gisteren zeker niet goed, maar ik heb wel met hem te doen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Sam en Tim steunen hem ook niet echt meer, toch niet zoals vroeger.
0 x
-
- x 435
Ik heb de indruk dat ze hem als volwassene behandelen, daar is niets mis mee, volgens mij.johan1969 schreef: do 06 mei 2021, 11:13 Sam en Tim steunen hem ook niet echt meer, toch niet zoals vroeger.
Wat doen ze fout???
0 x